Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت علمی دانشکده هنر و معماری دانشگاه تربیت مدرس با ارائه نظریه معماری سرآمد، موفق به دریافت جایزه آکادمی علوم چین CAS شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه تربیت مدرس، محمدجواد مهدوی نژاد دانشیار گروه معماری دانشگاه تربیت مدرس با ارائه نظریه معماری سرآمد موفق شد جایزه آکادمی علوم چین را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


الگوی معماری سرآمد در حوزه ایجاد تعامل میان ظرفیت‌های فرهنگی معماری بومی و فناوری‌های روزآمد و پیشرفته، راه نوینی پیش روی آینده معماری ایرانی و همچنین کشور‌های دارای تمدن کهن و معماری بومی اصیل قرار داده است. در الگوی معماری سرآمد، استفاده از مصالح زیست سازگار و نما‌های پیشرفته به عنوان راه حلی پایدار برای بهبود خرده اقلیم‌های شهری پیشنهاد شده است.

آکادمی علوم چین هر ساله در یک فراخوان بین‌المللی از نظریه‌ها و ایده‌های نوظهور در حوزه‌های نوین دانش حمایت و به پژوهشگران برتر جهان جایزه اهدا می‌کند.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه تربیت مدرس معماری فناوری های نوین آکادمی علوم چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۳۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه ۴ میلیاردی برای طراح آسمانه هنر ایران

وزیر ارشاد در رابطه با ساخت مجموعه آسمانه هنر ایران گفت: جایزه‌ای که برای نفر برتر طراحی مجموعه آسمانه هنر ایران در نظر گرفته‌ایم ۴ میلیارد تومان است.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر ارشاد در اولین جلسه شورای معماری در رابطه با طراحی و ساخت مجموعه آسمانه هنر ایران که توان برگزاری همزمان ۵ جشنواره بین‌المللی در آینده را فراهم خواهد کرد، گفت: جایزه بزرگی را برای طراحی این پردیس معظم درنظر گرفتیم که نام آن «آسمانه هنر ایران» است؛ که در برآورد‌های اولیه توان برگزاری همزمان ۵ جشنواره بین‌المللی در آن  پیش‌بینی شده است. جایزه‌ای که برای نفر برتر طراحی مجموعه آسمانه هنر ایران در نظر گرفته‌ایم که مبلغ ۴ میلیارد تومان است.

وی افزود: این اقدام را گام بزرگی برای ارتقای فرهنگ و هنر و معماری در کشور می‌دانیم و همزمانی سند معماری ایرانی و اسلامی و ایجاد ساختار هنر معماری در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  و آغاز طراحی و ساخت مجموعه هنری آسمانه هنر ایران را به فال نیک می‌گیریم. برای ساخت این مجموعه پس از بررسی‌های لازم، زمینی در حدود ۱۰ هزار متر حوالی بلوار کشاورز در نظر گرفته شده است.

دیگر خبرها

  • مدرس دانشگاه حکیم سبزواری مربی تیم ملی دارت شد
  • یادمان و جایزه معماری میرمیران برگزار می‌شود
  • قوانین جوایز اسکار تغییر کرد
  • نواک جوکوویچ برنده جایزه بهترین ورزشکار سال لوریوس شد
  • رسمی؛ نواک جوکوویچ برنده جایزه بهترین ورزشکار سال لوریوس شد
  • رسمی؛ جود بلینگام برنده جایزه بیشترین پیشرفت سال لوریوس شد
  • پس از درخشش برابر بارسا: یک جایزه ویژه برای جود
  • زلفی گل: دانشگاه هیچ کسی را بیخود اخراج نمی‌کند
  • برگزاری دومین دوره جایزه معماری میرحیدر به میزبانی دانشگاه شهید باهنر
  • جایزه ۴ میلیاردی برای طراح آسمانه هنر ایران