Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با تلاش ها و پیگیری های ماموران پلیس امنیت عمومی، 4 نفر از اغتشاشگران حوادث روز 25 آبان در شهرهای کرمانشاه و جوانرود دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار علی‌اکبر جاویدان ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: پس از ایجاد اغتشاش و ناامنی در برخی شهرهای استان، شناسایی سردسته های اغتشاش به صورت جدی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همین راستا، ماموران پلیس امنیت عمومی موفق شدند با گسترش چتر اطلاعاتی خود 4 نفر از این افراد را در عملیاتی گسترده و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کنند.

 جاویدان با بیان اینکه 3 تن از افراد دستگیر شده در شهر کرمانشاه و یک تن هم در جوانرود اقدام به ایجاد آشوب و ناامنی کرده بودند، تصریح کرد: این افراد بین 20 تا 35 سال سن دارند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، شرارت، تحریک مردم به ایجاد آشوب و اغتشاش، تخریب اموال عمومی و وارد آوردن خسارت به اماکن دولتی، شکستن شیشه خودروهای امدادی و شخصی مردم و حمله به ماموران پلیس و نیروهای بسیجی را از جمله جرایم این افراد ذکر کرد.

وی یادآوری کرد: همچنین در بازرسی از مخفیگاه یکی از این افراد 29 قبضه سلاح شکاری نیز که در جریان اغتشاشات از آن استفاده شده بود، کشف شد.

سردار جاویدان در پایان و با بیان اینکه برخی ها با سوء استفاده از مطالبه گری عامه مردم و تحت تاثیر جو رسانه ای دشمنان نظام و انقلاب، دست به اقداماتی زدند که در شان کشور و نظام جمهوری اسلامی نبود، خاطرنشان کرد: پلیس نیز بنابر وظیفه ذاتی خود مقتدرانه با عوامل آشوب و هرگونه ناامنی برخورد می کند.

در جریان اغتشاشات صورت گرفته روز شنبه 25 آبان، سرگرد "ایرج جواهری" از ماموران کلانتری 24 الهیه کرمانشاه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/پ 

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه پلیس رسانه امنیت عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۳۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود

رضا کریمی، معاون توسعه کتابخوانی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه در ارائه مشخصات کلی کتابخانه‌های سیار استان، گفت : در استان، سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود، داریم.

وی منابع کتابخانه شهدای گمنام را ۴ هزار و ۸۷ نسخه اعلام کرد و گفت: کتابخانه سیار شهدای گمنام ۵۵۰ نفر عضو با کارت عضویت فعال دارد که براساس برنامه زمانبندی شده به هشت روستای شهرستان خدمات ارائه می‌دهد.

معاون توسعه کتابخوانی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: کتابخانه شهدای بازی‌دراز با ۴ هزار و ۴۱۱ نسخه کتاب و نشریه و ۵۳۹ نفر عضو به هشت روستا و عشایر مستقر در حومه شهرستان خدمات‌رسانی می‌کند.

وی با بیان اینکه کتابخانه پیک دانایی جوانرود ۲ هزار و ۸۳ نسخع منابع دارد، افزود: این کتابخانه با ۱۶۹ عضو فعال به ۵ روستا خدمات ارائه می‌دهد که فعلا به دلیل استعفای کتابدار آن تا زمان جذب نیروی جدید، فعالیتی ندارد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند
  • خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • عاملان جعل مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند
  • جاعلان مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند
  • شناسایی ۳۰۰ تارنمای فعال در زمینه تبلیغ فروش سوالات کنکور/ ۲۰ نفر دستگیر شدند
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • قاتلان مرد ۳۵ ساله در ارومیه دستگیر شدند