Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@23:34:34 GMT

باشگاه صنعت نفت آبادان جریمه شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۳۹۷۱

باشگاه صنعت نفت آبادان جریمه شد

ایسنا/خوزستان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، تیم صنعت نفت آبادان را جریمه نقدی کرد.

مسابقه تیم‌های شهر خودرو و صنعت نفت‌آبادان در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر برگزار شد که پنج بازیکن تیم نفت آبادان از داور بازی کارت زرد دریافت کردند. این تیم به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های نفت آبادان و شهرخودرو با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان اسکوچیچ به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان تیم فوتبال نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۳۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرای جدید انضباطی لیگ برتر اعلام شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: باشگاه سپاهان اصفهان به دلیل توهین تماشاگرانش به مقامات رسمی و غیر رسمی در دیدار برابر نساجی مازندران در هفته بیست و سوم باید ۵۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

مسابقه تیم‌های فولاد خوزستان و هوادار لیام تهران برگزار و از سوی میلاد فاندر، مدیر رسانه‌ای تیم هوادار لیام تخلفاتی مبنی بر نقص اصولی کلی رفتار رخ داد.وی باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است. (با توجه به یک جلسه محرومیت تعلیقی ناشی از رای شماره ۱۲۱۸، پس از قطعیت این دادنامه، محرومیت در لیگ برتر به اجرا در خواهد آمد)

مهرداد طهماسبی، مربی تیم هوادار لیام به دلیل نشر اکاذیب از طریق کنفرانس خبری بعد از بازی به پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

باشگاه فولاد خوزستان به دلیل داشتن ۶ بازیکن اخطاری باید ۲۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قطعی است.

باشگاه هوادار لیام تهران به دلیل داشتن ۶ بازیکن اخطاری باید ۲۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قطعی است.

مسابقه تیم‌های استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان برگزار و از سوی فرشاد بختیاری زاده، مربی تیم استقلال خوزستان تخلفاتی مبنی بر رفتار غیرورزشی منجر به اخراج شد، رخ داد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود به مدت ۶ ماه تعلیق می‌شود و باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.

باشگاه استقلال خوزستان به دلیل پرتاب نارنجک توسط تماشاگرانش در چند نوبت و نقض اصول کلی رفتار باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

دیدار تیم‌های تراکتور و سپاهان اصفهان برگزار و از سوی شجاع خلیل زاده، بازیکن تیم تراکتور تخلفاتی مبنی بر رفتار غیر ورزشی رخ داد. وی به توبیخ کتبی محکوم شد.

باشگاه تراکتور به دلیل نقض اصول کلی رفتار (نقض مقررات بازی) رایگان اعلام کردن بلیط بیش از ظرفیت حضور باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • اعلام رای دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان تهران
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • مربی مس ۳۰ میلیون تومان جریمه شد
  • جریمه نقدی کمیته انضباطی برای حسینی
  • آرای جدید انضباطی لیگ برتر اعلام شد
  • جریمه 238 میلیونی برای 3 باشگاه
  • جریمه نقدی ۵ باشگاه لیگ برتری
  • جریمه نقدی برای سرمربی تیم آلومینیوم اراک