Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@23:47:48 GMT

عکس| کشف بمب یک تنی رژیم صهیونیستی در نوار غزه

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۳۹۷۶

عکس| کشف بمب یک تنی رژیم صهیونیستی در نوار غزه

یک بمب یک تنی و منفجر نشده که از حملات پیشین رژیم صهیونیستی به نوار غزه جا مانده بود، کشف و با اقدام به موقع تیم‌های مهندسی از محل دور شد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، امروز (سه شنبه) یک بمب منفجر نشده و هزار کیلویی رژیم صهیونیستی در منزلی در منطقه «الزیتون» نوار غزه کشف و از محل دور شد.

بر اساس گزارش وبگاه «الرساله»، «مدحت البطش» مدیر گروه مهندسی مواد منفجره اعلام کرد: «به توجه به خطرهای احتمالی، تیم‌های مهندسی احتیاط‌های لازم را انجام دادند و منطقه را از مردم تخلیه کردند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود، این اقدام در چارچوب وظیفه ملی برای رفع منابع خطر از غیرنظامیان در سایه تجاوزهای مکرر رژیم صهیونیستی به نوار غزه صورت گرفت.

مدحت از فلسطینی‌های ساکن نوار غزه خواست، مشاهده هر شیء مشکوکی را گزارش کنند تا تیم‌های فنی متخصص وارد عمل شوند.

 

آخرین درگیری میان رژیم صهیونیستی مربوط به آبان ماه گذشته است. درگیری‌ها پس از آن آغاز شد که این رژیم سه‌شنبه (۲۱ آبان ماه) با هدف ترور فرماندهان جهاد اسلامی دو حمله جداگانه به غزه و دمشق داشت، در حمله به غزه منزل «بهاء ابوالعطا» از فرماندهان ارشد شاخه نظامی جهاد اسلامی به همراه همسرش به شهادت رسید. در حمله دوم به دمشق «اکرم العجوری» عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی که هدف این ترور بود آسیبی ندید اما پسرش «معاذ» شهید شد (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی نوار غزه کشف مواد منفجره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۳۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنایت جدید صهیونیست‌ها در غزه/ ۱۱ فلسطینی به شهادت رسیدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، ارتش رژیم صهیونیستی با بمباران اردوگاه المغازی در مرکز نوار غزه ۱۱ فلسطینی را به شهادت رساند.

منابع فلسطینی گزارش دادند که در میان شهیدان این جنایت صهیونیست‌ها در نوار غزه، نام چندین کودک به چشم می‌خورد.

همچنین جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی نیروهای پلیس نوار غزه را در جریان تامین امنیت ورود کمک‌ها به برخی مناطق شمال نوار غزه، بمباران کردند که در نتیجه این جنایت نیز تمامی نیروهای پلیس حاضر در این محل به شهادت رسیدند و چندین شهروند فلسطینی نیز زخمی شدند.

بر اثر حمله ارتش رژیم صهیونیستی به یک خانه در غرب اردوگاه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه نیز ۲ فلسطینی شهید و چندین نفر دیگر نیز زخمی شدند.

یک ساختمان دیگر نیز در منطقه «ارض المفتی» واقع در شمال اردوگاه النصیرات نوار غزه هدف حمله توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

۲ خانه دیگر نیز در اردوگاه «الجدید» منطقه النصیرات در مرکز نوار غزه هدف حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

همچنین نیروهای سازمان پدافند غیرعامل نوار غزه پیکر ۶ شهید را در شهرک «الامل» واقع در غرب شهر خان‌یونس در جنوب نوار غزه از زیر آوار بیرون آوردند.

کمی پیش‌تر نیز وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه تازه‌ترین آمار شهیدان و مجروحان جنگ غزه را اعلام کرد. این وزارتخانه تاکید کرد که در ۲۴ ساعت گذشته ۴۶ فلسطینی دیگر در نوار غزه به شهادت رسیده و ۱۱۰ نفر هم زخمی شدند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه بیان کرد که شمار کلی شهیدان جنگ در غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۶ هزار و ۵۷۵ نفر رسیده است.

کد خبر 6080217

دیگر خبرها

  • صهیونیست‌ها کارخانه تولید دارو غزه را بمباران کردند
  • بمباران محل اسکان آوارگان فلسطینی در رفح و النصیرات
  • حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی علیه غزه
  • جنایت جدید صهیونیست‌ها در غزه | ۱۱ فلسطینی به شهادت رسیدند
  • جنایت جدید صهیونیست‌ها در غزه/ ۱۱ فلسطینی به شهادت رسیدند
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه/شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ تن رسید
  • زخمی شدن ۳ صهیونیست در حمله حزب الله لبنان
  • افزایش آمار شهدای خبرنگار در غزه بر اثر حمله‌های رژیم صهیونیستی
  • حملات شدید اسرائیل به نوار غزه
  • جنوب و مرکز غزه زیرآتش سنگین بامدادی اشغالگران/دست‌کم۴تن شهیدشدند