Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@01:11:33 GMT

کشف بیش از ۱۸۳ هزار عدد مواد محترقه در قزوین

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۳۹۹۸

کشف بیش از ۱۸۳ هزار عدد مواد محترقه در قزوین

سردار مهدی حاجیان روز سه شنبه در بیان جزییات این خبر افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و کسب خبر از قاچاق مقادیری کالا توسط یک دستگاه کامیون از طریق راه‌های ارتباطی استان به پایتخت مطلع شده و به همین لحاظ شناسایی و توقیف کامیون را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ماموران هنگام کنترل خودروهای عبوری در عوارضی آزادراه  قزوین - زنجان، کامیون مورد نظر را مشاهده که با توقف و بازرسی آن، ۱۸۳ هزار و ۶۹۷ عدد مواد محترقه را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، در این رابطه یک نفر دستگیر که با تشکیل پرونده به مراجع قضایی استان معرفی شد.

سردار حاجیان با اشاره به حادثه انفجار کپسول گاز سی ان جی یک دستگاه خودرو در جایگاه سوخت CNG جاده قزوین - بویین زهرا در روز گذشته، خاطرنشان کرد: متاسفانه در این حادثه که هنگام سوخت گیری یک دستگاه وانت نیسان روی داد، یکی از سرنشینان این خودرو جان خود را از دست داد و چهار نفر دیگر نیز مجروح شدند.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان البرز

سرهنگ بهرام منصوری، فرمانده انتظامی شهرستان البرز روز سه شنبه اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برخورد با فروشندگان موادمخدر، سارقان و متهمان متواری در دستور کار پلیس‌های تخصصی و کلانتری ۱۲ البرز قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه، تصریح کرد: کشف یک کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک و هروئین، دستگیری ۱۳ نفر خرده فروش موادمخدر و جمع‌آوری پنج معتاد متجاهر و کارتن خواب از شاخص‌ترین اقدامات اجرای این طرح بود.

وی با اشاره به اینکه پلیس به صورت شبانه‌روزی مشغول به انجام وظیفه انتظامی و امنیتی است، یادآور شد: برای برخورد قاطعانه با سارقان، هنجارشکنان و قانون گریزان مشارکت و احساس مسوولیت شهروندان قانون‌مدار و مسئولان لازم است و پلیس نیز انتظار دارد تا مردم در ایجاد امنیت پایدار در شهرستان عزمی جدی و اراده‌ای قوی داشته و پلیس را در این راه یاری کنند.

برچسب‌ها استان قزوین کالای قاچاق پلیس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان قزوین کالای قاچاق پلیس استان قزوین کالای قاچاق پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۳۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر

دیگر خبرها

  • طرح آرامش در نیشابور اجرا شد
  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر قزوین
  • کشف بیش از ۱۲۸ میلیارد کالای قاچاق در طرح ۳ روزه پلیس کرمان
  • کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک جاسازی شده در بار خیار
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین
  • پلیس کرمان سه روزه ١٢٨میلیارد کالای قاچاق کشف کرد
  • رژه روز ارتش در قزوین + تصاویر
  • نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر