Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@18:17:34 GMT

دستگیری عوامل مسدودی بزرگراه آزادگان

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۴۰۳۱

دستگیری عوامل مسدودی بزرگراه آزادگان

خبرگزاری میزان- رئیس پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی از دستگیری ۵ تن از عاملان اغتشاشات اخیر خبر داد وگفت: افراد دستگیرشده در روز اول ناآرامی‌ها با آتش زدن لاستیک و سطل‌های زباله در سطح بزرگراه آزادگان این مسیر را مسدود کرده بودند. تاریخ انتشار: 14:12 - 19 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۵۷۳۴

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،  سرهنگ"سید محمد گنجه " بیان داشت: روز اول اغتشاشات، خبری مبنی بر اینکه بزرگراه آزادگان توسط تعدادی از آشوبگران با آتش زدن لاستیک و سطل زبانه مسدود و بار ترافیکی سنگینی در این منطقه ایجاد شده است، برای بررسی موضوع در دستور کار مأموران پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: دستگیری شرور و مجرمان در قهوه خانه

وی عنوان کرد: با حضور ماموران در محل مشخص شد که عامل انسداد بزرگراه آزادگان چند تن بودند که قبل از رسیدن ماموران از محل گریخته اند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی برای شناسایی هویت و مخفیگاه متهمان وارد عمل شدند، افزود: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت که مخفیگاه یکی از عاملان انسداد در حوالی شرک گلریز است و مراقبت‌های ویژه از مخفگیاه متهم انجام شد.

گنجه اضافه کرد: پس از حصول اطمینان از اینکه متهم در مخفیگاهش د حضور دارد، نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور بازداشت وی صادر شد.

رئیس پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی بیان داشت: با دستور قضائی هفدهم آذر ماه اولین عامل انسداد برزگراه در مخفیگاهش دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی انتقال یافت.

این مقام پلیسی، اضافه کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی، هر ۴ همدست وی نیز در ۴۸ ساعت اخیر در عملیات‌های مستقل و جداگانه‌ای دستگیر و با تکمیل تحقیقات پلیسی، هر ۵ عامل انسداد بزرگراه آزادگان به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مقام انتظامی پلیس پلیس امنیت عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۴۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۳ فقره انواع سرقت در گلستان/ دستگیری ۳۵۴ متهم تحت تعقیب

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین پهلوان دلیر شامگاه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای برقراری نظم و امنیت جامعه و افزایش رضایتمندی شهروندان، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز توسط یگان‌های انتظامی و پلیس‌های تخصصی در سطح استان به مدت ۲۴ ساعت به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح با گشت زنی‌های هدفمند و با اقدامات پلیسی ۵۰ سارق دستگیر شدند که به ۷۳ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف هفت دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی، خاطرنشان کرد: همچنین با اشراف اطلاعاتی پلیس، ۲ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف و چهار متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان گلستان با اشاره به دستگیری ۳۵۴ متهم تحت تعقیب و پنج نفر از اراذل و اوباش، گفت: چنین طرح‌های امنیتی تا پایان سال ادامه دارد و پلیس برای دفاع از امنیت و آرامش مردم با تمام توان، شبانه روز تلاش خواهد کرد.

کد خبر 6083884

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل فراری پس از ۵ روز در بردسکن 
  • پیدا شدن جسد دانشجوی دندانپزشکی در ارتفاعات رفسنجان + توضیحات دادستان
  • رفع انسداد بیش از ۱۳۰۰ کارت ملی در قزوین
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران 
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بزرگراه بعثت
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و به عنف
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۲ سال در قشم
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی
  • دستگیری عامل اغفال دختر ۱۸ ساله در شمال شهر تهران
  • کشف ۷۳ فقره انواع سرقت در گلستان/ دستگیری ۳۵۴ متهم تحت تعقیب