Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر احمدپور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود که هم اکنون ۹۹.۸ درصد جمعیت شهری و ۹۳.۲ درصد جمعیت روستایی مازندران با وصل شدن به شبکه، مصرف کننده گاز طبیعی هستند و بقیه جمعیت استان هم با تکمیل طرح های در دست اجرا زیر پوشش قرار خواهند گرفت.

وی با اعلام این که امسال ۴۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح های گازرسانی در مازندران تعیین و هزینه شده است، توضیح داد: از ابتدای امسال تاکنون ۳۵۰ کیلومتر لوله گذاری در روند اجرای طرح های گازرسانی انجام و ۱۳ هزار و  ۱۹۰ علمک روستایی و چهار هزار و ۳۸۰ علمک شهری برای مشترکان نصب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدپور گفت: در مجموع امسال با بهره برداری از طرح گازرسانی به ۳۷ روستا، تعداد روستاهای متصل شده به شبکه سراسری گاز طبیعی استان به ۲ هزار و ۱۷۱ آبادی رسیده است.

وی افزود: هم اکنون نیز عملیات گازرسانی به ۳۲۵ روستای استان در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران همچنین از طلب ۱۶۷ میلیارد تومانی این شرکت از مشترکان خبر داد و گفت: ۶۸ میلیارد تومان از این بدهی مربوط به مشترکان خانگی، ۴۰ میلیارد تومان واحدهای صنعتی و تولیدی، ۲۹ میلیارد تومان مشترکان تجاری ، آموزشی، ورزشی، اصناف و اداره ها، ۲۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان نیروگاه ها و ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان ایستگاه های سی ان جی است.

وی میانگین مصرف گاز روزانه مازندران را هم بیش از ۳۷ میلیون متر مکعب اعلام کرد.

مازندران یک میلیون و ۴۲۱ هزار مشترک گاز دارد.

برچسب‌ها نوشهر شرکت گاز استان مازندارن بدهی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نوشهر بدهی نوشهر بدهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۴۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص اعتبار برای تکمیل بزرگراه یادگار امام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، شهردار منطقه ۹ تهران در حاشیه بازدید رئیس شورای اسلامی شهر تهران، پلیس راهور تهران بزرگ و معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از طرح شاخه غربی بزرگراه یادگار امام گفت: ۴۰۰ میلیارد تومان برای تملک بخشی از معارضین، ۲۲۰ میلیارد تومان برای تملک اراضی ارتش و ۸۰۰ میلیارد تومان برای تملک سوله‌های آموزش و پرورش و در مجموع حدود هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای رفع معارضان اختصاص یافته و رفع معارضان در مرحله نهایی قرار دارد.

محمد رحیم مرتضوی افزود: مردم منطقه ۹ از بار ترافیکی رنج می‌بردند و در مسیر میدان آزادی با ترافیک مواجه بودند و امیدواریم با اقدامات در حال انجام معاونت فنی و عمرانی، گشایش ترافیکی حاصل شود.

شهردار منطقه ۹ افزود: ۴۲ ملک با قیمت ۹۷۰ میلیارد تومان شناسایی و قیمت‌گذاری شده‌اند و ما ۵۴۰ میلیارد تومان اعتبار از سازمان املاک و مستغلات دریافت و درخواست کردیم اولویت‌ها از بین این ۴۲ ساختمان اعلام شود تا بتوان تملک آنها را به نتیجه رساند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ هم در این بازدید گفت: بار ترافیک میدان آزادی، بزرگراه آیت‌الله سعیدی، میدان فتح و معابر اطراف با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام سبک خواهد شد.

سرهنگ موسوی پور با تاکید بر اهمیت تکمیل شاخه شرقی طرح گفت: در بخش شرقی این طرح و بزرگراه شهید شوشتری سال‌ها کاری انجام نشده و در این دوره اقدامات آن آغاز شده و البته هنوز به بهره برداری نرسیده است. وی افزود: با تکمیل شاخه شرقی این طرح، محله ابوذر، نبرد و افسریه از ترافیک سنگین خارج خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی برای احداث فضای سبز بیشه خزایی
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل بزرگراه یادگار امام
  • اجرای پروژه مشارکتی آبخیزداری و آبخوان‌داری با اعتبار ۳۵ میلیارد تومانی در اقلید
  • تکمیل طرح رانش محور ماربره به صالح آباد در گرو تخصیص اعتبار
  • نیاز به ۹۰‌ همت اعتبار برای تکمیل پروژه آزادراه حرم تا حرم
  • تکمیل طرح های راهداری مرکزی نیازمند ۸۶۰ میلیارد تومان اعتبار است
  • فاز نخست شهربازی تکمیل می شود/ رونمایی از اتوبوس گردشگری در گرگان
  • تکمیل بیمارستان اسلامشهر نیازمند ۵۰۰میلیارد تومان اعتبار است
  • مانده ۱۲۸۰ میلیارد تومانی اعتبارات تملک دارایی‌های خراسان جنوبی
  • تکمیل مجتمع آبرسانی شیخ موسی ۳۸۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد