Web Analytics Made Easy - Statcounter

 دکتر سعید البرزی مدیر گروه زنان و زایمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز  سه‌شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: با رایزنی و صحبت هایی که با دستیاران تخصصی رشته زنان و زایمان انجام گرفت مشکل آنها رفع شد و اکنون همه دستیاران سال یک ورودی ۹۸ که شامل ۱۲ نفر از دانشجویان دختر این دانشگاه هستند به محل تحصیل و کار بازگشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشتر اعلام شده بود این افراد در نامه‌ای با اشاره به آینده مبهم شغلی خود ضمن اعلام انصراف گروهی، برنامه های کشیک و موظفی بیمارستانی خود را هم ترک کرده اند. 

بر اساس نامه ای که به امضای مدیر گروه زنان و زایمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در فضای مجازی منتشر شده است، گروه دستیاران سال یک ورودی ۹۸ که شامل ۱۲ نفر از دانشجویان دختر این دانشگاه هستند در نامه‌ای با اعلام انصراف گروهی، برنامه های کشیک و موظفی بیمارستانی خود را هم ترک کرده اند.

در این مطلب آمده بود:‌دکتر البرزی دراین نامه که خطاب به دکتر خسروی رییس دانشکده پزشکی شیراز نوشته اعلام کرده این اقدام بدون هیچ هماهنگی و اطلاع به دفتربخش زنان و بدون اطلاع دستیاران سالهای بالاتر صورت گرفته است.

در این نامه همچنین تقاضا شده است افرادی که این نامه را امضا کرده و انصراف داده اند به علت عدم رعایت اخلاق حرفه ای به کمیته انضباطی معرفی شوند و در جهت جایگزینی و تکمیل ظرفیت دستیاران سال یک گروه زنان اقدام شود.

گفته می شود ناامیدی نخبگان جوان ایران از آینده علت این انصراف دسته جمعی بوده است.

برچسب‌ها علوم پزشکی بهداشت و درمان شیراز بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علوم پزشکی بهداشت و درمان شیراز بهداشت و سلامت علوم پزشکی بهداشت و درمان شیراز بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۴۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد

ایسنا/خوزستان معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از آغاز پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری در این دانشگاه خبر داد.

شهنام عسکرپور در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: وزارت بهداشت با پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز موافقت کرده است و این موضوع در نامه‌ دکتر ابوالفضل باقری‌فرد، معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت به دکتر محمد حسین سرمست، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اعلام شده است.

وی افزود: بنا بر این نامه، طبق مصوبه بیست و هفتمین جلسه کمیته تطبیق و متناسب سازی برنامه‌های آموزشی برای دانشجویان بین‌المللی مصوب ۲۰ اسفندماه سال گذشته، پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری مطرح شد و با برگزاری این دوره، بر اساس برنامه آموزشی مصوب دبیرخانه شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی موافقت شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز
  • صندلی های خالی دستیاری پزشکی تهدیدی جدی برای نظام سلامت
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • واگذاری دیپلماسی علمی محور مقاومت به دانشگاه شاهد
  • ۲۷ رشته تخصصی جدید به دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه می‌شود
  • بیش از ۶۲ درصد داوطلبین کنکور مرحله اول در خراسان رضوی را زنان تشکیل می‌دهند
  • جزئیات برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در استان فارس