Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آستانه هفته پژوهش، نمایشگاه نقش طلاب در پیشبرد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در مدرسه علمیه خواهران اردکان برپا شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، صبح امروز و در آستانه هفته پژوهش، با حضور مدیر حوزه‌های علمیه خواهران و مسؤولین مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان یزد، نمایشگاهی با موضوع نقش طلاب در پیشبرد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در مدرسه علمیه فاطمه الزهراء (سلام‌الله علیها) اردکان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته فاطمه ابوطالبی معاون پژوهش حوزه خواهران اردکان، این نمایشگاه در غرفه‌های مختلف ازجمله کتاب، تحقیقات پایانی طلاب، صنایع‌دستی، معرفی کتاب، تابلوهای معرق در محورهای اصلی بیانیه برپاشده است.

وی افزود: این نمایشگاه، نقش طلاب را در دو محور خودسازی و جامعه پردازی به نمایش گذاشته که در محور خودسازی به تلاش علمی، تلاش جهادی، تلاش در سیر معنویت و اخلاق، مردم‌داری، احسان و جذب حداکثری در قالب ماکت انسانی که با رعایت این موارد سردمداران ظلم و ستم در جهان را زیر پا می‌گذارد به تصویر کشیده شده است.

ابوطالبی گفت: در محور جامعه پردازی، با نماد کره زمین نقش طلاب را در ترویج فرهنگ مدیریت جهادی و اعتقاد به اصل "ما می‌توانیم"، تحکیم ایمان و پایه‌های اخلاق و ارزش‌های معنوی در سطح عموم جامعه، تبیین و تشریح دستاوردها و برکات مختلف انقلاب اسلامی است.

وی اظهار داشت: در این نمایشگاه، منظومه فکری بیانیه گام دوم با معرفی ماکت کتاب «طرح کلی اندیشه اسلامی» از مقام معظم رهبری در معرض دید عموم قرار گرفت.

معاون پژوهش مدرسه علمیه خواهران اردکان گفت: به‌منظور تحقق شعار حمایت از تولید ملی، یکی از غرفه‌های این نمایشگاه به صنایع‌دستی و تولیدات طلاب اختصاص داده‌شده است که این محصولات نیز در معرض نمایش گذاشته‌شده است.

ابوطالبی در پایان بابیان اینکه این نمایشگاه باهدف شناخت طلاب در پیشبرد بیانیه گام دوم برپاشده است، افزود: نمایشگاه نقش طلاب در پیشبرد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تا ششم دی‌ماه سال جاری در مدرسه علمیه خواهران اردکان دایر است.

انتهای پیام/ 90010

منبع: فارس

کلیدواژه: هفته پژوهش حوزه علمیه خواهران اردکان نمایشگاه گام دوم انقلاب تحقیقات صنایع دستی مدیریت جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۴۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه نقاشی «در شکوه هفتمین اقرار» در یزد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایشگاه نقاشی «در شکوه هفتمین اقرار» به‌همت دانش‌آموخته دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد در گالری جریان یزد واقع در میدان قرآن آماده بازدید است.

مینا خداپرست دانش‌آموخته مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی یزد «روایتی از هفت وادی عشق عطار نیشابوری» و «حکایت انا الحق» منصور حلاج را در قالب نمایشگاه هنر مفهومی به تصویر آورده و مخاطب به موازات اندیشه هنرمند به تجربه منحصر به فرد خود می‌رسد.

مجموعه آثار بر روی بستر‌هایی به رنگ سیاه و سفید که نشانگر جهان تضادهاست، در کادر مربع و دایره‌های آینه‌وار که نماد از درونیات انسان است به تصویر درآمده و مخاطب در این آیین‌ها خویشتن را مشاهده می‌کند.

در حاشیه این نمایشگاه، ویدئوی آرتی که در راستای موقعیت کنونی انسان در این جهان که با تضاد‌های گوناگونی از تعاریف مختلف در باب مفاهیم زیستی و چرایی زیستن مواجه است به بیانی کوتاه از ادراک شخصی پرداخته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در لرستان
  • برپایی نمایشگاه نقاشی «در شکوه هفتمین اقرار» در یزد
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان از طرح نور فراجا
  • ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران در همدان
  • اساس طلبگی و تبلیغ داشتن انگیزه است
  • طرح دخترانه «سدنا» در مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(س) میناب برگزار می‌شود
  • آغاز پذیرش حوزه‌ های علمیه خواهران در لرستان
  • اعلام راهبردهای مدیریت حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان در سال جدید