Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@11:59:57 GMT

فیلم/پاسخ آشوبگران به سعه‌صدر مأموران پلیس در اغتشاشات اخیر

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۴۲۱۸

فیلم/پاسخ آشوبگران به سعه‌صدر مأموران پلیس در اغتشاشات اخیر

‍‍‍‍‍‍

ابزار مورد استفاده مأموران یگان‌ویژه،‌ عمدتاً بازدارنده است و مأموران این یگان در پی این هستند تا در تجمعات بتوانند با کمترین هزینه اجتماع مورد نظر را کنترل کنند. ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳ اجتماعی پلیس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا؛ یگانهای ویژه ناجا در ایجاد امنیت نقش مستقیمی دارند و تا به حال حضور فیزیکی یگانهای ویژه، امنیت‌آفرین و امیدبخش بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته سردار حسن کرمی؛ فرمانده یگانهای ویژه ناجا؛ ابزار مورد استفاده مأموران یگان‌ویژه،‌ عمدتاً بازدارنده است و مأموران این یگان در پی این هستند تا در تجمعات بتوانند با کمترین هزینه اجتماع مورد نظر را کنترل کنند.

این مقام انتظامی می‌گوید در اعتصابات و تجمعاتی که به دلیل نارضایتی مردم حادث شده و آستانه تحمل افراد پایین می‌آید، همکاران وی برای کمک به مردم با سعه صدر بالا به میدان آمده و سعی می‌کنند که آرامش را بر فضا حاکم کنند، البته باید گفت در این بین، با اقدام و اشراف  اطلاعاتی و بکارگیری شگردهای ویژه، افرادی را که در مردم نفوذ و از احساسات پاک آنها سوء استفاده کرده، شناسایی و دستگیر می‌کنند. 

فیلم زیر بخشی از حضور مأموران یگان‌ویژه و سعه‌صدر آنها را در آشوبهای اخیر به تصویر کشیده است که در ادامه می‌بینید:

روایت و تصاویر هولناک از حمله آشوبگران به حوزه علمیه بانوان

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21,1392/CT16 واژه های کاربردی مرتبط پلیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۴۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعفای ناگهانی فرمانده یگان « اشباح » ارتش اسرائیل

منابع عبری چهارشنبه شب گزارش دادند که پس از استعفای رئیس بخش اطلاعات نظامی صهیونیست‌ها، فرمانده یگان ویژه «رفائیم» نیز به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده است.   با طولانی شدن جنگ و به اذعان محافل عبری با گذشت ۷ ماه از جنگ در جنوب و شمال اراضی اشغالی که بدون هیچ دستاورد محسوسی برای صهیونیست‌ها عجین شده است اکنون، شکاف‌ها و اختلافات با کناره‌گیری فرماندهان نظامی و مقامات سیاسی تل آویو به علت ناکامی در جنگ غزه رنگ و بوی جدی‌تری گرفته است.   منابع خبری گزارش دادند که پس از استعفای رئیس بخش اطلاعات نظامی و تصمیم فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی برای استعفا، فرمانده یگان ویژه «رفائیم» نیز به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده است.   پیش از این، شبکه خبری المیادین چهارشنبه شب به نقل از منابع عبری زبان گزارش داده بود که فرمانده یگان ویژه «رفائیم» که از آغاز حمله زمینی به غزه به طور پیوسته و مداوم در این باریکه جنگیده است، به دفیر حیفر فرمانده مافوق خود ابلاغ کرده که قصد دارد استعفا دهد.   در همین ارتباط، مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از روزنامه عبری زبان یدیعوت آحرونوت اعلام کرد که فرمانده یگان ویژه اشباح در ارتش رژیم صهیونیستی که هم اکنون در نوار غزه مستقر است، به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده است.   به نوشته این روزنامه عبری، این فرمانده صهیونیستی هم به دو افسر ارشد دیگر یعنی مسئول شعبه اطلاعات نظامی ارتش و فرمانده منطقه مرکزی ارتش پیوست که تصمیم به استعفا گرفتند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان ویژه ارتش رژیم صهیونیستی
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان « اشباح » ارتش اسرائیل
  • استعفای فرمانده یگان ویژه ارتش رژیم صهیونیستی
  • استعفای فرمانده یگان ویژه «اشباح» از ارتش رژیم اسرائیل
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان ویژه «اشباح» از ارتش رژیم صهیونیستی
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال/ شکایت یگان ویژه از حسینی
  • اطلاعیه فراجا؛ تکذیب شکایت سردار رادان از کاپیتان استقلال | شاکی اصلی مشخص شد
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال / یگان‌ویژه شکایت کرده است
  • فیلم/ پاسخ سخنگوی دولت درباره حقابه هیرمند