Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، غلامعباس ترکی دادستان نظامی تهران با بیان این مطلب گفت: در طرح جدیدی که ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرده است بحث حرفه‌آموزی سربازان در دستور کار قرار گرفته تا در حین خدمت وظیفه عمومی، با همکاری مراکز علمی و کاربردی، آموزش و حرفه هم بیاموزند.

وی افزود: سازمان قضایی نیروهای مسلح هم ضمن استفاده از این فرصت برای سربازان غایبی که خودشان به صورت داوطلبانه به خدمت سربازی مراجعه کنند، امتیازات ویژه‌ای را برای این دسته از سربازان در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان نظامی تهران در خصوص این طرح‌های حمایتی، گفت: در این طرح علاوه بر اینکه بسیاری از سربازان از تعقیب کیفری معاف می‌شوند، در مواردی هم اگر محکوم شوند، محکومیت آنها به محکومیت‌های غیرحبس و حتی تعلیقی تبدیل می‌شود.

ترکی تاکید کرد: حرفه‌آموزی، فراگیری مهارت‌های کاربردی با هدف تامین زندگی در حین خدمت و همچنین در آینده از اهداف اجرای این طرح است.

کد خبر 469213 برچسب‌ها سربازی سربازی - سازمان وظیفه عمومی ناجا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سربازی سربازی سازمان وظیفه عمومی ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۴۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت مس رفسنجان در شکایت عقیل کعبی

مس رفسنجان و نود ارومیه در کمیته تعیین وضعیت محکوم شد.

کمیته وضعیت بازیکنان آرای خود را درباره سه پرونده مطروحه اعلام کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای صادره به شرح زیر است:

*با توجه به شکایت کیوان یاراحمدی از باشگاه شهرداری بندرعباس، این باشگاه به پرداخت مبلغ 313 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 11 میلیون و 940 هزار و 950 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پرونده شکایت عقیل کعبی از باشگاه مس رفسنجان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 7 میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 152 میلیون و 600 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

*در پی شکایت حمید عبدالوند از باشگاه نود ارومیه، این باشگاه به پرداخت مبلغ 230 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 8 میلیون و 774 هزار و 500 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان یک میلیارد و 40 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • خبر مهم برای مشمولان؛ به جای سربازی در این نهاد خدمت کنید
  • تمدید ثبت نام امریه سربازی در وزارت علوم
  • تمدید ثبت نام امریه سربازی در وزارت علوم تا ۶ اردیبهشت
  • فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • چرا وام سرباز ماهر و ازدواج پرداخت نمی شود؟
  • محکومیت مس رفسنجان در شکایت عقیل کعبی
  • زلنسکی: برای جنگ مدرن، به سربازان جوان تازه‌نفس نیاز داریم
  • معافیت یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی
  • مسن‌ترین مشمول سربازی به پادگان رفت (فیلم)
  • (ویدیو) مسن‌ترین مشمول سربازی به پادگان رفت