Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-29@07:11:30 GMT

رمز دوم یکبار مصرف خود را فعال کنید

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۴۲۴۲

رمز دوم یکبار مصرف خود را فعال کنید

خبرگزاری آریا - رئیس پلیس فتا گفت: هموطنان هرچه زودتر نسبت به فعال سازی رمز دوم یکبار مصرف حساب‌های اینترنتی خود اقدام کنند.
به گزارش خبرگزاری آریا از پایگاه خبری پلیس، سردار وحید مجید افزود: شهروندان نسبت به تغییر دوره ای رمز اول کارت‌ های بانکی خود اقدام و همواره از واگذاری کارت عابر بانک و شماره حساب های خود به سایر افراد جدا خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس پلیس فتا ناجا با اشاره به سهم 65 درصدی جرایم حوزه فیشینگ از مجموع جرایم سایبری کشور افزود: با تجهیز تمام حساب های بانکی هموطنان به رمز پویا، شاهد کاهش چشمگیر برداشت های غیرمجاز و فیشینگ خواهیم بود.
وی ادامه داد: دستیابی به امنیت نسبی و قابل قبول در فضای مجازی، به خصوص در راستای پیشگیری از جرایم حوزه سایبری و مالی نیازمند مشارکت تمامی دستگاه های اجرایی و هوشیاری کاربران است.
این مقام مسئول با اشاره به نقش مثبت رسانه ها در آگاهی بخشی به شهروندان در خصوص آسیب ها، تهدیدها و فرصت های فضای مجازی، از مدیران رسانه ها در پیشبرد ماموریت های آموزشی و اطلاع رسانی پلیس قدردانی و تشکر کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۴۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۳ نفر در لرستان به جرم توهین به نظام و مقدسات

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس لرستان سرهنگ مهدی مهدوی‌کیا روز چهارشنبه افزود: شبکه‌های اجتماعی این افراد بعد از دستگیری مسدود و با دستور قضایی روانه زندان شدند.

وی تاکید کرد: با کسانی که در فضای مجازی به ارزش‌های دینی و اسلامی و اعتقادات مردم هتاکی می‌کنند، برخورد قاطع خواهد کرد.

فرمانده انتظامی بروجرد تاکید کرد: فضای مجازی و کانال‌ها و پیج‌های شهرستان بروجرد توسط پلیس فتا فرماندهی انتظامی بروجرد رصد می‌شود و در صورت مشاهده هتاکی به نظام و مقدسات اسلامی، شناسایی و صفحات مجازی آنان مسدود و گردانندگان آنان دستگیر خواهند شد.

کد خبر 840942 برچسب‌ها پلیس فتا خبر ویژه قوه قضائیه

دیگر خبرها

  • هشدار مهم پلیس فتا درباره استفاده از کارت بانکی
  • تاکید پلیس فتا بر مراقبت از کارت‌های بانکی
  • سازمان جهانی بهداشت: از هر ۶ دانش آموز، یک نفر قربانی آزار و اذیت در فضای مجازی می‌شود
  • دستگیری هتاک انتقام جو در سمنان
  • دستگیری ۳ نفر در لرستان به جرم توهین به نظام و مقدسات
  • عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات در بروجرد دستگیر شدند
  • ۴۱ متهم فضای مجازی اردستان به مراجع قضایی معرفی شدند
  • هشدار رئیس پلیس فتا لرستان در خصوص پیامک‌های جعلی در ایام نوروز
  • رسانه‌ها بازوی توانمند پلیس در ارتقاء نظم و امنیت هستند
  • حساب بانکی این افراد مسدود می‌شود (+ جزئیات)