Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سید مهدی قویدل دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند در اولین جلسه کارگروه رصد فضای مجازی ویژه انتخابات در جمع مسئولین دستگاه‌های عضو این کارگروه گفت: با هنجارشکنان و مجرمان فضای مجازی بدون اغماض برخورد قانونی و قاطع می شود.

 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند گفت: تحت هیچ شرایطی اجازه نخواهیم داد فضای مجازی، امنیت روحی و روانی مردم و نامزد‌ها را خدشه دار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام قضایی، علت بسیاری از جرائم در فضای مجازی را بی اطلاعی و ناآگاهی از قوانین دانست و افزود: قانونگذار برای فضای مجازی همانند فضای حقیقی مجازات تعیین کرده است، اما متاسفانه بسیاری از افراد بواسطه نا آگاهی با قوانین فضای مجازی مرتکب جرم می‌شوند.

 قویدل با بیان اینکه احتمال افزایش جرایم فضای مجازی در ایام برگزاری انتخابات وجود دارد اظهار داشت: با رصد، و کنترل دقیق بر فضای مجازی، بدون شک مشکل خاصی در ایام انتخابات ایجاد نخواهد شد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۴۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس در بازدید از روند ضبط این مناظره‌های تلویزیونی گفت: در راستای عدالت رسانه‌ای برای نامزد‌هایی که به دور دوم انتخابات مجلس رسیده اند، فرصت یکسان و رایگان برای معرفی در رادیو و تلویزیون این مرکز فراهم شده است.
آقای پهلوانیان افزود: بر این اساس برای هر کدام از نامزد‌ها یک برنامه به مدت ۲۰ دقیقه و برای هر حوزه سه مناظره با مدت زمان ۹۰ تا ۱۲۰ دقیقه ضبط و در زمان تبلیغات از صدا و سیمای مرکز فارس پخش می‌شود.
آقای قزل سفلی رئیس ستاد انتخابات فارس هم در بازدید از روند ضبط مناظره‌های نامزد‌های مجلس شورای اسلامی گفت: از ۱۸ کرسی سهم استان فارس در مجلس شورای اسلامی، ۲ کرسی مربوط به حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و یک کرسی مربوط به حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد به دور دوم انتخابات رسیده است.
وی با بیان اینکه نامزد‌ها بر اساس قانون می‌توانند از امکانات و ظرفیت‌های دولتی برای تبلیغات انتخاباتی برخوردار شوند، افزود: در استان فارس در دو بخش تبلیغات محیطی بیش از ۷۰ سالن اجتماعات برای سخنرانی، بیش از هزار و ۵۰۰ تابلو تبلیغاتی و بیش از ۳۵ هزار متر مربع مکان برای نصب پوستر و بنر تبلیغاتی در نظر گرفته شده است. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی




دیگر خبرها

  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • فراهم شدن فرصت ویژه برای تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات در گنبدکاووس از صداوسیما
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس آغاز شد
  • آغاز ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس
  • مراسم قرعه کشی پخش مناظرات نامزد‌های انتخاباتی در صدا و سیمای لرستان
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • اعلام برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • پخش یورو ۲۰۲۴ در بلاروس بدون مجوز یوفا!
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان
  • آغاز ثبت درخواست نامزد‌های مرحله دوم انتخابات برای استفاده از امکانات تبلیغاتی