Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@13:00:28 GMT

۱۴۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان مرکزی کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۴۲۹۲

۱۴۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان مرکزی کشف شد

به گزارش روز سه‌شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ«حسن مفخمی شهرستانی» افزود: در عملیات های پلیس استان مرکزی در این مدت ۶ نفر از قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر دستگیر شدند.
وی ادامه داد : از این میزان کشفیات ۷۲ کیلوگرم مواد مخدر در ادامه عملیات های پیشگیرانه در مبادی ورودی استان در یک ماموریت مشترک پلیسی در یکی از استان‌های غربی کشور کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: طرح‌های عملیاتی پلیس در مبارزه با مواد مخدر با قاطعیت ادامه داشته و شهروندان در تمامی ساعات شبانه روز می‌توانند در صورت اطلاع از هر گونه اخبار در این خصوص، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

یک میلیارد ریال کالای قاچاق در شازند کشف شد
فرمانده انتظامی شهرستان شازند نیز  از توقیف یک میلیارد و ۲۳ میلیون ریال کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ « محمدعقیل سلگی» افزود: در تداوم طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا ، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی شهرستان، در پی تحقیقاتی، از تردد ۲ دستگاه خودروی سواری حامل کالای قاچاق از جاده‌های مواصلاتی شهرستان مطلع شده و برنامه‌ریزی لازم را برای شناسایی و توقیف آنها آغاز کردند.


وی ادامه داد: ماموران پلیس در یکی از جاده‌ مواصلاتی شهرستان، خودروهای مورد نظر را مورد شناسایی قرارداده و درعملیاتی متوقف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان شازند یادآور شد: مأموران در بازرسی از خودروهای توقیفی، مقدار۲۹۰ کیلوگرم انواع لباس و ۸۶۰ عدد  لوازم یدکی خودروی خارجی قاچاق و فاقد هرگونه مدارک معتبرگمرکی را کشف کردند.
سرهنگ سلگی اظهارداشت: این خودروها از یکی از استان های جنوبی، عازم مرکز کشور بودند که با هوشیاری مأموران متوقف شدند.
وی افزود: در این عملیات ۲ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

سارق مغازه موبایل فروشی در اراک دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: در عملیات ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان، سارقی که ۲۰ دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را سرقت کرده بود، دستگیر شد.
سرهنگ «امیر مختاری» افزود: چندی پیش درگزارشی به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ در خصوص سرقت تعدادی گوشی تلفن همراه از یک مغازه موبایل فروشی در یکی از محله های شهر اراک، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.


وی ادامه داد: با آغاز تحقیقات تخصصی ماموران انتظامی، سرانجام سارق شناسایی و در عملیاتی از سوی ماموران کلانتری ۱۱ دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به یگان انتظامی دلالت شد.
سرهنگ مختاری خاطر نشان کرد: در مراحل تحقیقات پلیس، سارق شناسایی و اموال مسروقه از مخفیگاهش کشف و بعد از سیر مراحل قانونی به مالباخته تحویل داده‌شد.

استان مرکزی در کشف انواع موادمخدر به نسبت شاخص جمعیتی، جایگاه هجدهم کشور را دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 استان مرکزی تلفن همراه سرقت مبارزه با قاچاق کالا مواد مخدر قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۴۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سردار سلمان امیری گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران شهرستان اسدآباد با اشراف اطلاعاتی توانستند شب گذشته یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر که قصد داشتند مواد مخدر را به استان‌های جنوبی وغربی کشور انتقال دهند در شهرستان اسدآباد منهدم کنند.

او تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران پلیس شهرستان اسدآباد با کنترل خودرو‌های عبوری توانستند خودروی شوتی حامل مواد را شناسایی و پس از انجام اقدامات پلیسی آن را توقیف کنند.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ماموران توانستند در بازرسی از خودرو توقیفی مقدار ۷۷ کیلو گرم تریاک و بیش از ۳۲ کیلو گرم حشیش، جمعا به مقدار ۱۱۰ کیلو گرم، ۳ جفت پلاک سرقتی و ۲ جفت پلاک جعلی را کشف کنند.

سردار سلمان امیری افزود: در این عملیات ۴ قاچاقچی دستگیر، ۲ دستگاه خودرو سواری توقیف و یک باند مواد مخدر منهدم شد.

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز