Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه سیاست و اقتصاد ـ معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی استان فارس از برگزاری شانزدهمین نشست تخصصی بسته‌بندی و راهکارهای کارآفرینی تجاری‌سازی صنایع ‌دستی در شیراز خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، حیدرعلی زاهدیان‌نژاد، معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی استان فارس امروز، 19 آذرماه در جمع خبرنگاران گفت: شانزدهمین نشست تخصصی بسته‌بندی و راهکارهای کارآفرینی تجاری‌سازی صنایع ‌دستی در شیراز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با توجه به فرصت‌های ایجاد شده و همچنین رقابتی که امروزه در بازار جهانی محصولات صنایع دستی وجود دارد، برگزاری چنین نشست‌های تخصصی، بی‌شک در آشنایی صنعت‌گران استان با راهکارهای افزایش کیفیت و آشنایی یا سلیقه بازار جهانی و برندسازی این محصولات تاثیر بسزایی خواهد داشت.
زاهدیان‌نژاد اظهار كرد شانزدهیمن نشست تخصصی بسته‌بندی و راهکارهای کارآفرینی تجاری‌سازی صنایع‌دستی در روز 27 آذرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس برگزار می‌شود.
معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی استان فارس بیان كرد: هنرمندان و صنعت‌گران علاقه‌مند می‌توانند به‌منظور شرکت در این نشست در ساعت :16:30 روز 27 آذرماه جاری در سالن بهار، محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس حضور به هم رسانند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي هنرهاي سنتي كارآفريني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۴۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی در مجتمع تجاری زیتون شیراز

هادی عیدی‌پور گفت: رأس ساعت ۱۲:۴۵ ظهر امروز، ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ یک مورد وقوع حریق در مجتمع تجاری تفریحی زیتون واقع در چهار راه ۱۵ خرداد شیراز به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که بلافاصله از ۷ ایستگاه عملیاتی خودرو‌های اطفاء حریق، نردبان هیدرولیکی، دستگاه‌های تنفسی و... به محل حادثه اعزام شدند.

او بیان کرد: با توجه به اینکه حریق در قسمت داکت مشترک تأسیسات بین طبقات ایجاد شده بود، تجمع دود از طبقات منفی یک تا طبقات هفتم ساختمان وجود داشت، زیرا دود از طریق داکت مشترک به طبقات سرایت کرده بود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز ادامه داد: تیم‌های عملیاتی بلافاصله تخلیه افرادی که درون مجتمع حضور داشتند را در دستور کار قرار دادند و نفرات صحیح و سالم از مجتمع خارج شده و محل ایمن شد و همزمان تیم‌های عملیاتی اقدام به جست‌وجو برای پیدا کردن کانون حریق کردند.

او با بیان اینکه کانون حریق با استفاده از دوربین‌های حرارتی و جست‌وجوی تیم‌های عملیاتی پیدا شد و اطفا حریق به طور کامل انجام شد، گفت: در حال حاضر در طبقه آخر مجتمع مقداری تجمع دود داریم که در حال تهویه نهایی و چک کردن کامل طبقات و داکت مشترک تأسیسات جهت اطمینان از اینکه شعله‌وری مجدد این موقعیت نداشته باشد، هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • راهکارهای تخصصی برای مدیریت وزن
  • بازدید رایگان از مجموعه فرهنگی تاریخی سعدی در روز اول اردیبهشت
  • ارتقای مهارت بیش از ۶ هزار صنعتگر صنایع دستی
  • ‌بیستمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی کشاورزی در شیراز برگزار می‌شود
  • مهار آتش سوزی در مجتمع تجاری زیتون شیراز
  • بیش از ۶ هزار نفر در دوره های صنایع‌دستی آموزش دیدند
  • کمک علمی دانشگاه شیراز برای احیا تالاب‌ها
  • برگزاری بیستمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در شیراز
  • وقوع حریق در مجتمع تجاری زیتون در شیراز
  • بازدید بیش از ۲۰ میلیون گردشگر از اماکن مذهبی، تاریخی و طبیعی فارس