Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی بسکتبال با ویلچر کشورمان پس از کسب عنوان سومی در رقابت های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه ۲۰۱۹ و سهمیه پارالمپیک توکیو، عملکرد تیم ملی مردان را مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مازیار میرعظیمی، سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان کشورمان بیان کرد: مهم ترین مسئله ای که در آماده سازی تیم ملی برای رقابت های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه تایلند، کار ما را سخت کرد، دوری لژیونرها از اردوها بود چرا که فدراسیون جهانی زمان برگزاری رقابت ها را از ابتدای آبان ماه به اوایل آذر تغییر داد که متاسفانه هماهنگی و برنامه ریزی اولیه تیم ملی و لژیونرها تحت تاثیر قرار گرفت و ما حدود سه ماه نتوانستیم با تمام ملی پوشان تمرین کنیم و ۵ بازیکن لژیونر ما در باشگاه های خود خارج از ایران حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: حتی ۴ لژیونر ما، به طور مستقیم از باشگاه های خود به تیم ملی در تایلند اضافه شدند. یک هفته آخر پیش از اعزام به دلیل قطعی سراسری اینترنت، با آنها ارتباط نداشتیم در جریان زمان دقیق حضور بازیکنان لژیونر در تیم ملی نبودیم که استرس و فشار روانی زیادی به تیم تحمیل شد.

میرعظیمی افزود: چهار بازیکن جدید هم به ترکیب تیم ملی اضافه شد که متاسفانه فرصتی برای تمرین با بازیکنان لژیونر نداشتند به همین علت رقابت های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه را با عدم هماهنگی آغاز کردیم و پس از برد دشوار برابر تیم چین، متاسفانه نتیجه را به ژاپن و استرالیا واگذار کردیم.

سرمربی تیم ملی گفت: شکست تیم ملی در این بازی ها دلایل مختلفی داشت اما مهمترین عامل عدم هماهنگی بازیکنان بود. بعد از بازی با استرالیا تفکرات، نوع بازی و چیدمان تیم را تغییر دادیم و با پیروزی برابر تایلند به مسابقات برگشتیم. مقابل تیم های کره جنوبی و چین هم قدرتمندانه و در شأن تیم ایران بازی کردیم و سهمیه پارالمپیک را با پیروزی پر گل بدست آوردیم.

سرمربی تیم ملی عنوان کرد: در حساس ترین بازی که برای بار دوم برابر استرالیا قرار گرفتیم، در کوارتر سوم ۱۰ امتیاز بدست آوریم و دفاع خوبی داشتیم که این عملکرد خوب برابر تیم مطرح استرالیا شانسی نبود بلکه حاصل تلاش تیمی بود و اگر قضاوت های اشتباه داوران ما را گرفتار نمی کرد به طور حتم ما پیروز این دیدار بودیم اما سوت های نا به جای داوران باعث شد تا شانس صعود به فینال AOZ از تیم ایران گرفته شود.

میرعظیمی تصریح کرد: اشتباهات داوری به اندازه ای واضح بود که در پایان بازی، مسئول کمیته داوران آسیا و اقیانوسیه که استرالیایی نیز است، از تیم ما به دلیل این داوری ضعیف عذرخواهی کرد و گفت از وضعیت قضاوت داوران ناراحت است.

وی اظهار داشت: البته به طور حتم فیلم داوری این دیدار را همراه نامه اعتراض از طریق فدراسیون برای فدراسیون جهانی ارسال می کنیم تا در بازی های آینده حق تیم ملی حفظ شود و با این گونه مشکلات مواجه نباشیم.

میرعظیمی بیان کرد: بازی ژاپن با کره جنوبی هم با مشکلات و اشتباهات داوری همراه بود چرا که اگر ژاپن به پیروزی می رسید در دیدار فینال استرالیا را شکست می داد و قهرمان رقابت ها می شد اما تیم استرالیا به دنبال عنوان قهرمانی بود و به همین دلیل ناداوری باعث شد تا کره جنوبی راهی فینال شود تا حریف چندان قدرتمندی برابر استرالیا نباشد. در دیدار رده بندی هم قدرتمندانه بازی را آغاز کردیم و توانستیم با اختلاف امتیاز بالایی تیم ژاپن را شکست دهیم و در کنار سهمیه پارالمپیک، مدال برنز مسابقات را هم بدست آوریم.

سرمربی تیم ملی در پایان گفت: از مقام سومی رقابت ها خوشحال نیستم و رضایت ندارم چرا که تیم ملی ایران شایسته قهرمانی است و متاسفانه به دلیل ناداوری از رسیدن به فینال باز ماند و نتوانست مقام قهرمانی را کسب کند.از فدراسیون برای برگزاری اردو، اعزام تیم ملی به تورنمنت های ترکیه و ژاپن و حمایت هایی که از تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان داشتند تشکر و قدردانی می کنم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران بسکتبال تیم ملی رقابت های قهرمانی آسیا مردان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۴۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود کانوی دونفره مردان و‌ علی آقامیرزایی به فینال مسابقات

مسابقات قایقرانی آبهای آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک از امروز در توکیو ژاپن آغاز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات قایقرانی آبهای آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک از امروز در توکیو ژاپن آغاز شد. تیم قایقرانی آبهای آرام با 6 ورزشکار و 4 مربی در مسابقات قهرمانی آسیا و ‌انتخابی المپیک حضور دارد.

 عادل مجللی و کیا اسکندانی در گروه دوم مقدماتی کانوی 500 متر مردان در رقابت با حریفانی از فیلیپین، ژاپن، تایلند و کره با زمان 1:51.716 دقیقه به عنوان قایق دوم از خط عبور کردند و راهی فینال شدند. در این رقابت نمایندگان ژاپن و تایلند اول و سوم شدند.

 عادل مجللی و کیا اسکندانی فردا در فینال این مسابقات رقابت خواهند کرد.

 علی آقامیرزایی در گروه اول مقدماتی کایاک 200 متر مردان در رقابت با حریفانی از سنگاپور، هنگ‌کنگ، هند، کره و ازبکستان با زمان 39.761 ثانیه به عنوان قایق چهارم از خط عبور کرد و راهی دور نیمه نهایی شد. در این رقابت نمایندگان ازبکستان، کره و سنگاپور اول تا سوم شدند.

وی در دور نیمه نهایی  در رقابت با حریفانی از هنگ‌کنگ، هند و تایلند با زمان 42.775 ثانیه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و به فینال این ماده صعود کرد. در این رقابت نمایندگان تایلند و هنگ‌کنگ اول و دوم شدند.

 علی آقامیرزایی فردا در فینال این مسابقات رقابت خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود مستقیم قایق دو نفره زنان به فینال/راهیابی مجلل به نیمه نهایی
  • استفانو پیولی: ما کمبود کیفیت داشتیم؛ رم شایسته صعود بود
  • صعود دو قایق ایران به فینال مسابقات/امیدواری برای کسب اولین سهمیه
  • مسابقات آب‌های آرام آسیا و انتخابی المپیک، صعود نمایندگان ایران به فینال
  • مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود مستقیم کانوی ۲نفره مردان به فینال
  • مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود آقامیرزایی به فینال کایاک ۲۰۰ متر مردان
  • صعود ملی‌پوش کایاک ایران به فینال قهرمانی آسیا
  • صعود کانوی دونفره مردان و‌ علی آقامیرزایی به فینال مسابقات
  • سپاهان به کورس قهرمانی بازمی‌گردد/شانس قهرمانی استقلال بالاتر است
  • پهلوانان ایران در فینال رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا