Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@15:25:22 GMT

اعضای شورای مرکزی کانون دانشجویی وحدت انتخاب شدند

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۴۵۰۰

اعضای شورای مرکزی کانون دانشجویی وحدت انتخاب شدند

انتخابات شورای مرکزی کانون دانشجویی وحدت دانشگاه تهران برگزار شد.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، در این انتخابات که با نظارت نماینده اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران برگزار شد، افراد زیر انتخاب شدند:
.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۴۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۳۴ نامزد برای تصاحب ۱۷ کرسی مجلس شورای اسلامی در استان تهران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی، استانداری تهران، سید عباس جوهری از برگزاری مراسم قرعه کشی برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی استان تهران (دور دوم) خبر داد و اظهار کرد: در برگزاری دور نخست انتخابات مجلس که اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار شد با وجود تمام تفرقه افکنی‌های بدخواهان، شاهد حضور دشمن شکن مردم، پای صندوق‌های رأی بودیم که همراهی بسیار مؤثر و معناداری را به نمایش گذاشتند و نقشه شوم دشمنان و معاندان را نقش بر آب کردند و بر عزت ایران اسلامی افزودند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با تقدیر از همه دست اندرکاران و عوامل اجرایی از جمله فرمانداران، بخشداران، شبکه‌های سیما و رادیو تهران، خبرگزاری‌ها و اصحاب رسانه، نیروی انتظامی و بسیج، نیرو‌های امنیتی و قوه قضائیه و شورای نگهبان و نیرو‌های مردمی برگزار کننده انتخابات گفت: از بین ۱۰ حوزه انتخابیه دور نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان تهران، ۸ حوزه انتخابیه نهایی و دو حوزه انتخابیه به دور دوم کشیده شد، که طی این دوره ۳۴ نامزد برای تصاحب ۱۷ کرسی مجلس شورای اسلامی به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران تفاوت بسیار مهم در برگزاری دور اول و دور دوم دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی را در برگزاری تمام الکترونیک انتخابات اعلام کرد و افزود: برگزاری دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

جوهری با بیان اینکه این اقدام برای اولین بار در این حوزه انتخابیه صورت می‌پذیرد و سهم بسزایی در صرفه جویی وقت و امکانات رأی دهندگان و ستاد انتخابات خواهد داشت، اظهار کرد: از مهمترین ویژگی برگزاری الکترونیکی انتخابات، تسریع در شمارش و جمع بندی نتایج است.

وی طولانی شدن فرآیند شمارش آرا را معضل اساسی در برگزاری انتخابات دانست و گفت: انشاالله با این اقدام و تجربه جدید، تسریع در شمارش و اعلام‌نتایج انتخابات رقم خواهد خورد و سنگ بنایی برای برگزاری انتخابات تمام‌الکترونیک در ادوار بعدی خواهد بود.

بر اساس این گزارش مراسم قرعه کشی برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی استان تهران (دور دوم) با حضور سید عباس جوهری، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران، حجت الاسلام میر اشرفی، رئیس هیأت نظارت شورای نگهبان استان، محمد باقر اعلمی مدیر شبکه تهران، نماینده دادستانی و مدیر رادیو تهران و نمایندگان نامزد‌های مجلس در محل سالن همایش‌های بین المللی صداوسیما برگزار شد.

گفتنی است که در این مراسم برای پخش برنامه تبلیغاتی نامزد‌ها از شبکه تهران، برنامه نامزد‌های انتخاباتی از شبکه تهران رادیو و مناظرات نامزد‌های حوزه انتخابیه تهران در چهار گروه هشت نفره و در دو نوبت قرعه کشی انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد
  • سوالات بسیج دانشجویی از نامزدهای انتخابات برای شناخت بیشتر
  • رقابت ۳۴ نامزد برای تصاحب ۱۷ کرسی مجلس شورای اسلامی در استان تهران
  • جلسه اعضای شوراهای ادوار گذشته برگزار می‌شود
  • تخلفات کانون‌های فرهنگی دانشگاه‌ آزاد اسلامی شامل چه مواردی است؟
  • طرح پرسش‌هایی از نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس توسط دانشجویان دانشگاه تهران
  • شورای وحدت در تهران و سایر حوزه‌ها لیست می‌دهد/نامزدها برای مرحله دوم برنامه ارائه دهند
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در ۸ حوزه، الکترونیکی برگزار می‌شود
  • مرحله دوم انتخابات مجلس ۸ حوزه الکترونیکی برگزار می‌شود
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در تهران الکترونیکی برگزار می‌شود