Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@21:54:08 GMT

طرح یاد یاران در مدارس البرز به اجرا درآمد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۴۵۲۲

طرح یاد یاران در مدارس البرز به اجرا درآمد

فرشته فهمیده روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: در اجرای این طرح رشادت های رزمندگان اسلام ، شهدا و جانبازان  دفاع مقدس به نسل چهارمی ها انتقال می یابد.

وی با اشاره به اینکه اگر امروز در کشور ما آسایش و آرامشی وجود دارد به برکت ایثارگری ها و فداکاری های شهدا و جانبازان است، خاطرنشان کرد: بازگویی خاطرات دوران دفاع از زبان خانواده معظم شهدا و جانبازان از دیگراهداف این طرح در مدارس البرز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 این طرح موجب تقویت روحیه انقلابی و ولایت مداری در بین دانش آموزان می شود.
فهمیده از فرهنگ ایثار و شهادت  به عنوان فرهنگ متعالی الگو و سرمشق برای تعالی و شکوفایی درجامعه یاد کرد و یادآورشد: دراین دیدارها کارشناسان حوزه تربیت نیز ازویژگی های شاخص شهدا و ایثارگران در دفاع از کشور برای دانش آموزان سخن می گویند.
سرکشی دانش آموزان و معلمان از خانواده معظم شهدا و ایثارگران در ترویج تکریم از این عزیزان نیز موثر است.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرزافزود: غبارروبی وعطرافشانی گلزار شهدا، دل نوشته به شهدا و برگزاری مسابقه کتابخوانی از دیگر برنامه های این طرح در مدارس استان است.
وی رسالت مهم کنونی دانش آموزان را در تحصیل علم، حفظ ایمان و دشمن شناسی ذکر کرد.
فهمیده با بیان اینکه در برنامه جنگ نرم دشمن جوانان هدف اصلی هستند، اضافه کرد: آنها با نشانه گرفتن اعتقادات و باورهای جوانان می خواهند زمینه های نفوذ را فراهم کنند تا بدین وسیله اهداف شوم خود را در جامعه اسلامی پیاده کنند.
وی تاکید کرد: این طرح تا پایان سال تحصیلی ۹۹-۹۸ در مدارس البرز اجرا می شود.

استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز دارد.

برچسب‌ها مدارس البرز شهدا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس البرز شهدا مدارس البرز شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۴۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت

          به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد گفت: این کلاسهای درس با مشارکت خیران و اعتبارات مدیریت آموزش و پرورش گناباد هوشمندسازی شدند.      مجید فدوی روز پنج شنبه افزود: این کلاسهای درس با مشارکت خیران و اعتبارات مدیریت آموزش و پرورش گناباد هوشمندسازی شدند.   وی ادامه داد: برای هوشمند سازی هر کلاس درس به صورت متوسط ۳۲۰ میلیون ریال هزینه شده است.   رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد گفت: ۴۲ مدرسه در مناطق شهری و روستایی این شهرستان با مشارکت خیران و اعتبارات نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس در یک سال گذشته بازسازی شدند.   فدوی سر و سامان دادن به ۶۵ ملک مازاد آموزش و پرورش، توجه ویژه به حوزه تربیت بدنی و نصب ۶ چمن مصنوعی را از مهمترین اقدامات آموزش و پرورش گناباد در این مدت برشمرد.   کلاس های هوشمند فرصت های یادگیری بیشتری را برای دانش آموزان فراهم، فرآیند یادگیری را سرگرم کننده و به دانش آموزان کمک می کند فناوری های جدید را بهتر فرا بگیرند و در مجموع در ارتقاء بهره وری آموزشی و مشارکت پذیری آنان نقش مهمی دارند.   از مجموع ۱۷ هزار و ۶۱۴ دانش آموز که در ۹۱۱ کلاس درس و ۲۲۴ مدرسه در مناطق شهری و روستایی گناباد شاغل به تحصیل هستند، ۹ هزار و ۵۶۵ نفر در دوره ابتدایی، چهار هزار و ۷۹۶ نفر در دوره اول متوسطه و ۲ هزار و ۲۸۸ نفر در دوره دوم متوسطه هستند.   هشت هزار و ۸۳۶ نفر از دانش آموزان در مدارس دولتی، چهار هزار و ۷۹۶ نفر در مناطق روستایی، ۹۲۷ نفر در مدارس شاهد و بقیه در مدارس استثنایی و غیرانتفاعی به تحصیل اشتغال دارند.   مرکز شهرستان گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

دیگر خبرها

  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌های مازندران
  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟