Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، خروج ناگهانی بامداد روز گذشته آندرا استراماچونی از ایران و عزیمت به ایتالیا، تیم استقلال را در شوک فرو برد. تا جایی که اعتراض گسترده هواداران و حضور آنها مقابل دفتر باشگاه را به همراه داشت.

پس ‌از آن مدیرعامل استقلال نیز از مقامش کناره‌گیری کرد که مورد پذیرش واقع شد.

در مورد استراماچونی که به پرداخت‌های نامنظم اعتراض داشت،‌ روز گذشته چندین مصاحبه با رسانه‌های ایتالیایی در فضای مجازی انتشار یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز جدیدترین مصاحبه‌ای که از وی در رسانه ها به چشم خورد،‌گفت‌وگویی بود که با روزنامه ایل‌مسجرو انجام داد.

استراماچونی که هنوز تکلیف بازگشت او به ایران و استقلال مشخص نیست، اظهار داشت: نمی‌خواهم وارد جزییات شوم چون تحقیقی در حال انجام است و حضور در دادگاه را خواهم داشت. مطابق قوانین فیفا،‌ قراردادم به حالت تعلیق درآمده بود. نتوانستم کار کنم. در این صورت خطر رد صلاحیت مربیگری را داشتم.

در همین مصاحبه، وی در مورد خداحافظی فرانچسکو توتی و دروسی نیز عنوان کرد: وقتی آنها خداحافظی کردند، قلبم جریحه‌دار شد. شش سالی که در تیم‌ پایه رم حضور داشتم، کنار این بازیکنان کار کردم.

256 43

کد خبر 1329798

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: آندره استراماچونی باشگاه استقلال باشگاه استقلال آندره استراماچونی لیگ برتر نوزدهم عراق استان البرز امیرحسین فتحی انتخابات مجلس یازدهم وزارت ورزش و جوانان باشگاه سپاهان علی فتح الله زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۴۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به استقلال؛ حسینی محروم شد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون، رای کمیته انضباطی به شرح زیراست:

در خصوص گزارش واصله علیه سید حسین حسینی بازیکن باشگاه استقلال تهران مبنی بر نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی باتوجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مصاحبه ایشان پس از بازی با تیم شمس آذرقزوین در تاریخ ۳۱ فروردین ماه بیان مطالبی در ارتباط با رأی صادره از سوی این کمیته در پرونده که در مورد تخلفات بازیکن موصوف بعد از مسابقه تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال تهران از جمله بدرفتاری نسبت به مقامات رسمی مسابقه (افسران امنیتی مسابقه) صادر گردیده هرچند در ظاهر این مطالب حکایت از تمکین از رأی صادره دارد، ولی چگونگی و نحوه بیان و عبارات به کار رفته در این مصاحبه موید قصد مشارالیه در خفیف و سبک جلوه دادن تصمیمات و اقدامات صورت گرفته از سوی رکن قضایی فدراسیون فوتبال پیرامون تخلفات رخ داده در مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک و استقلال تهران می‌باشد در نتیجه فعل سید حسین حسینی از مصادیق رفتار توهین آمیز تشخیص و برهمین اساس مستند به مواد ۷۱ و ۱۱۳ مقررات انضباطی ضمن قطعی و قابل اجرا شدن یک جلسه محرومیت تعلیقی ایشان موضوع دادنامه شماره ۳۰۹۶ مورخ 29 فروردین ماه نامبرده به پرداخت مبلغ سیصد میلیون ریال جریمه نقدی و نیز الزام به عذرخواهی در رسانه‌های رسمی بابت تخلفات ارتکابی خود با لحاظ ماده ۸۹ مقررات موصوف و همچنین باشگاه استقلال تهران نیز بلحاظ تحقق مسئولیت تضامنی در خصوص این تخلف و عدم نظارت بر مصاحبه صورت گرفته وفق ماده ۵۰ مقررات انضباطی به پرداخت مبلغ 600 ریال جریمه نقدی محکوم می‌گردد.

رأی صادره ظرف مهلت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی نزد کمیته استیناف می‌باشد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898238

دیگر خبرها

  • چرا تیم ملی ایتالیا و جام جهانی، مانع حضور روبرتو باجو در لیگ‌های خارجی شدند؟
  • حضور کاپیتان استقلال در دادگاه با شکایت نیروی انتظامی
  • رسمی: یک بازیکن دیگر از تیم ملی والیبال انصراف داد
  • شکایت فرماندهی فراجا از کاپیتان استقلال | حسینی در دادگاه فرهنگ و رسانه
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • حسینی محروم شد
  • شوک به استقلال؛ حسینی محروم شد!
  • باریکن تأثیرگذار استقلال تذکر جدی گرفت
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!
  • مصاحبه جنجالی کار دست پیشکسوت استقلال داد