Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمازخانه و سرویس های بهداشتی پایانه شهید سروری تا پایان آذرماه مرمت و راه اندازی می شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ علیرضا مرآتی، معاون حمل و نقل وترافیک شهرداری منطقه، با اعلام این خبر افزود: با توجه به مشکلات آبرسانی و قطع برق نمازخانه و سرویسهای بهداشتی ، تا پایان ماه جاری نواقص موجود از طریق جذب پیمانکار رفع و به منظور تأمین رفاه شهروندان مجدداً راه اندازی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به فعالیتهای این حوزه در بخش نگهداشت معابر بزرگراهی اشاره کرد و گفت: 100 تابلوی هدایت مسیر در بزرگراه های شهید هاشمی، شهید تندگویان، شهید کاظمی و معابر محدوده نواحی نصب شد.

همچنین ده‌ها عدد گاردریل در بزرگراه شهید هاشمی قبل از بزرگراه امام علی مسیر شمال به جنوب و کمربندی آزادگان مسیر شرق به غرب نصب و گاردریل های آسیب دیده در بزرگراه آزادگان مسیر شرق به غرب مقابل درب تره بار ترمیم شد.

مرآتی با اشاره به فعالیتهای اخیر این حوزه برای مناسب سازی معابر ویژه تردد معلولان و افراد کم توان اظهار کرد: در همین راستا 4 عدد ویلچررو در پارک 22 بهمن نصب و 6 مورد نیز تابلوی مخصوص معلولان و کف نویسی در خیابان شکوفه تقاطع مطهری و جنب سرای محله شهید کاظمی اجرا شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ۲۲ بهمن سرویس های بهداشتی شهرداری معاون حمل و نقل معلولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۴۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حداکثر ۴۵ درصدی نرخ تاکسی در تهران/ شهروندان آنلاین پرداخت کنند

شادی مالکی سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به ماده ۱۵ لایحه نرخ تاکسی ۱۴۰۳ گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در خصوص نرخ کرایه تاکسی‌ها به سامانه ۱۳۷ پلاس گزارش دهند.

وی با بیان اینکه نرخ کرایه تاکسی‌ها تا پیش از آغاز اردیبهشت ماه و اعلام رسمی سازمان تاکسیرانی، تغییر نمی‌کند گفت: بهتر است شهروندان عزیز برای حصول نتیجه موردنظر و همچنین سهولت کار، پرداخت‌ها را الکترونیکی انجام دهند و با اسکن QR کد روی شیشه تاکسی‌ها و اطلاع از نرخ کرایه‌ها، از طریق اپلیکیشن شهرزاد، کرایه را پرداخت کنند.

وی تاکید کرد: بر اساس مصوبه امسال میانگین افزایش نرخ کرایه‌ها ۴۵ درصد است و این رقم در سال ۱۴۰۲ نیز نسبت به سال ۱۴۰۱ همین مقدار افزایش داشت.

سرپرست سازمان تاکسیرانی درخصوص روند نوسازی‌ها هم گفت: امسال هم تسهیلات نوسازی ناوگان شرایط مناسبی دارد و درصدد افزایش سقف تسهیلات از طریق صندوق کارآفرینی امید هستیم تا تاکسیرانان کارمزد پایین‌تر و اقساط با زمان بیشتر داشته باشند و خیال‌شان از جایگزینی راحت باشد. همچنین برقی‌سازی ناوگان هم در دست اقدام است و به‌زودی فراخوان‌هایش اعلام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • آتش سوزی مرگبار کارگاه ساختمانی در تهران/ ۶ کارگر جان باختند+ جزئیات
  • بهره‌ برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد مشگین‌ شهر
  • افزایش حداکثر ۴۵ درصدی نرخ تاکسی در تهران/ شهروندان آنلاین پرداخت کنند
  • بهره‌برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد ـ مشگین‌شهر
  • اجرای ۲۰ کیلومتر مسیرگشایی در معابر تبریز
  • هشدار پلیس: لباس تیره نپوشید!
  • هشدار پلیس: عابران پیاده‌ شب‌ها لباس تیره نپوشند
  • هشدار پلیس راهور پایتخت: عابران پیاده شب‌ها لباس تیره نپوشند
  • ترافیک در پایتخت اما روان
  • بیشترین تصادفات منجر به فوت تهران در این بزرگراه رخ می دهد