Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-16@15:52:15 GMT

فیلم/ تجلیل از منتخبان قرآنی دانشگاه آزاد تبریز

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۴۶۱۰

گروه چند رسانه‌ای ــ طی مراسمی از اساتید، دانشجویان و کارکنان برگزیده دانشگاه آزاد تبریز در جشنواره قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی تجلیل شد.

به گزارش ایکنا؛ مراسم تجلیل از منتخبان بخش‌های مرحله‌ای و منطقه‌ای (شفاهی و کتبی) بیست‌وچهارمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تبریز امروز، سه‌شنبه، ۱۹ آذرماه با حضور حجت‌الاسلام سیدعلی فقیه، رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی در سالن استاد شهریار این دانشگاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

علاقه‌مندان می‌توانند فیلم را از اینجا دریافت کنند.

tajlil

 

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنای آذربایجان شرقی خبرگزاری بین المللی قرآن چندرسانه ای تجلیل از منتخبان دانشگاه آزاد اسلامی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۴۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزان همدان آغاز شد

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان همدان گفت: چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان استان همدان صبح دیروز آغاز شد و این دوره از مسابقات ۲۶ تا ۳۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ در کانون مهدیه همدان برگزار می‌شود.

عباس تجری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در همدان اظهار کرد: در مسابقات قرآن، عترت و نماز استانی نزدیک به ۶۰ هزار دانش‌آموز شرکت کردند که نزدیک به ۶۵۰ تن از آن‌ها به مرحله استانی راه یافتند.

وی با اشاره به اینکه مرحله استانی در دو مقطع متوسطه اول و دوم برگزار می‌شود، افزود: برگزیدگان این دوره از مسابقات به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه دانش‌آموزان در ۱۲ رشته رقابت خواهند کرد، ادامه داد: با توجه به سهمیه‌ای که وزارتخانه برای استان تعیین کرده است در نهایت ۳۵ دانش‌آموز به مرحله بعد راه خواهند یافت.

تجری اضافه کرد: این دوره از مسابقات در بخش آوایی شامل قرائت، ترتیل، حفظ قرآن، اذان، مداحی و دعاخوانی و در بخش پژوهشی نیز در رشته‌های تفسیر، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، گفتمان دینی و احکام برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین سطح مشارکت دانش‌آموزان مربوط به نواحی ۱ و ۲ همدان و همچنین ملایر است.

کد خبر 744585

دیگر خبرها

  • برگزیدگان سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت تجلیل شدند
  • دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران از پاسخ تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی حمایت کرد
  • دانشجویان دانشگاه آزاد از دیدار صمیمی با رهبر انقلاب می‌گویند
  • ورود دانشجویان هنجارشکن به این دانشگاه ممنوع شد | اساتید باید به کشف حجاب‌کننده‌ها در کلاس تذکر دهند
  • بیانیه حمایت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه در پی حملات موشکی سپاه به مواضع رژیم صهیونیستی
  • بانوان فعال و دانشجویان دختر وارد فضای اشتغال دانش‌بنیان می‌شوند
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزان همدان آغاز شد
  • مسابقات قرآن و عترت دانش آموزی
  • اشتغال ۲ هزار دانشجو در دانشکده تعلیم و تربیت دانشگاه آزاد اهواز / فارغ‌التحصیلان در مدارس سما جذب می‌شوند
  • پیام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت در پی حمله به اهداف رژیم صهیونیستی