Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-24@03:07:25 GMT

مطالبه‌گری فعالیتی مشارکتی و گروهی است

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۴۶۱۹

مطالبه‌گری فعالیتی مشارکتی و گروهی است

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن گفت: «مطالبه‌گری فعالیتی مشارکتی و گروهی بوده که نشان‌دهنده مسئولیت‌پذیری و تعهد اجتماعی است.»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از رودهن، به مناسبت روز دانشجو به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن نشست دانشجویی با موضوع «هویت دانشجویی و مطالبه‌گری» با حضور دانشجویان و سخنرانی محمد‌رسول روزبه از عضو هیئت‌علمی  گروه معارف اسلامی این واحد دانشگاهی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزبه در ابتدا به تاریخچه روز دانشجو پرداخت و گفت: «مهم‌ترین ویژگی‌های هویت‌بخشی دانشجویی را می‌توان در اموری از قبیل علم‌جویی، حساسیت اجتماعی، فهم و قدرت تشخیص مسائل و تحلیل مسائل ملی و فراملی، آزادگی، عدم وابستگی و مرعوب نشدن در برابر قدرت‌ها، ایمان و بینش و اراده پاک، انگیزه فراملی، افق دید بلند و ... جستجو کرد و یافت.»

وی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های هویت دانشجویی مطالبه‌گری است، اظهار کرد: «میان مطالبه‌گری و طلبکاری باید تمایز قائل شد. مطالبه‌گری دانشجویی نیازمند حمایت مسئولان و اعتماد آنان به دانشجویان است.»

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن بر لزوم تدوین سازوکارهایی مناسب و کارآمد برای انتقال مطالبات دانشجویی و شنیدن دغدغه‌های دانشجویان تأکید کرد.

انتهای پیام/4117/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن روز دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۴۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبلغ وام شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه پیام نور، مهدی محمدی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور با بیان اینکه ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه پیام نور از اول اردیبهشت آغاز شد، اظهار داشت: دانشجویان متقاضی جهت ثبت نام وام شهریه دانشجویی تا ۳۱ اردیبهشت ماه می توانند درخواست وام شهریه خود را در سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویی به نشانی http://refah.swf.ir ثبت نمایند.

وی درباره مبلغ وام شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور گفت: مبلغ وام شهریه به ازای هر نیمسال تحصیلی در مقطع کارشناسی ۳۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون ریال، در مقطع کارشناسی ارشد ۵۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون ریال و در مقطع دکترا ۷۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون ریال است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه همچنین تصریح کرد: طبق ضوابط و قوانین دانشجویان در مقطع کارشناسی به مدت ۸ نیمسال تحصیلی، کارشناسی ارشد به مدت ۴ نیمسال و در مقطع دکترا نیز ۸ نیمسال تحصیلی می توانند از این وام بهره‌مند شوند.

دکتر محمدی در پایان با تاکید بر رایزنی‌های مکرر دانشگاه با صندوق رفاه در خصوص تخصیص اعتبار بودجه وام دانشجویی به دانشجویان مستعد دانشگاه افزود: متقاضیان دریافت وام شهریه دانشجویی پس از ثبت درخواست خود و تایید نهایی مرکز آموزش دانشگاه و واحد استانی مدارک لازم را جهت تشکیل پرونده و اخذ وام شهریه به مرکز آموزش محل تحصیل خود اراِیه نمایند.

کد خبر 6084115

دیگر خبرها

  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • عضو هیئت‌علمی واحد علوم و تحقیقات، نشان ملی قانون را دریافت کرد
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی چیست؟ +فیلم
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی+فیلم
  • وزیر علوم: انتظارات رهبر انقلاب از تشکل‌های دانشجویی / تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند+فیلم
  • «خاستگاه خود» و «آرمان‌های نظام اسلامی» را نباید فراموش کنیم
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی 
  • ۲ مقام Best design مسابقات بین‌المللی ربوکاپ به دانشگاه آزاد یزد رسید
  • مبلغ وام شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور اعلام شد
  • تخلفات کانون‌های فرهنگی دانشگاه‌ آزاد اسلامی شامل چه مواردی است؟