Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان گفت: طی 20 روز آینده مجموعه اداری و خدماتی باغ بهشت همدان به سایت جدید منتقل می‌شود.

حجت‌الاسلام حسن رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه آرامستان موقوفه باغ بهشت همدان سال ۴۲ توسط مرحوم قراگزلو وقف شده و در سال ۴۴ به بهره‌برداری رسیده است اظهار کرد: در حال حاضر۱۳۷ هزار نفر در این آرامستان به خاک سپرده شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه سایت قدیمی باغ بهشت با گذشت ۵۷ سال دیگر پاسخگوی نیازها نبود و مشکلاتی را در زمینه ارائه خدمات به مردم داشتیم گفت: فضای غسالخانه، سردخانه، واحد اداری، پارکینگ، فضای سبز، خیابان‌های مجاور تقریبا ۶۰ سال پیش ساخته شده بود و مشکلاتی وجود داشت.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با بیان اینکه طرح جامع مجموعه کامل اداری و خدماتی برای آن در نظر گرفتیم که از سال ۹۳ اقدامات عمرانی آن آغاز شده بود افزود: ۹۹ درصد اقدامات انجام شده و در ۲۰ روز آینده به بهره برداری می‌رسد که مجموعه کاملی از فضای اداری و خدماتی است.

وی با اشاره به اینکه مصلای نماز برای اقامه نماز میت به مساحت ۶۰۰ متر مربع در این فضا دیده شده است گفت: ساختمان غساله زنانه و مردانه به صورت مجزا ساخته شده و ایجاد سایت اداری برای پذیرش متوفیان از دیگر موارد است.

رضوی با بیان اینکه سرویس‌های بهداشتی به میزان لازم تعبیه شده است افزود: واحدی برای امور روحانیون، مداحان و تابلونویسی و چاپ و تکثیر اعلامیه فوت‌شدگان ساخته شده تا تمام اقدامات در یکجا انجام شود.

وی با اشاره به اینکه استقرار سازمان پزشکی قانونی برای حضور پزشک و صدور گواهی فوت از دیگر اقدامات است خاطرنشان کرد: محلی برای دفتر نماینده ثبت احوال در نظر گرفته شده که کار صدور گواهی فوت و ابطلال شناسنامه در همان جا انجام شود.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با بیان اینکه آمبولانس‌های خصوصی و باغ بهشت در مکانی مستقر می‌شوند گفت: یکی از معضلات موجود نبود فضا برای پارک خودروها بود که سه پارکینیگ ویژه در نظر گرفته شده و هر کدام برای جانمایی ۲۵۰ خودرو آماده است.

وی با اشاره به اینکه با مساعد شدن هوا آسفالت بخشی از محوطه انجام می‌شود بیان کرد: ۲۰ روز آینده مجموعه اداری و خدماتی باغ بهشت همدان به سایت جدید منتقل می‌شود که انتهای بلوار سیدالشهدا در وردی باغ بهشت است.

رضوی از هزینه ۴ میلیارد تومانی در ساخت این پروژه خبر داد و گفت: با منابع داخلی و اخذ وام از سازمان اوقاف و امور خیریه کشور به منظور رفاه حال همشهریان این پروژه آماده شده است.

انتهای پیام89026/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس همدان حجت الاسلام رضوی باغ بهشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۴۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست

به گزارش قدس خراسان، حسین جمشیدی اظهار کرد: این جانباز ۷۰درصد به عنوان نیروی وظیفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سال ۶۵ در جریان عملیات کربلای چهار بر اثر بمباران شیمیایی دشمن بعثی به فیض جانبازی نائل شده بود.

فرماندار تربت جام ادامه داد: مراسم تشییع پیکر مطهر شهید پاسبان فردا پنجشنبه ششم اردیبهشت از ساعت ۹صبح از محل تیپ ۳۸ زرهی ارتش تا میدان حضرت ولیعصر(عج) بر دستان اقشار مختلف مردم شهید پرور و ولایتمدار، امامان جمعه و جماعات، مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی، نظامی، انتظامی، امنیتی، رزمندگان، همرزمان و بستگان شهید تا بهشت نبی(ص) تربت جام برگزارخواهد شد.

وی گفت: پس از اقامه نماز، پیکر شهید در قطعه شهدای آرامستان بهشت نبی (ص) آرام خواهد گرفت.

جمشیدی از همه مردم شهیدپرور تربت جام دعوت کرد برای تجلیل و تکریم از مقام و جایگاه شهید پاسبان در این محفل شرکت کنند.

دیگر خبرها

  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • اتوکلاو پسماندهای پزشکی به صورت مرتب در حال انجام است/ بالاترین استاندارهای جهانی را داریم
  • پالس مثبت برای حل مشکل یحیی گل‌محمدی
  • انجام پنج عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
  • انجام ۵ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • توزیع آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد
  • سند نقشه راه کشاورزی در استان همدان برای نخستین بار در کشور تدوین شد
  • توزیع ۴۲۰۰ تن آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت
  • دانشگاه آزاد همدان میزبان ۲۵ شرکت صنعتی و خدماتی در رویداد صدرا