Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: فرمانده انتظامی استان فارس گفت: فردی که در اغتشاشات آبان ماه، شعبه بانک ملت خیابان عادل آباد شیراز را آتش زده بود، دستگیر شد.
به گزارش خرداد، سردار سرتیپ رهام بخش حبیبی سه‌شنبه 19 آذر اعلام کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی استان فارس موفق شدند عامل اصلی آتش سوزی بانک ملت شعبه عادل آباد شیراز را شناسایی کرده و او را دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او محل دستگیری این فرد را اطراف شیراز اعلام و اضافه کرد: متهم در مواجهه با اسناد و مدارک موجود، به بزه انتسابی اعتراف کرده است.
فرمانده انتظامی فارس با اشاره به دستگیری برخی از عوامل اغتشاشات و تخریب‌های اخیر در شیراز، کازرون و ممسنی، اعلام کرد که شناسایی و دستگیری دیگر عوامل اغتشاشات و اقدامات خرابکارانه نظیر آتش زدن و تخریب اموال عمومی در دستور کار پلیس قرار دارد.
آناناس‌های میلیاردی به بازار نرسیدند
فرمانده انتظامی استان فارس همچنین از توقیف 2 دستگاه تریلر و کشف 3 هزار کارتن آناناس خارجی قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال در شهرستان خرمبید خبر داد.
حبیبی در تشریح این واقعه گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی شهید جنتی‌فر شهرستان خرمبید در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با تلاش شبانه روزی و پایش خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی، 2 دستگاه تریلر حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.
فرمانده انتظامی فارس با اشاره به اینکه کالاهای مکشوفه شامل 3 هزار کارتن آناناس خارجی فاقد مدارک گمرکی بود، از دستگیری 2 متهم در این ارتباط خبر داد و گفت: این محموله برابر نظر کارشناسی، 5 میلیارد ریال ارزش دارد. برچسب ها: آتش‌سوزی ، شیراز ، آتش‌سوزی بانک

منبع: خرداد

کلیدواژه: آتش سوزی شیراز آتش سوزی بانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۴۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: درپی دریافت خبری مبنی بر تیراندازی و تخریب چندین خودرو پارک شده در منطقه خانی آباد توسط یکی از اراذل و اوباش، ماموران پایگاه دهم سازمان اطلاعات پلیس تهران عملیات خود را برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز کردند.


این مقام انتظامی افزود: ماموران با استفاده از شگرد‌های پلیسی مخفیگاه این فرد شرور را شناسایی و وی را دستگیر کردند و از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح گرم و تعدادی سلاح سرد کشف شد.

­

معاون اطلاعات پلیس تهران گفت: متهم در بازجویی اولیه به استفاده از سلاح جنگی و تخریب اموال عمومی اعتراف کرد و به همراه پرونده تشکیل شده به مراجع قضایی معرفی شد.
­

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند
  • سوخت قاچاق به مقصد نرسید
  • بازداشت ۳ عامل تیراندازی در اهواز
  • محموله کالای قاچاق ۱۰ میلیاردی به مقصد نرسید
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران
  • دستگیری ۲۲ متهم متواری و کشف ۹ وسیله نقلیه مسروقه طی ۴۸ ساعت
  • دستگیری عامل توزیع غیرمجاز دارو در اصفهان
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در اصفهان
  • توقیف خودروی میلیاردی در میناب