Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-29@15:05:53 GMT

پرسپولیس با التعاون عربستان کجا بازی می کند؟

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۴۷۲۰

قرعه کشی مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا امروز برگزار شد. طبق این قرعه کشی تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان قهرمان لیگ برتر در گروه C این رقابت ها قرار گرفت تا با تیم های الشارجه امارات، التعاون عربستان و الدحیل قطر رقابت کند.

اخبار ورزشی- سرخپوشان پایتخت در حالی باید با تیم های حاشیه خلیج فارس برای صعود به دور بعدی بجنگد که همچون سال های گذشته دیدار تیم های ایرانی با نمایندگان فوتبال باشگاهی عربستان در کشور سوم برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه پرسپولیس در نظر دارد کشور امارات را به عنوان میزبان برای بازی با التعاون عربستان معرفی کند. از این رو نامه نگاری های لازم را با فدراسیون فوتبال ایران و امارات ترتیب داده تا در صورت موافقت اماراتی ها ورزشگاه محل برگزاری بازی را در دبی مشخص کند.

تیم فوتبال پرسپولیس دوازدهم اسفندماه سال جاری با التعاون عربستان بازی می کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا التعاون عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۴۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبیل باهویی: بدون شک پرسپولیس قهرمان می‌شود؛ از خورشت بادمجان خیلی خوشم آمد!

نبیل باهویی از علاقه شدیدش به پرسپولیس گفت و تاکید کرد در ایران فقط برای این تیم بازی می‌کند

طرفداری | نبیل باهویی مهاجم خارجی سابق پرسپولیس با علی شفیعی جم خبرنگار برنا مصاحبه کرده است.

نبیل باهویی صحبت های جالبی را از زمان حضورش در پرسپولیس و تجربه حضورش در ایران مطرح کرد که صحبت های او را در زیر بخوانید:

از تجربه حضور در فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس بگو.

تجربه حضورم در ایران و پرسپولیس اتفاق جالبی برای من بود. من در خاورمیانه در الاهلی عربستان بازی کردم اما تجربه حضور در پرسپولیس برایم اتفاق خوبی بود. پرسپولیس هواداران فوق العاده‌ای دارد که هوادارانی فوتبال دوست و فهیم و قدرشناس هستند. تجربه حضورم کوتاه مدتم در پرسپولیس، تجربه‌ای فوق العاده زیبا و قشنگ بود.

سطح کیفی و فنی فوتبال ایران را چطور دیدی؟

در این مدت که من در فوتبال ایران حضور داشتم، متوجه شدم فوتبال ایران از سطح بالایی برخوردار است. در این مدت از نزدیک دیدم فوتبال ایران، از نظر فیزیکی جزو لیگ های خوب در آسیا است.

اگر به عقب برگردی بازهم پرسپولیس را انتخاب می کنی؟

صدردصد. قطعا همینطور خواهد بود. من پرسپولیس را انتخاب کردم و از این انتخابم خوشحال و راضی هستم. ای کاش پرسپولیس در ابتدای فصل خریدهایی مثل نیم فصل داشت تا می‌توانستیم عملکرد بهتری را داشته باشیم.

شیرین ترین و تلخ ترین خاطرات و لحظات در پرسپولیس چه زمانی بود؟

بازی رفت برابر الدحیل بازی خوبی بود که پرسپولیس توانست با بازی فوق العاده، پیروزی شیرینی را به دست آورد. تمام پیروزی‌هایی که با پرسپولیس داشتم، خاطره خوب و شیرینی بود. در مورد خاطره تلخ هم باید بگویم در این مدت خاطره بدی برایم رقم نخورد.

با شنیدن نام ایران چه چیزی یادت می آید؟

ایران کشور خوب و امنی است. تا قبل از حضورم در این کشور صحبت های زیادی در مورد اوضاع ایران شنیده بودم اما وقتی به ایران آمدم و از نزدیک شرایط را دیدم، متوجه شدم ایران کشوری است که امنیت کامل در آن حکمفرما است.

نظرت درباره خوراکی ها و غذاهای ایرانی چیست؟

غذاهای مختلف ایران را خورده ام که همگی خوشمزه بودند. یک شب با امیر و خلوف ( آشپز و بلاگر معروف اینستاگرام) دو تن از دوستانم به مهمانی رفتیم که غذاهای خوشمزه‌ای در آن مهمانی خوردم. یک بار هم در منزل یکی از دوستانم خورشت بادمجان خوردم که خیلی دوست داشتم.

پیش بینی فنی‌ات از نتایج و آینده پرسپولیس این فصل چیست؟

پرسپولیس در نیم فصل دوم نفرات خوبی جذب کرده است. پدیده خوبی مثل ابوالفضل بابایی به پرسپولیس آمده است. این در حالی است که عبدالکریم حسن که در سال های نه چندان دور بهترین بازیکن آسیا شده و در حال حاضر هم شرایط خوبی در پرسپولیس دارد. ارونوف هم مهره بسیار با قابلیتی است و با حضور این مهره ها در کنار بازیکنان قدیمی پرسپولیس می تواند قهرمان شود.

علت جدایی‌ زودهنگام‌ات از پرسپولیس چه بود؟

توافق اولیه‌ای که ما با پرسپولیس داشتیم، این گونه بود. به هرحال همه چیز قرار نیست روی کاغذ بیاید. به هرصورت از روز اول این تصمیم گرفته شد. من دوست داشتم در پرسپولیس بمانم اما فقط من تصمیم گیرنده نبودم. من تمام تلاشم را به کار گرفتم که در پرسپولیس بهترین باشم. من معمولا پس از 7-8 بازی شرایط ایده آل می‌شود. این اتفاق زمانی که در هامبورگ بودم هم اتفاق افتاده بود. به هرحال از پرسپولیس جدا شدم تا لیست برای جذب بازیکن جدید برای این تیم باز شود و با کمک بازیکن جدید، پرسپولیس بتواند مسیرش را برای قهرمانی هموارتر کند.

به عنوان یک فوتبالیست حرفه‌ای پیش بینی‌ات از قهرمان لیگ ایران چیست؟

بدون شک پرسپولیس در لیگ ایران قهرمان خواهد شد.

ممکن است دوباره برای بازی در تیمی به ایران بیایی؟

در ایران فقط به حضور در پرسپولیس فکر می‌کنم. قبلا هم این مساله را گفته‌ام اگر قرار باشد دوباره به ایران بیایم، دوست دارم دوباره پیراهن این تیم را برتن کنم.

نظرت را درباره طرفداران پرسپولیس بگو.

شاید صحبت من برای بعضی‌ها صحبتی کلیشه‌ای باشد اما در این مدت که در پرسپولیس بودم متوجه شدم این تیم را مردم و هودارانش می‌چرخانند. اسم پرسپولیس اول از همه هوداران این تیم را به ذهن‌ها متبادر می‌کند. هواداران پرسپولیس با پیروزی این تیم خوشحال می‌شوند و با شکست آن ناراحت. هواداران پرسپولیس در ایران و آسیا بی نظیر هستند.

صحبت پایانی؟

برای مردم ایران احترام زیادی قائل هستم و سال نو را به آنها تبریک می‌گویم. دوست داشتم در زمان نوروز باستانی و عید ایرانی‌ها در ایران بودم و جشنهای آنها را از نزدیک می‌دیدم اما قسمت نبود با این وجود در سال نو انرژی مثبتم را برای مردم ایران می فرستم و خوشحالم بخشی از زندگی‌ام را در کشور ایران و مردم با محبت آنها گذراندم.

از دست ندهید ????????????????????????

تیم منتخب زلاتان؛ نه رونالدو هست و نه مسی! فوتبالیست قمارباز لیگ برتری روی نتایج تیم خودی شرط می‌بست! رییس جنجالی چلسی عزل می‌شود سپاهان تهدید کرد؛ شاید مقابل تراکتور وارد زمین نشویم استقلال بالاتر از پرسپولیس و سپاهان در رده نهم آسیا

دیگر خبرها

  • نبیل باهویی: بدون شک پرسپولیس قهرمان می‌شود؛ از خورشت بادمجان خیلی خوشم آمد!
  • احمد نوراللهی ستاره شد؛ امیر قلعه نویی در به در احمد نور!
  • فوق ستاره پرسپولیسی به تیم ملی باز می‌گردد؟
  • راز بزرگ آقای گل پرسپولیس و علی دایی | یک پرسپولیسی آقای گل را بیرون کرد
  • علی دایی و راز بزرگ آقای گل پرسپولیس
  • مصدومیت‌ها بلای جان پرسپولیس در فیفادی
  • پرسپولیس در بین پرطرفدارترین تیمهای اینستاگرام!
  • سوغات خارجی‌های پرسپولیس از فیفادی
  • لحظه مصدومیت و تعویض وحدت هنانوف مدافع پرسپولیس در بازی تاجیکستان و عربستان / فیلم
  • توقف عربستان در دوشنبه/ صعود ازبکستان با درخشش ستاره‌های پرسپولیس و استقلال