Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@01:07:23 GMT

بیانیه ارتش لبنان درباره ناآرامی های شمال این کشور

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۴۷۷۸

بیانیه ارتش لبنان درباره ناآرامی های شمال این کشور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، ارتش لبنان با صدور بیانیه ای از ناآرامی هایی که طی شب گذشته در طرابلس رخ داده است، خبر داد.

در این بیانیه آمده است: در شهر طرابلس تعدادی از معترضان در برابر منازل نمایندگان تجمع کردند که اوضاع به مشاجره و اقدامات تحریک آمیز و سنگپرانی میان معترضان و محافظان منزل فیصل کرامی منجر شد که بر اثر آن ۶ نظامی پس از آنکه ارتش لبنان برای جدا کردن طرفین وارد عمل شد، زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتش لبنان بیان کرد: ارتش وارد عمل شد و مانع از اغتشاش و آتش زدن سطل های زباله شد و یک نفر به نام محمد عبدالعزیز عیون السود را هم بازداشت کرد.

در این بیانیه آمده است: در منطقه صربا در استان نبطیه هم ارتش در مورخه دهم دسامبر ۲۰۱۹ چهار نفر را به خاطر سوزاندن لاستیک و تلاش برای قطع کردن اتوبان بازداشت کرد.

خبر دیگر از لبنان اینکه که معترضان شیشه های شهرداری المینا در طرابلس در شمال لبنان را شکستند و آنرا را با سنگ هدف قرار دادند.

منابع لبنانی اعلام کردند که ارتش لبنان وارد عمل شده است تا مانع حمله معترضان به شهرداری شود.

کد خبر 4794268

منبع: مهر

کلیدواژه: ارتش لبنان اعتراضات مردمی طرابلس ایالات متحده آمریکا عراق رژیم صهیونیستی ایران دونالد ترامپ سوریه روسیه ناتو فرانسه فلسطین عربستان سعودی ترکیه لبنان داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۴۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک ۳۰ موشک از لبنان به فلسطین اشغالی

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، شامگاه دوشنبه، ده‌ها موشک از جنوب لبنان به سمت شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.

شبکه خبری اسکای نیوز گزارش داد از میان این ۳۰ موشک، ۲۰ فروند به سمت شهر اشغالی «صفد» (شمال فلسطین اشغالی) شلیک شده است و حدود ۱۵ فروند به این شهر اشغالی اصابت کرده است.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم اسرائیل گزارش داد در پی اصابت این موشک‌ها، صدای آژیر هشدار در مناطق الجلیل علیا و الجلیل غربی شنیده شده است.

به گزارش این شبکه صهیونیستی، حدود ۳۰ موشک به منطقه الجلیل علیه اصابت کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روایت محافل عبری از سردرگمی و چالش جدید اسراییل مقابل حزب الله
  • حزب‌ الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد
  • حزب‌الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت/ تبدیل شدن نوار مرزی شمال اسرائیل به شهر ارواح+ فیلم
  • قطعی برق در مناطقی از فلسطین اشغالی بر اثر حملات مقاومت لبنان
  • لیبرمن خواستار کناره گیری نتانیاهو از نخست وزیری رژیم صهیونیستی شد
  • ببینید | حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم
  • حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم
  • حمله پهپادی حزب الله به ۲ پایگاه نظامی ارتش اسرائیل
  • شلیک ۳۰ موشک از لبنان به فلسطین اشغالی