Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حسن انصاری‌فرد مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در خصوص قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا 2020 و حضور سرخپوشان ایران در این رقابت‌ها اظهار داشت: پرسپولیس برای کسب بهترین نتایج در لیگ قهرمانان آسیا حضور خواهد یافت. گروه و یا حریف آسانی وجود ندارد چرا که بهترین‌های هر کشور در این مرحله حضور دارند.

وی افزود: بازیکنان پرسپولیس در زمره بهترین‌های ایران هستند و در لیگ قهرمانان تجربه خوبی دارند و می‌توانند موفقیت‌ها را تکرار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای کالدرون و کادر فنی هم تجربیات بین‌المللی ارزنده‌ای دارند و امیدواریم که با حمایت هواداران و تلاش تیم شاهد درخشش سرخ‌ها در مسابقات باشیم.

انصاری فرد در ادامه تصریح کرد: الدحیل تیم شناخته شده و پرمهره‌ای است. نمایندگان عربستان و امارات هم بهترین‌های لیگ خود هستند اما پرسپولیس محبوب‌ترین تیم آسیا و یکی از قدرت‌های برتر فوتبال باشگاهی آسیا است و با تمام قوا برای سرگروهی به میدان می‌رویم.

256 43

کد خبر 1329804

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس محمدحسن انصاری فرد باشگاه استقلال آندره استراماچونی لیگ برتر نوزدهم عراق استان البرز امیرحسین فتحی انتخابات مجلس یازدهم باشگاه سپاهان علی فتح الله زاده وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۴۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فولکروگ: این گل راه را برایم باز می‌کند

به گزارش ورزش سه، دورتموند حالا تنها دو مسابقه با فینال ومبلی فاصله دارد. فولکروگ بعد از گل نزدن در ۹ مسابقه و در حالی که در بحران گلزنی شخصی قرار داشت، امشب نقشی بزرگ را در صعود تیمش به دور بعد بعد ایفا کرد، آن هم با ضربه سری استثنایی و زیبا که یکی از بهترین گل‌های این فصل لیگ قهرمانان اروپا است.

این آلمانی بلندقامت در پایان مسابقه درباره قرارداد تابستانی‌اش (۱۵ میلیون یورو از وردربرمن) گفت: باید با اینجور چیزها آرام‌تر برخورد کنیم. من هرگز این چیزها را در دوران حرفه‌ای‌ام تجربه نکرده‌ام و اکنون در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با دورتموند هستم. مهم نیست در ۹ بازی گل زده بودم یا نه، مهم این است در حال حاضر در چه موقعیتی هستیم.

فولکروگ ادامه داد: می‌خواهم اینجا کارم را تا آنجایی که جا دارد پیش ببرم. وضعیت در تیم رقابتی دورتموند برای بازیکنان آسان نیست و من همیشه سعی کردم بهترین عملکردم را انجام بدهم. مربی و تیمم همیشه از من حمایت کرده‌اند. امروز یک گل بسیار مهم زدم و امیدوارم این بازکننده یو مسیر بزرگ در رقابت‌های این فصل برای خودم و دورتموند باشد.

دیگر خبرها

  • از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد
  • بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد*
  • فولکروگ: این گل راه را برایم باز می‌کند
  • بدهی‌های خارجی دردسرساز می‌شود / استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • الهلال قدرت العین را می‌داند، آنها النصر را حذف کردند!‏
  • سنگ تمام ستاره پرسپولیس در کنسرت لُری + ویدئو
  • سنگ تمام ستاره پرسپولیس در کنسرت لُرها + ویدئو | «قهرمان لُرستان امشب در کنسرت تال است»