Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سخنگوی ستاد بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور توضیحاتی در خصوص سقف معافیت مالیاتی کارکنان دولتی و غیردولتی ارائه کرد. تاریخ انتشار: 14:52 - 19 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۵۷۴۹

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، مژگان خانلو، سخنگوی ستاد بودجه سازمان برنامه و بودجه در مورد اقدامات و تمهیدات حوزه حمایت از معیشت عمومی، سلامت و عدالت اجتماعی در لایحه بودجه سال ۹۹، اظهار داشت: معیشت عمومی، سلامت و عدالت اجتماعی در لایحه بودجه مورد توجه قرار گرفته است که در این راستا برای تامین کالا‌های اساسی، دارو، تجهیزات پزشکی و نهاد‌های دامی و کشاورزی معادل ۱۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلیارد دلار ارز با نرخ ۴۲۰۰ تومان در نظر گرفته شده است.

سخنگوی ستاد بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه پرداخت یارانه نقدی با اعتبار ۴۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان تداوم خواهد داشت، افزود: افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت رشد ۱۵ درصدی خواهد داشت و همچنین سقف معافیت مالیاتی کارکنان دولتی و غیردولتی به سه میلیون تومان در ماه افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید:
جزئیات کامل میزان افزایش حقوق کارمندان در سال ۹۹

وی ادامه داد: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری با رشد ۵۰ درصدی اعتبارات به میزان ۶۰۰۰ میلیارد تومان با اولویت دریافت‌کنندگان ماهانه کمتر از سه میلیون تومان استمرار خواهد داشت.

خانلو افزود: تمهید اعتبار لازم برای تداوم اجرای برنامه رتبه‌بندی معلمان به میزان ۳۰۰۰ میلیارد تومان نیز در لایحه بودجه ۹۹ مورد توجه قرار گرفته است؛ همچنین اعتبارات مورد نیاز صندوق‌های بازنشستگی کشوری ولشگری و فولاد با ۲۳ درصد رشد مواجه شده است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بودجه 99 سازمان برنامه و بودجه کارمندان معافیت مالیاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۴۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریزی‌های مالیاتی به حساب شهرداری‌ها برای عمران شهری هزینه شود

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی ذاکریان صبح سه شنبه در جلسه بررسی وصول درآمدهای مالیاتی بند (ب) تبصره ۱۱ قانون بودجه اظهار کرد: مالیات یکی از درآمدهای پایدار دولت در تأمین بودجه و هزینه‌های عمومی کشور است.

وی ادامه داد: درآمدهای مالیاتی از مهم‌ترین عوامل رشد و توسعه محسوب می‌شود که منجر به رونق اقتصادی، تحقق عدالت اجتماعی و عمران و آبادانی بیشتر می‌شود.

وی تصریح کرد: اختصاص مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بایستی در راستای فرهنگ سازی مالیاتی باشد تا مردم استان آثار پرداخت مالیات را لمس کنند.

وی گفت: وقتی افراد جامعه بدانند که رفاه مردم و آبادانی کشور و شهر محل زندگی آنها با پرداخت مالیاتشان ارتباط مستقیمی دارد، با میل و رغبت بیشتری در پرداخت مالیات مشارکت می‌کنند.

ذاکریان تاکید کرد: اعتباراتی که از محل درآمدهای مالیاتی به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌ها واریز می‌شود نیاز است با برنامه و هدفمند در راستای تأمین و توسعه زیرساخت‌ها و عمران شهری هزینه شود.

وی خواستار شد: پیرو تاکید استاندار در شورای برنامه‌ریزی استان طی سال جاری، شهرداری‌های چهار شهر بزرگ استان (بیرجند، قاین، فردوس و طبس) پروژه‌هایی را از محل درآمدهای مالیاتی تعریف کنند و اعتبار محل اجرای این پروژه‌ها را برای مردم اطلاع رسانی کنند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی پیشنهاد کرد: اعتبار پیش بینی شده از محل درآمدهای مالیاتی در قالب اعتبارات استانی در شورای برنامه‌ریزی استان با تعریف برای پروژه‌های مهم شهری و اتمام پروژه‌های نیمه تمام این حوزه در اختیار شهرداری‌ها قرار گیرد.

کد خبر 6086034

دیگر خبرها

  • سیر تا پیاز بند بورسی
  • رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت
  • ضرورت تأمین بودجه هوشمندسازی ماموریت های پلیس
  • کاهش ۱۷۰ هزار میلیاردی مالیات با دستکاری دولت و مجلس
  • کاهش ۷۰ هزار میلیاردی درامدهای مالیاتی در بخش دوم بودجه
  • بودجه کاشان به اندازه میزان خدمات ارائه‌ شده نیست
  • شوک بزرگ درباره حقوق ۱۴۰۳/ دریافتی کارمندان و کارگران کاهش می‌ یابد؟
  • تلاش دانه‌درشتها برای جلوگیری از لغو رانت مالیاتی صندوق‌ها
  • واریزی‌های مالیاتی به حساب شهرداری‌ها برای عمران شهری هزینه شود
  • سقف معافیت مالی؛ داغ همیشگی بر پیشانی بورس!