Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-29@15:36:46 GMT

تهدید جاسازی بمب در 30 ایستگاه متروی مسکو

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۴۸۹۱

تهدید جاسازی بمب در 30 ایستگاه متروی مسکو

خبرگزاری تاس گزارش داد که فرد ناشناسی با ارسال پیامی مدعی شده است که در 30 ایستگاه متروی مسکو بمب و مواد منفجره جاسازی شده است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک منبع وزارت اضطراری روسیه به خبرگزاری تاس گفته است که از یک فرد ناشناس پیامی تهدیدآمیز مبنی بر جاسازی بمب در سی ایستگاه متروی مسکو دریافت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این منبع گفته، مقامات ایستگاه متروی مسکو یک پیام تهدیدآمیز از طریق ایمیل دریافت کرده‌اند مبنی بر اینکه در سی ایستگاه این شرکت مواد منفجره جاسازی شده است. جستجوهای امنیتی در حال حاضر در جریان است و نیروهای امنیتی و عوامل وزارت اضطراری برای بررسی موضوع در مسیر هستند. 

پیش از این در روز ۲۸ نوامبر پیام تهدید آمیز مشابهی در زمینه بمبگذاری در دادگاهها، مدارس، مهدکودکها و دیگر تاسیسات مسکو به مقامات روسیه ارسال شده بود که مشخص شد همه آنها دروغ بوده است. 

مقامات امنیتی مسکو می‌گویند، افرادی که دست به ارسال چنین پیامهای تهدیدآمیزی می‌زنند معمولا خارج از کشور یا در اوکراین هستند. در بیشتر موارد نیز درخواست باج و انتقال پول به حسابهای خودشان می‌کنند و نیات جنایتکارانه خود را عملی نمی‌کنند. 

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: مسکو روسیه بمب مواد منفجره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۴۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرنگاری که آخرین ویدیو از ناوالنی را ضبط کرده بود بازداشت شد

آنتونینا فاورسکایا، روزنامه‌نگاری که آخرین ویدیوی الکسی ناوالنی، سیاستمدار مخالف دولت روسیه را پیش از مرگ او فیلمبرداری کرده بود، توسط مقامات این کشور بازداشت شد.

به گزارش یورونیوز، خبرنگاری که آخرین ویدیوی ناوالنی را قبل از مرگش ضبط کرده بود بازداشت شد.

آنتونینا فاورسکایا، روزنامه‌نگاری که آخرین ویدیوی الکسی ناوالنی، سیاستمدار مخالف دولت روسیه را پیش از مرگ او فیلمبرداری کرده بود، توسط مقامات این کشور بازداشت شد.

دیگر خبرها

  • 45 کشته به علت سقوط اتوبوس از پلی در آفریقای جنوبی
  • خبرنگاری که آخرین ویدیو از ناوالنی را ضبط کرده بود بازداشت شد
  • مسکو: تلگرام برای مقاصد تروریستی استفاده می‌شود
  • نیویورک‌تایمز: آمریکا نخواست اطلاعات کامل تهدید تروریستی را به روسیه بدهد
  • ساماندهی پدیده زباله‌گردی و کودکان کار طی ماه‌های آینده/فعال شدن ساخت تمام خطوط متروی تهران
  • تهدید بمب گذاری در بیش از ۵۰ مؤسسه آموزشی در پاریس
  • حمله با چاقو به یک مسافر قطار متروی لندن مقابل چشم دیگران
  • برنامه‌های متروی تهران در شب‌های قدر اعلام شد
  • مصاحبه|پیام های منطقه ای سفر رهبر حماس به تهران
  • افزایش ساعت فعالیت متروی تهران در شب‌های قدر