Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر گفت : مدیریت سیلاب برگ زرین دیگری در عملکرد درخشان شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر است

علی محمدی در حاشیه بازدید از سازه‌ها و تاسیسات آبی حوزه متبوع در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در بوشهر اظهار داشت: سازه‌ها و تاسیسات آبی آب منطقه‌ای، طوری طراحی و اجرا شده‌اند که توانایی مهار هرگونه سیلابهای محتمل را دارند و این ویژگی‌ها در کنار دیگر پارامترهای مدیریت ساخت پروژه، همواره مد نظر قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر افزود: این بازدید به منظور کنترل پایدار سدها، بندها، و شبکه‌های آبیاری و زهکشی پس از وقوع دو سامانه بارشی انجام گرفته است.

محمدی ابراز داشت: با توجه به  سامانه بارشی آتی، بر اجرای مفاد نظامنامه سیلاب وزارت نیرو و همکاری نهادهای مرتبط تاکید کرد.

 محمدی همچنین از شهروندان و هم استانی‌ها، کشاورزان و دامداران درخواست کرد از اتراق نمودن و قرار گرفتن در مسیلهای سیلابی، رفتن به کنار تاسیسات و سازه‌های آبی و همچنین حریم و بستر رودخانه‌ها جدا خودداری کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بوشهر مدیریت سیلاب عملکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۴۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپاد های اوکراین به ۲ انبار نفت روسیه

منابع خبری اوکراین می‌گویند در حملات شبانه پهپادهای این کشور، ۲ انبار نفت روسیه هدف قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا به نقل از رویترز، یک منبع اطلاعاتی اوکراین گفت: پهپادهای ارسال شده توسط سرویس امنیتی اوکراین در یک حمله شبانه به ۲ انبار نفت متعلق به شرکت روزنفت در منطقه اسمولنسک روسیه حمله کردند.

این منبع گفت که این انبارها حاوی ۲۶هزار متر مکعب سوخت بودند که با این حمله آتش گرفته و بسیاری از کارکنان این انبارها تخلیه شدند.

به گفته این منبع خبری، نیروهای اوکراینی اعلام کرده اند که قصد دارند به حملات خود علیه زیرساخت‌های نظامی و لجستیکی که سوخت ارتش روسیه در اوکراین را تامین می‌کنند، ادامه دهند.

مقامات منطقه ای روسیه پیشتر گفته بودند که پس از این حمله پهپادی، آتش سوزی در این تاسیسات رخ داده است.

واسیلی آنوخین، فرماندار منطقه اسمولنسک در بیانیه‌ای در پیام رسان تلگرام گفت که این حمله تلفاتی نداشته است.

با ورود جنگ اوکراین به سومین سال خود، این کشور به طور فزاینده ای بر هدف قرار دادن تاسیسات نفت و گاز روسیه با پهپادهای دوربرد متمرکز شده است.

کی‌یف، با وجود درخواست‌های متحدانش برای توقف حملات به منظور جلوگیری از اقدام تلافی جویانه روسیه و افزایش قیمت جهانی نفت، پالایشگاه‌های نفت را اهدافی مشروع می‌داند.

طبق ادعای خبرگزاری رویترز، تا پایان ماه مارس، حدود ۱۴ درصد از ظرفیت اولیه پالایش نفت روسیه توسط حملات پهپادهای اوکراینی از بین رفته است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حمله پهپاد های اوکراین به ۲ انبار نفت روسیه
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • تاسیسات آب و فاضلاب ایلام خسارت دید
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند
  • افزایش ۲۷ درصدی میزان بارندگی‌ها در استان یزد
  • وزش باد شدید به تاسیسات آب ایلام آسیب زد
  • پیش بینی آبگرفتگی گسترده معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها در سیستان و بلوچستان
  • قرار گرفتن گل محمدی در برنامه‌ی توسعه‌ی کشت استان یزد
  • هشدار زردجوی: وزش بادوتداوم رگبار‌های بهاری درسیستان وبلوچستان
  • رفع تصرف اراضی استملاکی شهرستان لاهیجان