Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@04:11:29 GMT

برای مواجهه با واقعیت معلولیت باید ائتلافی شکل گیرد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۵۰۰۰

برای مواجهه با واقعیت معلولیت باید ائتلافی شکل گیرد

به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم صادقی فر معاون اجتماعی و فرهنگی وزارت کار  و رفاه اجتماعی در همایش روز جهانی معلولان که به همت موسسه خیریه بچه های آسمان برگزار شد ضمن تقدیر از زحمات متولیان توانبخشی و حمایت از معلولان به ویژه معلولان ذهنی تحت پوشش خیریه بچه های آسمان این اقدام را ستود.

معاون اجتماعی و فرهنگی وزارت رفاه  گفت: معتقدم برای مواجهه با واقعیت معلولیت باید ائتلافی اجتماعی، علمی، فرهنگی و سیاسی شکل بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جامعه باید اهمیت موضوع را دریابد و بداند که دولت‌ها اغلب توانایی ندارند از پس مشکلات موجود برای ۱۰ تا ۱۲ درصد از جامعه خود که بیشترین کمک را نیاز دارند برآیند. لذا باید جامعه مدنی به خوبی برای کاستن از علل بروز معلولیت‌ها و مقابله با پیامدهای آن بسیج شود.

 داریوش شکیبی مدیرعامل موسسه خیریه بچه های آسمان ضمن تشکر از حضور مسئولین و نیکوکاران در همایش "یک روز برای همه" گفت: موسسه قصد دارد در راستای اهداف انسان دوستانه و توانبخشی معلولان تحت پوشش خود بزرگ ترین مرکز توانبخشی و حمایتی را با مشارکت و همدلی نیکوکاران و مسئولین ایجاد کند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد، موسسه خیریه بچه های آسمان در حال حاضر عهده دار بیش از ۴۵۰ توانخواه است که در مراکز نگهداری و توانبخشی فشم، کرج و خیابان ولیعصر هستند. مرکز نگهداری کرج و خیابان ولیعصر استیجاری است بار مالی سنگینی را بر دوش موسسه قرار داده است.

مدیرعامل موسسه خیریه بچه های آسمان گفت: با توجه به شرایط سخت اقتصادی ما از کلیه مسئولین و نیکوکاران انتظار حمایت و کمک داریم.

داریوش شکیبی در ادامه در خصوص اقدامات توانبخشی و حمایتی موسسه گفت: کادر متخصص بچه های آسمان تاثیر بسزایی را در راستای توانبخشی و توانمند سازی معلولان تحت پوشش را دارد. و از عموم مردم برای بازدید از مراکز دعوت کرد.

کد خبر 4794261

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی معلولیت شهرداری تهران شورای شهر تهران آلودگی هوا قوه قضاییه معلولان شهر تهران وزارت آموزش و پرورش محسن هاشمی دستگیری سارق اغتشاشات ایران پیروز حناچی سیدابراهیم رئیسی آتش نشانی بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۵۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن یزدانی از اردوی بعد به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد

حسن یزدانی مرد ۹ مداله المپیک و جهان کشتی ایران، به دلیل ادامه روند توانبخشی در این مرحله از اردوی آزادکاران حضور نخواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسن یزدانی که در مدت توانبخشی خود به دلیل عمل جراحی کتف، تمرینات خود را با گرفتن برنامه و هماهنگی با کادر فنی انجام می‌داد، در این اردو نیز به دلیل کامل شدن روند فیزیوتراپی در اردو حضور نخواهد یافت و به صورت انفرادی تمرینات خود را پیگیری می‌کند.

بر این اساس حسن یزدانی در اردوی بعدی تیم ملی کشتی آزاد به جمع نفرات دعوتی اضافه خواهد شد.

روایت کشتی‌گیر ایرانی از مبارزه‌اش با برنده دیوید تیلور



انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • با این فناوری انقلابی، معلولیت دیگر محدودیت نخواهد بود
  • نظم و انضباط اجتماعی بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه شکل می‌گیرد
  • حسن یزدانی از اردوی بعد به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت
  • مجموعۀ ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • برادر رائفی‌پور در افغانستان و یمن کیسه های آرد و برنج و خرما خیرات می کند
  • کمک ۲۳ میلیاردی موسسه خیریه‌ای شیرازی به سیل سیستان‌وبلوچستان
  • ۶۷۸ کودک بهزیستی زنجان تحت حمایت حامیان قرار دارند
  • هموفیلی ها دارو ندارند؛ خطر معلولیت با درمانی غیر علمی‌
  • بهره مندی ۸۰ معلول میبدی از حق پرستاری