Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی ‌گفت: آمریکا گفته ‌دارو و تجهیزات پزشکی در لیست تحریم و فشارهای علیه ایران قرار ندارد؛ این یک دروغ بزرگ است. ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سعید نمکی بعدازظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در پایان سفر یک‌روزه به شرق استان سمنان اظهار داشت: در این سفر مقرر شد کمک و مساعدت‌های لازم برای اتمام بیمارستان نیمه‌کاره میامی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بهره‌برداری و افتتاح مرکز جامع سلامت میامی و شبکه بهداشت این شهرستان به‌عنوان یک شبکه مستقل، تبدیل یکی از مراکز جامع خدمات سلامت کالپوش به مرکز شبانه‌روزی امروز به انجام رسید.

وزیر بهداشت: هیچ‌گونه کمبود دارویی نداریم / گام دوم طرح تحول سلامت ‌آغاز شدداروهای آنفلوآنزا شب گذشته وارد گلستان شدرئیس سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت: هیچ گونه نگرانی در تامین داروی آنفلوآنزا در کشور وجود ندارد

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی ‌گفت: امروز در شاهرود بخش اورژانس «تروما» و «ریفرال» مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امام حسین (ع) دانشگاه علوم پزشکی شاهرود که بزرگ‌ترین اورژانس شرق کشور است به بهره‌برداری رسید.

نمکی خاطرنشان کرد: امروز همچنین مرکز جامع درمان ناباروری و IVF مرکز آموزشی پژوهشی درمانی بهار علوم پزشکی شاهرود افتتاح شد.

وی در مورد دارو و تجهیزات پزشکی موجود در کشور گفت: هیچ کمبودی از این حیث در کشور وجود ندارد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: علیرغم فشارهای دشمنان در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی اما کمبودی از این حیث در کشور تا سه ماه نخست سال آینده در کشور وجود ندارد.

انتهای پیام/363/ش

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۵۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پارک علم و فناوری سلامت در سمنان

وزیر بهداشت، درمان وآموزش پزشکی گفت: ۱۰ شرکت در پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی سمنان مستقر هستند که از این تعداد سه شرکت دانش بنیان اند.

عین اللهی با اشاره به فعالیت دو واحد تحقیق و توسعه دارویی در پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی سمنان افزود: تعدادی از دارو‌های کمیاب و مورد نیاز و تخصصی کشور در سمنان تولید می‌شود که این امر باعث افتخار است.

وی با بیان اینکه ۵۰ درصد از مواد اولیه تولید دارو در کشور وارداتی است تصریح کرد: استان سمنان از نظر معادن وضعیت خوبی دارد که با توجه به این ظرفیت این استان و شرکت‌های تولید دارو می‌توانند در حوزه مواد اولیه دارویی نیز فعالیت نمایند.

وزیر بهداشت گفت: نزدیک به ۹۹ درصد دارو‌های مورد نیاز در کشور تولید می‌شود.

وزیر بهداشت گفت: شرکت‌های دانش بنیان در این استان از یک شرکت به چهار شرکت، واحد‌های فناور از هشت واحد به ۵۴ واحد و اختراعات از ۲۰ اختراع به ۳۰ اختراع افزایش یافته است.

عین اللهی افزود: اچ ایندکس فعالیت‌های پژوهشی نیز ۱۹ درصد رشد داشته است و امیدواریم با فعالیت پژوهشگران و اساتید دانشگاه در کشور در جهت تامین نیاز‌ها حرکت کنیم.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی از اجرای پویش سلامت کودکان زیر هفت سال در کشور خبر داد و گفت: غربالگری سلامت کودکان به منظور تامین سلامت جامعه در برنامه امسال قرار دارد و در قالب این طرح طبق برنامه اعلامی به مراکز بهداشتی در کشور کودکان از نظر سلامت کلی ارزیابی می‌شوند و در صورت نیاز به درمان به مراکز درمانی معرفی می‌شوند.

وی گفت: اجرای این طرح تا یک ماه آینده در کشور آغاز می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • شرایط بهتر موجودی کیت‌های آزمایشگاهی در کشور/مرجع سلامت حامی تولید داخل
  • اجرای پویش ملی غربالگری سرطان در ایران
  • خبر خوش وزیر بهداشت برای سمنانی‌ها؛ افتتاح مرکز درمان سرطان در هفته دولت امسال
  • افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان با حضور وزیر بهداشت
  • افتتاح پارک علم و فناوری سلامت در سمنان
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • اجتماع دانشگاهیان علوم پزشکی شهرکرد در حمایت از پاسخ کوبنده سپاه علیه اسرائبل
  • وزارت خزانه‌داری آمریکا در حال آماده‌سازی تحریم‌های جدید علیه ایران است
  • سوختگی؛ رتبه دوم سوانح در کشور
  • رویترز: بایدن تحریم نفتی را از لیست گزینه‌های پاسخ به ایران خط زده است