Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سعید بشیریان بناب مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری تبریز با اعلام این مطلب اظهار داشت: از نخستین روز‌های سال تحصیلی جدید طرح آموزشی "قطار دانایی" با مشارکت جمعی از مدارس با هدف تعلیم فرهنگ مترو آغاز شد.

او افزود: این طرح آموزشی که باهمکاری اداره کل آموزش و پرورش استان در حال اجرا است دانش آموزان را با مفاهیم مختلف مترو آشنا کرده و به شکل اصولی فرهنگ آموزش شهروندی را به آنان تعلیم می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به استقبال چشمگیر مدارس از این طرح تصریح کرد: هرچند از آغاز طرح آموزشی "قطار دانایی" ٤ سال می‌گذرد، اما طبق برنامه ریزی‌های ارائه شده به مدارس تا پایان ترم اول سال تحصیلی جاری، ظرفیت آموزشی این طرح به پایان رسیده و از ابتدای ترم بهمن تا انتهای اردیبهشت سال آینده به مدیران علاقمند مدارس نوبت دهی می‌شود.

بشیریان مهم‌ترین موارد آموزشی این طرح را تکریم سالمندان، رعایت بهداشت و نظافت قطار، خط زرد لبه سکو، حق تقدم در سوار و پیاده شدن از قطار، جلوگیری از آسیب به اموال عمومی، ایمنی در پله برقی، استفاده از بلیت الکترونیکی و گذر از گیت‌ها و مواجهه با پیشامد‌های احتمالی عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری تبریز در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به نوپا بودن مترو در این شهر، اجرای طرح "قطار دانایی" و تکمیل نواقص و راه اندازی کامل خط یک که افزایش چشمگیر مسافران مترو را در پی خواهد داشت، ضمن کاهش آسیب‌های اجتماعی در قطار بر میزان رضایتمندی و استفاده حداکثری از این وسیله حمل و نقل عمومی پاک خواهد افزود.

 

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قطار شهری دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۵۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اجر‌ای طرح اتصال مدارس خوی به شبکه فیبر نوری 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،طرح اتصال مدارس شهرستان خوی به شبکه فیبر نوری، با حضورمعاون سازمان تنظیمات و مقررات رادیویی و معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آغاز شد.

 محمدپور مدیر آموزش و پرورش خوی گفت: این طرح ابتدا در مدارس شهدای فرهنگی و حاج رهنمون اجرا و طی چند ماه آینده تمام مدارس دولتی شهری متصل خواهند شد.

 وی افزود:اجرای طرح مذکور گامی جهت حرکت به سمت افزایش کیفیت و عدالت آموزشی می‌باشد.

 مدیر آموزش و پرورش شهرستان خوی اضافه کرد:از طریق این بستر می‌توان فناوری‌های نوین را در مدارس داشته باشیم و با رفع شکاف دیجیتال زمینه گسترش آموزش و عدالت آموزشی ایجاد می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز اجر‌ای طرح اتصال مدارس خوی به شبکه فیبر نوری 
  • قطار ملی ساخت ایران به زودی وارد خطوط مترو می شود
  • کاهش سرفاصله حرکت قطار‌ها در خط ۷ متروی تهران
  • حق نداریم مدارس خیرساز را تغییر نام دهیم
  • کسری ۳۳۱ هزار متر مربعی فضای آموزشی در کردستان
  • (ویدئو) قطار بومی مترو هفته آینده وارد خط خواهد شد
  • قطار ملی ساخت ایران به‌زودی وارد خطوط مترو می‌شود
  • قطار ملی ساخت ایران بزودی وارد خطوط مترو می‌شود
  • تحویل ۴۵۰ کلاس درس به آموزش و پرورش استان اصفهان
  • فیلم | اسبی که می خواست سوار متروی سیدنی شود!