Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، ارتش و کمیته های مردمی یمن ضربه جدیدی را به متجاوزان سعودی وارد کردند.

بر اساس این گزارش، نیروهای یمنی یک فروند پهپاد جاسوسی رژیم سعودی را در نزدیکی شهر مرزی نجران ساقط کردند.

«یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن ضمن تأیید خبر مذکور اعلام کرد که این عملیات در نزدیکی نجران انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4794309

منبع: مهر

کلیدواژه: یمن رژیم سعودی جنگ 2015 یمن ایالات متحده آمریکا عراق رژیم صهیونیستی ایران دونالد ترامپ سوریه روسیه ناتو فرانسه عربستان سعودی فلسطین ترکیه لبنان داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۵۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرتمندترین پهپاد ایران

به گزارش خبرآنلاین، شاهد- ۱۳۶ که با نام های Geran-2 یا Geranium-2 در میان روس ها شناخته می شود، توسط روسیه در حملات گسترده به اوکراین استفاده می شود. شاهد- ۱۳۶ می تواند در دسته های ۵ تایی پرتاب شود، توسط سیستم موقعیت یابی جهانی روسیه GLONASS هدایت شده و عمدتاً علیه اهداف غیرنظامی بکار گرفته شده است.

شاهد-۱۳۶ در واقع یک پهپاد انتحاری است که برای برنامه ریزی، پرتاب و فراموشی طراحی شده است، اما می تواند ۹۰۰ کیلومتر را طی کند. به ادعای سندی که توسط آنتون گراشچنکو در ایکس (توییتر سابق) منتشر شده است، هزینه تولید آن به طرز شگفت انگیزی پایین است.

بر اساس گزارش روزیاتو، توان پهپادسازی ایران به حدی رسیده است که یک پهپاد سنگین وزن تولید کند. پهپاد شاهد ۱۴۹ “غزه” می تواند ۷۰۰۰ کیلومتر را طی کند و بیش از ۱۳ مهمات را حمل نماید.

شاهد-۱۴۹ (غزه) اولین پهپاد ایرانی است که از موتور توربوپراپ نیرو می گیرد. وزن این پهپاد ۳,۱۰۰ کیلوگرم اعلام شده و گفته می شود که ۳۵ ساعت مداومت پروازی و توان حمل ۵۰۰ کیلوگرم بمب یا موشک را دارد. شعاع عملیاتی پهپاد غزه ۲,۰۰۰ کیلومتر بوده و ارتفاع پروازی آن ۳۵,۰۰۰ پا اعلام شده است.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897155

دیگر خبرها

  • روسیه از انهدام ۵۰ پهپاد مهاجم اوکراین خبر داد
  • ۵۰ پهپاد اوکراینی در آسمان روسیه منهدم شدند
  •  تظاهرات یمنی ها در حمایت از غزه و ایران
  • دفاع هوایی روسیه ۵۰ پهپاد اوکراینی را ساقط کرد
  • قدرتمندترین پهپاد ایران
  • وینس مکمن همچنان با جان سینا، راک و دونالد ترامپ روابط نزدیکی دارد/ اخبار WWE
  • ماجرای مراحل تولید اولین پهپاد یک تنی توسط سپاه | تصاویر | نخستین تصاویر پهاد جاسوسی RQ170 آمریکایی  
  • آلمان سفیر روسیه را احضار کرد
  • نابودی ۱۳ فروند هواپیمای مدرن اسرائیل/ تلفات و مجروحان بسیار زیاد است
  • ۲۱ پهپاد ارتش اوکراین در «بلگورود» روسیه منهدم شدند