Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر بنیاد مسکن بردسکن گفت: برای احداث و تعمییرات مسکن های خسارت دیده از سیل امسال بیش از 35 میلیارد ریال تسهیلات و کمک بلاعوض به متقاضیان پرداخت شده است.

 مهندس احسان میری در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین گفت: از سال 84 تاکنون بیش از 3 هزار و 600 فقره  تسهیلات  ویژه طرح مقاوم سازی  مسکن روستایی به شهرستان بردسکن اختصاص داده شده است که تاکنون ازاین تعداد 2 هزار و 800 فقره  در مرحله انعقاد قرارداد و در مجموع بیش از 2 هزار و 200 واحد  تکمیل و تحویل متقاضیان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با بیان اینکه در سیل فروردین ماه   بیش از 3 هزار مسکن به بنیاد مسکن اعلام خسارت شد گفت: با تیم های کارشناسی که به مناطق روستایی اعزام شد هزار و 109 واحد خسارت دیده شناسایی شد که از تعداد 796  مورد آن احداثی و 313 مورد آن تعمییراتی بود که  برای تمامی آنها پرونده تشکیل شد.

مدیر بنیاد مسکن بردسکن عنوان کرد:  خوشبختانه شهرستان بردسکن بیشترین سهمیه تسهیلات بازسازی مسکن استان را در دو مرحله  جذب کرد و تاکنون 550 فقره تسهیلات برای بازسازی مسکن های خسارت دیده  در قالب وام 40 میلیون تومانی و کمک های بلاعوض بیش از 18 میلیون تومانی  به عنوان کمک بلاعوض تکمیلی، اسکان موقت  و کمک استانداری  پرداخت شده است.

وی همچنین گفت: از محل ستاد اجرایی فرامین حضرت امام (ره) با دستور مقام معظم رهبری 90 هزار پاکت سیمان به این شهرستان اختصاص داده شد که تاکنون  70 هزار پاکت آن بین  خسارت دیدگان ناشی از سیل توزیع شده است.  

مهندس میری به  پرداخت تسهیلات تعمیراتی نیز به واحدهای خسارت دیده  خبرداد و گفت: واحدهای خسارت دیده در 40 نقطه روستایی و شهری بود و تا به امروز مسکن های در دست احداث از یک پیشرفت 70 درصدی برخوردار است و  10 درصد از برنامه استان  جلوتر هستیم.  

وی  گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده  تمامی واحدهای خسارت دیده ناشی از سیل تاپایان امسال تکمیل و تحویل متقاضیان می شود و درحال حاضر از  مجموع 550 واحد های  احداثی 150 مورد تکمیل و پایان کار برای آنها صادر شده است و  خسارت دیدگان در واحدهای تازه ساخت خود زندگی می کنند.

 وی  همچنین در رابطه با واحدهای تعمیری خسارت دیده ناشی از سیل گفت: تاکنون 225 واحد تسهیلات  به متقاضیان پرداخت شده است و مابقی ظرف یک ماه آینده  به اتمام خواهد رسید.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بردسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۵۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل حامد کیخسروی، مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل اظهارکرد: سال گذشته بالغ بر ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل به بهره‌برداری رسید و بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی در سطح روستا‌های استان اردبیل مقاوم سازی شد.
وی افزود: امسال ۷ هزار ۵۰۰ واحد سهمیه مسکن روستایی در استان اردبیل با اقساط ۲۰ ساله و تسهیلات ۵ درصدی آماده معرفی متقاضیان روستایی است.
مدیرکل بنیاد مسکن اردبیل تصریح کرد: مبلغ تسهیلات مسکن روستایی ۳۵۰ میلیون تومان است که بازپرداخت آن در قالب بلند مدت است.

دیگر خبرها

  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند
  • وضعیت جاده‌های استان یزد / خسارت ۶۰۰۰ میلیارد تومانی سیل سال گذشته
  • افزایش تسهیلات ازدواج در هرمزگان
  • افزایش تسهیلات ازدواج درهرمزگان
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • ۴۰۰ روستایی در چناران تسهیلات ساخت مسکن دریافت کردند
  • دریافت تسهیلات ساخت مسکن ۴۰۰ روستا در چناران
  • خسارت ۱۴۵ میلیارد تومانی بارندگی به کشاورزی خراسان جنوبی
  • خسارت ۶۸۰ میلیارد تومانی بارندگی درخراسان جنوبی