Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-20@04:07:35 GMT

خودروهای ناقصِ کف کارخانه در سایپا به صفر رسید

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۵۲۱۴

به گزارش ایلنا به نقل از سایپا نیوز سیدجواد سلیمانی افزود: خودروهایی که در انتهای سال ۹۷ و ابتدای سال ۹۸ و تا پیش از اجرای طرح تولید عبور مستقیم در تیرماه، با کسری قطعات تولید شده و به‌صورت ناقص به پارکینگ‌ها منتقل شده بودند، با برنامه‌ریزی، کوشش و همت مضاعف مدیران و پرسنل پرتلاش سایپا، تکمیل شده‌ و به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان این‌که در حال حاضر تعداد خودروهای تولید شده قبلی سایپا که دارای کسری قطعه بودند به صفر رسیده است، ادامه داد: تمامی پارکینگ‌هایی که خودروهای ناقص کفِ کارخانه سایپا در آنها پارک بودند، تخلیه شده و در حال حاضر هیچ خودروی ناقصی از گذشته در سایپا باقی نمانده است.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تأکید کرد: با توجه به تلاش برای اجرای سیاست تولید عبور مستقیم، از این پس تحویل محصولات سایپا به مشتریان، منطبق با میزان تولید خواهد بود و هرچه شرایط برای تولید خودروهای کامل بیشتری فراهم باشد، عرضه خودرو و تحویل به مشتریان هم با شتاب بیشتری دنبال خواهد شد.

سلیمانی افزود: در ابتدای سه‌ماهه دوم سال جاری، تعداد ۸۰ هزار دستگاه خودرو دارای کسری قطعه در سایپا وجود داشت که با اجرای طرح ملی بومی‌سازی قطعات و حداکثر استفاده از توان داخلی، تأمین قطعات مورد نیاز و تکمیل این خودروها در دستور کار قرار گرفت و این خودروها به دست مشتریان رسید.

مدیرعامل گروه سایپا در پایان افزود: این توفیق با استفاده از ظرفیت‌های داخلی و با تکیه بر توانایی‌های موجود در کشور و علی‌رغم وجود تحریم‌های سخت و ظالمانه و عدم همکاری بسیاری از شرکای خارجی، افزایش نرخ ارز، افزایش قیمت مواد اولیه و نهاده‌های تولید صورت گرفته است.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استفاده از ظرفیت افزایش قیمت خودرو سایپا افزایش نرخ ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۵۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرایند تولید چاقوی حرفه‌ای سرآشپز‌ در کارخانه چینی (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرایند تولید سس کچاپ (فیلم) فرایند تولید نوشابه کوکاکولا در کارخانه از نمای نزدیک (فیلم) فرایند تولید تازه ترین نسل BMW در کارخانه (فیلم)

دیگر خبرها

  • سکته ناقص استقلال برابر شمس آذر/ پس گرفتن صدر از پرسپولیس با شوک!
  • چرا مونتاژکاران هر شش ماه قیمت را بالا میبرند، اما خودروسازان داخلی نه
  • ‌زیرساخت 17 میلیون مترمکعبی CNG مازاد برای دوگانه سوز کردن خودروها بلا استفاده مانده است
  • کسری بودجه حاصل از واردات بنزین در تبصره هدفمندی یارانه های انرژی بودجه 1403
  • جنجال‌ها بر سر افزایش قیمت پژو پارس؛ حق با چه کسی است؟
  • فرایند تولید چاقوی حرفه‌ای سرآشپز‌ در کارخانه چینی (فیلم)
  • افتتاح کارخانه تولید خوراک دام در گرمسار
  • فرآیند تولید ادویه ها در کارخانه (فیلم)
  • افزایش قیمت کارخانه ای خودرو کلید خورد؟
  • تولید روزانه بیش از ۱۲ تن کنسرو تن ماهی در اردبیل