Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک کارشناس غرب آسیا در خصوص تهدید موشکی ایران توسط رژیم صهیونیستی گفت: اساسا تهدید کشورها نقض قوانین بین المللی است و جمهوری اسلامی در خصوص این تهدید باید اقدامات دیپلماتیک خود را از طریق سازمان ملل به جریان بیندازد.

حسن هانی زاده، کارشناس مسائل غرب آسیا در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، در خصوص تهدید وزیر خارجه رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه ایران را به همراه عربستان و امارات آماج صدها موشک قرار خواهیم داد، گفت: این سخنان وزیر خارجه اسرائیل در حالی است که این رژیم چند روز قبل به آزمایش موشک‌های بالستیک پرداخت که همه کارشناسان به هسته‌ای بودن آن اذعان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه تهدید وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در حقیقت نقض آشکار قوانین بین المللی است، تصریح کرد: یک رژیم اشغالگر یک دولت عضو سازمان ملل را آشکارا تهدید به حمله می‌کند و این در حالی است که جمهوری اسلامی حق مقابله به مثل دارد و با استفاده از امکانات دفاعی خود می‌تواند اسرائیل را متقابلا تهدید کند.

هانی زاده با تاکید بر اینکه این نوع لفاظی‌ها به ایجاد فضایی ملتهب در منطقه دامن خواهد زد، افزود: اساسا تهدید کشورها نقض قوانین بین المللی است و جمهوری اسلامی درباره این تهدید باید اقدامات دیپلماتیک خود را از طریق سازمان ملل به جریان بیندازد.

این کارشناس مسائل غرب آسیا با اشاره به همکاری‌های امنیتی_نظامی رژیم صهیونیستی با عربستان و امارات خاطرنشان کرد: هر سه رژیم نام برده شده به شدت آسیب پذیر هستند و اگر دست به هر اقدامی در قبال جمهوری اسلامی بزنند قطعا ایران پاسخ پشیمان کننده‌ای به آنها خواهد داد.

وی با بیان اینکه در حقیقت این نوع رفتار مقامات اسرائیل نوعی فرار به جلو محسوب می‌شود، یادآور شد: اسرائیل به خوبی می‌داند اگر بحران سوریه، عراق و لبنان به پایان برسد، این رژیم پوشالی به شدت در منطقه آسیب پذیر خواهد بود و لذا به دنبال آن است که با ایجاد آشفتگی در غرب آسیا در حقیقت حاشیه امنی برای خود فراهم کند.

هانی زاده در پایان با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی حتی در برابر موشک‌های دست ساز فلسطینیان نیز آسیب پذیر بوده است، گفت: جای تعجب است که با این وضعیت دفاعی اسرائیل قصد تهاجم به کشوری مثل جمهوری اسلامی دارد که از بروزترین تجهیزات دفاعی در منطقه برخوردار است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: هانی زاده اسرائیل حمله به ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۵۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی مردم ترکیه از ایران در پی تنبیه رژیم اسرائیل

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما آنکارا، جمعی از مردم استانبول با اجتماع مقابل کنسولگری جمهوری اسلامی ایران از اقدام جمهوری اسلامی ایران در تنبیه رژیم صهیونیستی تقدیر کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در این اجتماع که با حضور شمار زیادی از مردم، گروه‌ها و احزاب سیاسی برپا شد، تعدادی از سخنرانان ضمن محکومیت رژیم صهیونیستی، مشارکت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا در تجاوزات و نسل کشی آن رژیم را مصداق جنایت علیه بشریت دانستند.

شرکت کنندگان در این تجمع مردمی، با قدردانی از اقدام اخیر جمهوری اسلامی ایران در تنبیه رژیم صهیونیستی، بر لزوم حفظ اتحاد کشور‌های مسلمان علیه این رژیم تأکید کردند.

در این مراسم، برخی از شرکت کنندگان با حمل تصاویری از شهید حاج قاسم سلیمانی و پرچم‌های فلسطین و حزب الله لبنان، با نصب دسته‌های گل بر درب سرکنسولگری کشورمان، از جمهوری اسلامی ایران تشکر کردند.

دیگر خبرها

  • نشانه‌های پایان رژیم منحوس
  • حمله‌ی رژیم صهیونیستی به سفارت ایران و مخالفان پاسخ ایران
  • جمهوری اسلامی آمادگی مقابله با هرگونه تهدید از جانب رژیم صهیونیستی را دارد
  • کوه، موش زایید!
  • قدردانی مردم ترکیه از ایران در پی تنبیه رژیم اسرائیل
  • هماهنگی کامل دستگاه‌های نظامی و دیپلماتیک چگونه باعث پیروزی ایران شد؟
  • بازی‌گوشی‌های اسرائیل خللی در وضعیت اقتصادی کشور ایجاد نمی‌کند
  • سکوت برای کاهش تنش؛ سیاست اسرائیل در برابر قدرت نظامی ایران
  • بازدارندگی صهیونیست‌ها همچون عمر آنها رو به زوال است
  • «سکوت برای کاهش تنش»؛ سیاست اسرائیل در برابر قدرت نظامی ایران