Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-25@20:58:02 GMT

خلیل‌زاده سرپرست باشگاه استقلال شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۵۲۸۹

خلیل‌زاده سرپرست باشگاه استقلال شد

اسماعیل خلیل‌زاده به‌عنوان سرپرست باشگاه استقلال تا زمان معرفی مدیرعامل جدید این باشگاه، منصوب شد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، باشگاه استقلال با استعفای امیرحسین فتحی بدون مدیرعامل شده و تا زمان معرفی جانشین فتحی، اسماعیل خلیل‌زاده عضو هیئت مدیره باشگاه، سرپرست آبی‌پوشان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مازیار ناظمی با اشاره به این موضوع که وزیر ورزش پس از صحبت با علی فتح‌الله‌زاده با دیگر گزینه‌های مدیرعاملی استقلال مذاکره خواهد کرد، گفت: تا زمان معرفی مدیرعامل مقرر شد اسماعیل خلیل‌زاده به عنوان سرپرست باشگاه فعالیت کند و به‌زودی هیئت مدیره مدیرعامل را معرفی خواهد کرد. مدیرعامل  جدید تا قبل از هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر معرفی خواهد شد.

سخنگوی وزارت ورزش در مورد گزینه‌های پست مدیرعاملی باشگاه استقلال اظهار کرد: سه تا چهار نفر برنامه‌هایشان را به وزیر ورزش ارائه داده‌اند که در حال بررسی است و به‌زودی توسط هیئت مدیره بررسی‌های لازم صورت خواهد گرفت و مدیرعامل معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: استقلال امیرحسین فتحی اسماعیل خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۵۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست فرمانداری مهریز معرفی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در این مراسم از زحمات محمد دهقان بنادکی تقدیر و احمد آخوندی ابراهیم آباد به عنوان سرپرست فرمانداری مهریز معرفی شد.

سرپرست فرمانداری مهریز در این مراسم تکمیل طرح‌های نیمه تمام را از اولویت برنامه‌های خود دانست و گفت: شهرستان مهریز درای پتانسیل و ظرفیت‌های خوبی است و با توجه به نزدیکی به مرکز استان برنامه‌های متعددی در راستای یزد نوین برای مهریز در نظر گرفته شده است.

احمد آخوندی افزود: امیدواریم با وحدت و همدلی و همراهی مردم و کمک مسئولان، طرح‌های نیمه تمام تکمیل و به بهره برداری برسد.

علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد هم از جابجایی و تغییر برخی مدیران و مسوولان استان خبر داد و تصریح کرد: در همه حوزه‌ها و ادارات کل و فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها احتمال تغییر وجود دارد، همانگونه که تغییرات تاکنون حاصل شده است.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • استقلال و باز هم چالش تغییرات مدیریتی؛ مالک جدید با مدیرعامل جدید می‌آید؟
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • خطیر: خوشحالم واگذاری استقلال در زمان مدیریت من رقم خورد + فیلم
  • خطیر: خوشحالم واگذاری استقلال در زمان مدیریت من رقم خورد
  • سرپرست فرمانداری مهریز معرفی شد
  • جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده
  • توبیخ شجاع خلیل زاده و جریمه ۳ باشگاه لیگ برتری