Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@03:40:19 GMT

بانک ملی: نصب 60، خیلی ساده است

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۵۳۱۸

بانک ملی: نصب 60، خیلی ساده است

نصب و راه اندازی «اپلیکیشن 60» که وظیفه تولید رمز یکبار مصرف ویژه مشتریان بانک ملی ایران را بر عهده دارد، بسیار ساده و سریع است.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، به این منظور مشتری باید با مراجعه به سایت بانک و دانلود این اپلیکیشن، آن را روی گوشی خود نصب کرده و سپس وارد مرحله راه اندازی شود.

با ثبت شماره تلفن همراه، تعریف یک الگو برای ورود به اپلیکیشن و سپس وارد کردن دو کد فعالسازی، رمز یکبار مصرف در اختیار شماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دریافت کدهای فعالسازی هم که پیش از این از طریق خودپرداز، کیوسک یا Cashless بانک ملی ایران ممکن بود، به تازگی در سامانه بام نیز قابلیت دریافت دارد.

کسانی که گوشی هوشمند ندارند نیز می توانند این سامانه را از طریق کد دستوری #60*737* راه اندازی کنند.

با استفاده از رمز یکبار مصرف، امکان سوء استفاده از اطلاعات حساب بانکی در خریدهای غیرحضوری به صفر می رسد، بنابراین امنیت حساب مشتریان به طور کامل تصمین خواهد شد.

بر اساس دستور بانک مرکزی، از ابتدای دبماه استفاده از رمز دوم یکبار مصرف برای همه مشتریان نظام بانکی الزامی است.

بنا به هر دلیلی اگر مشتریان بانک ملی ایران موفق به طی این مراحل نشدند تا اول دیماه شعب این بانک به صورت ویژه تا ساعت 17 و کارشناسان این بانک در پایگاه های شبانه روزی تا ساعت 20 آماده ی پاسخگویی به مشتریان می باشند.

لینک کوتاه: asriran.com/002wqz

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بانک ملی رمز پویا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۵۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز تهیه پیاز داغ مجلسی به روشی ساده و سریع (فیلم)



منبع:پیج ladies_cook

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آموزش و طرز تهیه مرغ سوخاری ترد و خوشمزه (فیلم) طرز تهیه بستنی مگنوم خانگی در ۳ طعم مختلف (فیلم) طرز تهیه و سرو کباب کوبیده و جگر در خیابان‌های ترکیه (فیلم)

دیگر خبرها

  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • ۵ راه حل ساده لوله کشی؛ از تعمیر نشتی لوله تا اتصال دو شیر به لوله آب (فیلم)
  • فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران
  •  انواع ظروف یکبار مصرف درب دار پلاستیکی در آرمانی 724
  • سقف برداشت از حساب های بانکی چقدر شد؟
  • افتتاح حساب ارزی در اپلیکیشن «بام» ممکن شد
  • شارژ گران پیامک‌های بانکی؟
  • طرز تهیه پیاز داغ مجلسی به روشی ساده و سریع (فیلم)
  • قیصر امین‌پور نمی‌خواست برای شعرش به او کلیه بدهند
  • نحوه دریافت وام ۵۰۰ میلیونی بانک ملت اعلام شد +مبلغ اقساط