Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا : پرونده متهمان فساد قیر در خراسان شمالی به طور ویژه رسیدگی خواهد شد.

به گزارش رکنا ، حجت الاسلام و المسلمین جعفری درباره موضوع دستگیری برخی از مدیران استانی در خراسان شمالی مرتبط با موضوع فساد در توزیع قیر، از دستگیری هشت متهم و رسیدگی پرونده به صورت ویژه در یکی از شعب بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان تحت نظارت دادستان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به مناسبت روز دانشجو، نشست هم اندیشی جمعی از دانشجویان، با رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان بجنورد برگزار شد.

در این نشست که با حضور برخی از مسئولین دانشگاه و جمع کثیری از دانشجویان در فضایی صمیمی برگزار شد، تعدادی از دانشجویان بطور صریح سؤالات و پرسش‌های خود را درباره مسائل حقوقی و قضایی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی روز مطرح کردند.

حجت الاسلام و المسلمین اسدالله جعفری در ادامه با تبریک روز دانشجو، به تشریح ماهیت و ابعاد مختلف این رویداد و نیز تاریخ تشکیل جنبش دانشجویی در متن تحولات و جریانات مختلف کشور پرداخت و سپس آرمانخواهی، مطالبه گری جدی و تقوا محوری را از جمله مهمترین ویژگی‌های یک دانشجوی متعهد و حامی ارزش‌های نظام و انقلاب، مطابق الگوی مورد انتظار مقام معظم رهبری برشمرد و برقراری ارتباط مؤثر و راهگشا بین دستگاه قضائی استان و دانشجویان را خواستار شد.

این مقام قضایی با سطح‌بندی دانشگاه‌ها از حیث میزان کارکرد مؤثر در متن مناسبات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی، یک دانشگاه سطح بالا از منظر توان و قابلیت‌های علمی و عملی برای حل مشکلات جامعه و برون رفت از بحران‌های مختلف را مطلوب و مورد نیاز کشور توصیف و تصریح کرد: دانشگاهی که ارائه دهنده راهکاری مفید و سازنده برای کمک به بهبود وضعیت کشور نباشد، در واقع دردی از جامعه دوا نمی‌کند. انتظار داریم دانشگاه‌ها به معنای واقعی، هم علمی و پژوهشی و هم کاربردی و راهبردی باشند.

مبارزه جدی با مفاسد اقتصادی، تنظیم بازار، مشکلات مربوط به واحدهای تولیدی در استان و ضرورت حمایت از آنان، مسائل مربوط به تخلفات و تبلیغات پیش از موعد برخی از کاندیدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی، حوادث مربوط به معدن آلبلاغ اسفراین، روند رسیدگی به جرائم برخی از مدیران و مسئولین استانی از جمله مهمترین پرسش‌های دانشجویان در این جلسه بود که رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی حسب مورد به سؤالات پاسخ گفت.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی با تشریح مهمترین اقدامات دستگاه قضایی به ویژه در دوران تحول قضایی، پیشگیری از وقوع جرم و مقابله جدی و قاطع با فساد را از اولویت‌های اصلی دستگاه قضایی دانست و خاطرنشان کرد: مبارزه با فساد به ویژه در دوران ریاست آیت الله رئیسی، به طور کاملا جدی و البته شفاف و دقیق و در تمامی شئون دادرسی ادامه دارد و جزئیات رسیدگی‌ها هم به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود و دادگستری کل استان خراسان شمالی نیز با تداوم این مسیر در استان بدون اغماض و مماشات با متعدیان به حقوق عامه و متعرضین به بیت المال برخورد خواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری همچنین در پاسخ به سؤال یکی از دانشجویان درباره موضوع دستگیری برخی از مدیران استانی مرتبط با موضوع فساد در توزیع قیر، از دستگیری هشت متهم و رسیدگی پرونده به صورت ویژه در یکی از شعب بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان تحت نظارت دادستان خبر داد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: بنزین دلار یارانه اقتصادی حوادث جرم اخبار حوادث خراسان شمالی پرونده متهمان رسیدگی فساد حوادث خراسان شمالی اخبار خراسان شمالی عکس فیلم دختر پسر حوادث تهران اخبار تهران تهران جنایت خانواده زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۵۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده تخلف رییس اتحادیه نانوایان مشهد به دادسرا رسید

به گزارش قدس خراسان به نقل از دادگستری خراسان رضوی، در پی انتشار اخباری در فضای مجازی مبنی بر تخلف صورت گرفته در اتحادیه نانوایان مشهد به دستور دادستان مشهد، معاونت پیگیری حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرا رسیدگی به این پرونده را در دستور کار خود قرار داد.

براساس این گزارش، امروز (۲۸ فروردین ماه) جلسه رسیدگی به ریاست معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در پیگیری حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم تشکیل شد.

قاضی سید هادی شریعت‌یار پس از تشکیل جلسه و شنیدن دفاعیات متهمان گفت: نتیجه این رسیدگی به زودی اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • حمایت دستگاه قضایی از اجرای طرح عفاف و حجاب در استان
  • شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های میراث‌فرهنگی در سیستان و بلوچستان تشکیل می‌شود
  • تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های میراث‌فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • اختصاص شعب ویژه قضایی برای رسیدگی تخصصی به پرونده های میراث فرهنگی گلستان
  • اختصاص شعب ویژه برای رسیدگی تخصصی به پرونده‌های حوزه میراث فرهنگی در گلستان
  • محکومیت متهم عرضه برنج تقلبی در مشهد
  • جریمه قاچاقچی لوازم جانبی موبایل در مشهد
  • اختصاص ۳ شعبه ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های تولید و سرمایه‌گذاری
  • تشکیل ۱۴۱۷ پرونده تخلف تعزیراتی نوروزی در خراسان رضوی
  • پرونده تخلف رییس اتحادیه نانوایان مشهد به دادسرا رسید