Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@00:50:47 GMT

حفار غیر مجاز در حوالی عمارت کوشک تهران دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۵۳۴۵

حفار غیر مجاز در حوالی عمارت کوشک تهران دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد جواد سیفی فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی با اعلام این خبر گفت : پس از دریافت گزارش مردمی در خصوص حفاری در یک بنای متروکه در محدوده خیابان تقوی تهران با انجام رصد اطلاعاتی پرسنل یگان حفاظت و تایید صحت گزارش مردمی ، با دریافت حکم قضایی از شعبه  چهارم بازرپرسی دادسرای فرهنگ رسانه تیم عملیات یگان حفاظت با همکاری پلیس  پس از ورود به خانه یکی از عوامل عوامل تیم حفاری را دستگیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ سیفی با اظهار اینکه تا پایان کار تحقیقات، تعداد نفرات و انگیزه اصلی تیم حفاری مشخص نیست بیان کرد : برای شناسایی و برخورد با حفاران غیر مجاز نیازمند مشارکت عمومی و گزارش های مردمی هستیم.

کد خبر 4794326 فاطیما کریمی

منبع: مهر

کلیدواژه: میراث فرهنگی حفاری غیرمجاز دستگیری سارق ترجمه ادبیات کتاب و کتابخوانی رایزنی فرهنگی رونمایی کتاب ادبیات جهان تجدید چاپ بازار نشر میراث فرهنگی گردشگری برنامه تلویزیونی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نشر نو انقلاب اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۵۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف دستگاه حفاری غیر مجاز در جهرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر منابع آب شهرستان جهرم گفت: ماموران گشت و بازرسی منابع آب هنگام گشت زنی، یک دستگاه کمپرسور را بر روی چاه کشاورزی مشاهده کردند.
تقی خانی افزود: فرد خاطی بدون مجوز اقدام به حفاری غیر مجاز کرده بود.

وی گفت: با هماهنگی دستگاه قضایی و  پاسگاه انتظامی منطقه، دستگاه توقیف شد.
وی از باغداران و کشاورزان خواست هرگونه تخلف در حوزه آب اعم از حفاری یا انتقال آب غیر قانونی را به شماره ۰۷۱۵۴۴۴۹۹۰ و ۰۷۱۵۴۴۴۹۸۶۵ اطلاع دهند.
شهرستان جهرم در جنوب فارس و در فاصله ۱۹۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۲ فقره رفع تصرف در استان اصفهان
  • شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش/ سایه مرگ در حوالی زن جوان
  • حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج دستگیر شدند
  • توقیف دستگاه حفاری غیر مجاز در جهرم
  • توقیف دو فروند قایق صیادی ترال در آب‌های قشم
  • توقیف ۲ فروند قایق صیادی در آب‌های قشم
  • توقیف ۲ فروند قایق صیادی ترال متخلف در قشم
  • رفع تصرف پنج هکتار عرصه ملی شهرستان بویراحمد از سودجویان
  • دریافت ۲۹۰ گزارش مردمی محیط زیستی در همدان
  • کشف یک هزار و ۷۶۰ سکه فلزی تاریخی از منزل یک روستایی در مراغه