Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@09:52:39 GMT

سیتی در حال آماده شدن برای دوران پس از گواردیولا

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۵۳۵۵

سیتی در حال آماده شدن برای دوران پس از گواردیولا

سران منچسترسیتی به این باور رسیده اند که این آخرین فصل حضور پپ گواردیولا روی نیمکت تیم شان خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی خود را برای دوران پس از پپ گواردیولا مهیا می کند. در این باشگاه معتقدند که پپ در انتهای فصل جدا خواهد شد و تحرکات لازم برای ساختن تیمی که بتواند بدون پپ نیز به مسیر پیشرفت ادامه دهد، شروع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گواردیولا هرگز در هیچ باشگاهی بیش از 4 سال دوام نیاورده است و او اکنون در چهارمین سال حضورش در سیتی به سر می برد. سرمربی کاتالان اخیرا و در پاسخ به سوالی در مورد تمدید قراردادش گفت:« در سیتی بسیار راحت هستم و برای اینکه 5 سال در باشگاهی به کار ادامه دهید، نتایج بسیار تعیین کننده خواهد بود. ببینیم دستاوردمان در انتهای فصل چه خواهد بود.»

 

 

 

 

بدون شک جدایی پپ گواردیولا از سیتی که تا همینجا دو قهرمانی متوالی لیگ را برای این باشگاه به ارمغان آورده، تبعات خاص خود را خواهد داشت و سیتیزن ها را وارد دورانی جدید و متفاوت خواهد کرد.

سران سیتی البته قصد دارند همین مسیر پیشرفت را ادامه دهند و در صورت جدایی پپ، یک سرمربی نزدیک به فلسفه گواردیولا را جایگزین خواهند کرد و بعید نیست میکل آرتتا(دستیار پپ) سرمربی بعدی لقب بگیرد. همچنین پروژه جوان گرایی نیز در سیتی استارت خواهد کرد و بازیکنانی مثل فرناندینیو جای خود را به استعدادهای جوان خواهند داد.

 

سیتی در لیگ برتر 14 امتیاز با لیورپول صدرنشین اختلاف دارد و مشکل بتواند از عنوان قهرمانی خود دفاع کند. امید پپ به فتح لیگ قهرمانان است و بعید نیست در صورت قهرمانی سیتی در این جام، جدایی پپ نیز قطعی شود. در واقع هدف اصلی سران سیتی از همکاری با پپ در سال 2016 نیز قهرمانی چمپیونزلیگ بود. در هر صورت هنوز چند ماهی باقی مانده تا متوجه شویم پپ با سیتی ادامه خواهد داد یا خیر.

 

 

 

 

پپ گواردیولا (سرمربی) منچستر سیتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پپ گواردیولا سرمربی منچستر سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۵۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش آنچلوتی به انتقاد‌ها به بازی برابر سیتی در آستانه الکلاسیکو

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در آستانه ال‌کلاسیکو به انتقاداتی که از عملکرد شاگردانش در مصاف با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا صورت گرفته است پاسخ داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کارلو آنچلوتی سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید امروز در نشست خبری پیش از بازی فردا (یکشنبه) مردانش مقابل بارسلونا در ال‌کلاسیکوی هفته سی‌و‌دوم لالیگا، به انتقادات دنباله‌دار از نمایش شاگردانش برابر منچسترسیتی در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پاسخ داد. رئال اگرچه در ضربات پنالتی، مدافع عنوان قهرمانی را در انگلیس حذف کرد اما نمایش سراسر دفاعی‌اش به مذاق برخی خوش نیامد که البته از نظر آنچلوتی این خیلی اهمیت ندارد.

کارلتو گفت: از انتقادات صورت گرفته تعجب نمی‌کنم. هر کسی می‌تواند نظرش را بگوید. ما اما خودمان خوب می‌دانیم که چگونه باید بازی کنیم. هر بازی دو وجه دفاعی و هجومی دارد و مهم این است که وقتی مالک توپ هستید یا آن را از دست می‌دهید، بدانید که باید چه کار کنید. یک تیم باید بداند که در 90 دقیقه چطور مفید بازی کند و ما هم این کار را انجام دادیم. من تا به امروز ندیده‌ام که هیچ یک از هواداران‌مان ناراحت باشند (بابت شیوه صعود رئال مادرید) اما اینکه در روزهای آتی به چنین موردی برخواهم خورد یا نه را نمی‌دانم. به نظر من همه هواداران راضی‌اند و من هم با آنها موافقم، چون تیم ما به هدفش رسید. یک مثل اسپانیایی هست که من خیلی دوستش دارم. می‌‌گویند: «ناخدا، به من از دریا بگو!».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سیمونه اینزاگی و کسب مهم‌ترین جام‌های ایتالیا به عنوان بازیکن و مربی
  • موفقیت بهای سنگینی دارد؛ «ستارگان نفس بریده»
  • گواردیولا: بازیکنانم باید دو روز در یخچال بمانند!
  • میتروویچ آماده بازگشت به تمرینات الهلال عربستان
  • اقدام گواردیولا برای عامل حذف از لیگ قهرمانان اروپا
  • واکنش آنچلوتی به انتقاد‌ها به بازی برابر سیتی در آستانه الکلاسیکو
  • پپ گواردیولا در عربستان | دو باشگاه بزرگ عربستان آماده انجام بزرگترین و پیچیده ترین انتقال تاریخ فوتبال
  • جنون ناگهانی گواردیولا علیه فودن! (عکس)
  • هری مگوایر، تنها مدافع میانی آماده منچستریونایتد برای تقابل با کاونتری سیتی
  • با حذف سیتی، رئال قهرمان لیگ قهرمانان می‌شود