Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-16@04:35:14 GMT

در غیاب استراماچونی؛ روی نیمکت استقلال چه گذشت؟(فیلم)

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۵۳۷۸

‍‍‍‍‍‍

به گزارش ایلنا، استقلال تهران با فسخ قرارداد آندره آ‌ استراماچونی و سه دستیار خارجی‌اش در فاصله 24 ساعت مانده به دیدار مقابل پیکان تهران یک 90 دقیقه عجیب را در ورزشگاه آزادی پشت سر گذاشت تا در نهایت با گل ثانیه پایانی حسین پورامینی دو امتیاز ارزشمند را از دست بدهد و به تساوی رضایت بدهد.

در این دیدار که جواد زرینچه و بهزاد غلامپور به عنوان تنها نفرات باقی مانده از کادرفنی حضور داشتند جو سکوها نیز به شدت علیه مدیران باشگاه و همچنین زرینچه بود تا او نتواند در منطقه فنی تیمش را هدایت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ویدیو نشان می‌دهد در روز غیبت استراماچونی شرایط روی نیمکت استقلال از حیث فنی به چه شکل بوده است:

حجم ویدئو: 32.52M | زمان ویدئو: 00:01:46 دانلود فایل ویدئویی

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال تهران جواد زرینچه کاوه ستوده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۵۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی استقلال: همین مانده رجاییان اخلاق حرفه‌ای را به نکونام یاد دهد!

حمیدرضا رجبی به مصاحبه رجاییان علیه نکونام واکنش نشان داد.

طرفداری | مربی تیم فوتبال استقلال از مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک خواست که درباره این تیم و سرمربی آبی‌پوشان اظهارنظری انجام ندهد.

حمیدرضا رجبی در گفتگو با تسینم در واکنش به اظهارات رجائیان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک که به اتفاقات بازی استقلال با آلومینیوم اشاره کرده بود، گفت:

با حرف زدن درباره نیمکت استقلال می‌خواهند خودشان را در این فوتبال گُنده کنند و تیتر رسانه‌ها شوند. آقای رجائیان! همین مانده شما بخواهید اخلاق حرفه‌ای را به جواد نکونام یاد بدهید. اول به سابقه خودتان یک نگاه بیاندازید، سپس به سابقه نکونام و کادر فنی استقلال. خنده‌تان نمی‌گیرد یکسری حرف‌ها را می‌زنید؟ یک بازى انجام شده و تمام شده و رفته است، این همه ادا، اصول و داستان‌سرایی ندارد. حداقل اخلاق حرفه‌ای را رعایت کنید.

وی افزود:

رجائیان گفته است نکونام می‌تواند چنین رفتارهایی را در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا کند؟ ما تا کنون دو بار به لیگ قهرمانان رفته‌ و یک بار در جمع چهار تیم برتر قرار گرفتیم. خوب می‌دانیم چطور رفتار کنیم. حتى یک کارت زرد هم در آسیا نگرفتیم. ان‌شاءالله قسمت شما هم شود و لیگ قهرمانان را ببینید و بفهمید هر جایی حرف نزنید و هر چیزی نگویید. آدم از بعضی حرف‌ها خنده‌اش می‌گیرد. قصد نداشتم جواب‌تان را بدهم، ولی اگر در این فوتبال جواب ندهید فکر می‌کنند زبان ندارید. صحبت‌های ایشان توهین به کادر فنی استقلال بود.

مربی تیم فوتبال استقلال خاطر نشان کرد:

همین مانده است شما برای نیمکت استقلال نسخه بپیچید. درست است که امسال همه اجازه دارند به ما بتازند و کسى هم دفاع نمی‌کند، ولى ما برای دفاع از حق و حقوق استقلال سکوت نمی‌کنیم، حالا می‌خواهد به شما بر بخورد یا نخورد. برای ما مهم نیست شما چه فکر می‌کنید یا چه می‌گویید، برای ما مهم هواداران، استقلال و گرفتن حق آنهاست. به خاطر همین سکوت نمی‌کنیم که سر استقلال را بِبُرند. نیاز باشد داد هم می‌زنیم و به کسی مربوط نیست. این فوتبال قانون دارد و کسی خلاف قانون رفتار کرد با او برخورد می‌شود. هنوز یادمان نرفته چطور خود شما بعد از یک بازی به خاطر اعتراض به داور به زمین رفتید و فریاد زدید که استعفا می‌دهید. برای ما بد است و برای شما خوب؟ نکند توقع دارید کنار زمین بنشینم و منتظر اجازه شما باشیم؟ در ضمن شما هم به خاطر دوستى با کسى مصاحبه نکنید!

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • غیبت پر معمای سیلوا در تمرین استقلال
  • فرمول استقلال برای کاهش خسارت تعیین شده توسط فیفا
  • کنایه مدیرعامل آلومینیوم به سرمربی استقلال
  • مربی استقلال: همین مانده رجاییان اخلاق حرفه‌ای را به نکونام یاد دهد!
  • همین مانده رجائیان اخلاق حرفه‌ای را به نکونام یاد دهد!
  • رجبی: همین مانده رجائیان اخلاق حرفه‌ای را به نکونام یاد دهد!
  • آخر و عاقبت بمب نقل و انتقالات استقلال؛ ستاره‌ای که خاموش شد!
  • مهلت ۴۸ ساعته کمیته انضباطی به سرمربی و کادرفنی استقلال برای ارسال دفاعیات
  • مهلت ۲ روزه به استقلال برای ارسال دفاعیه به کمیته انضباطی
  • میلاد خاطره تیام را زنده کرد(عکس)