Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  آندره پارسونز رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک اعلام کرده تاکنون حدود ۳.۱ میلیون نفر در سراسر جهان برای خرید بلیت بازی‌های پارالمپیک توکیو درخواست دادند. این در حالی است که برای پارالمپیک توکیو تنها ۲.۷ میلیون بلیت وجود دارد. اوایل سال جاری حدود ۶۰۰ هزار نفر که برای خرید بلیت این بازی‌ها درخواست داده بودند، به قید قرعه موفق شدند بلیت بازی‌ها را خریداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: افزایش پرواز‌های بین المللی فرودگاه‌های توکیو پیش از بازی‌های المپیک ۲۰۲۰

استقبال بی نظیر مردم به خرید بازی‌های پارالمپیک توکیو در حالی است که برای پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن حدود ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار بلیت به فروش رسیده بود.  

پارسونز استقبال علاقه‌مندان از بازی‌های پارالمپیک توکیو را بی سابقه توصیف کرده و اعلام کرد که در این دوره تعداد زیادی بلیت به فروش خواهد رسید.   رئیس کمیته بین المللی المپیک این استقبال بی سابقه را نشان دهنده ظرفیت خوب ژاپن برای برگزاری این مسابقات دانست و گفت:  این اتفاق یک شگفتی مثبت است که مزد زحمات همه ما را پرداخت می‌کند. نه تنها کمیته بین المللی پارالمپیک  بلکه توکیو ۲۰۲۰، دولت ژاپن، رسانه‌ها و جامعه این کشور از این اتفاق خوب سود زیادی خواهند برد.

بیشتر بخوانید: افزایش عوارض در توکیو برای کنترل ترافیک در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰

دومین محله از فروش بلیت بازی‌های پارالمپیک از ۲۵ دی تا ۹ بهمن ماه، انجام خواهد شد و این بار هم به قید قرعه کشی تعداد دیگری از بلیت‌ها در اختیار کسانی که برای خرید آن درخواست داده بودند،   قرار خواهد  گرفت.  

انتهای پیام/ 

استقبال خوب از بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۵۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام سازمان‌ها و نهادها برای یارانه خرید کتاب

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد خلج مدیر کمیته اداری و مالی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اعلام این خبر که ثبت‌نام یارانه اعتباری خرید کتاب از بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مختص سازمان‌ها و نهادها از فردا پنجشنبه ششم اردیبهشت آغاز می‌شود، گفت: متقاضیان می‌توانند تا بیست‌ویکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با مراجعه به سامانه ketab.ir نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

خلج با بیان اینکه سازمان‌ها و نهادها می‌توانند ‎ درخواست کتبی خود را برای دریافت یارانه اعتبار خرید کتاب جهت تجهیز کتابخانه‎‌ها، به رییس سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعلام کنند، افزود: پس از تأیید درخواست و تعیین میزان مشارکت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به سازمان‌ها و نهادها اطلاع رسانی می‌شود.

به گفته مدیر کمیته اداری و مالی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران سازمان‌ها و نهادها پس از دریافت اعتبار می‌توانند کتاب‌های مورد نیاز خود را با مراجعه به سامانه ketab.ir به صورت مجازی خریداری کنند.

کد خبر 6087969 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام سازمان‌ها و نهادها برای یارانه خرید کتاب
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • کارلتو تسلیم شد: بالاخره نوبت به خرید جنجالی رسید
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • تراکتور به خاطر طرفدارانش جریمه شد
  • ماجرای خودروی شراکتی دکتر معتمدی و دکتر مرندی و خرید بلیت قسطی هواپیما
  • اعزام کاروان‌های المپیک و پارالمپیک به پاریس با پرواز داخلی
  • پاسخ معاون وزیر کار به درخواست افزایش حقوق کارگران: از کارکنان بیشتر شده