Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@21:25:37 GMT

دو کاراته کا الوندی در اردوی تیم ملی

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۵۶۴۹

دو کاراته کا الوندی در اردوی تیم ملی

کاراته کاهای استان به دور جدید تمرینات تیم ملی بزرگسالان برای شرکت در رقابت های جهانی شیلی به اردو فراخوانده شدند.

به گزارش برنا از قزوین، بهمن عسگری و علی اصغر آسیابری کاراته کاهای ملی پوش استان برای شرکت در اولین مرحله لیگ جهانی سری آ در سال 2020 وارد اردوی آماده سازی می شوند. اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته از 20 آذرماه در آکادمی ملی المپیک تشکیل می شود و تا روز سه شنبه 26 آذرماه هم ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین مرحله لیگ جهانی سری آ در سال 2020 از 20 تا 22 دی ماه به میزبانی سانتیاگو شیلی برگزار می شود. بهمن عسگری در دسته منهای ۷۵ کیلوگرم در جایگاه نخست دنیا قرار دارد و شانس اول برای رسیدن به المپیک ۲۰۲۰ است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اردوی تیم ملی المپیک تیم ملی رقابت ملی پوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۵۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران آماده همکاری با سایر کشور‌ها در زمینه زیست محیطی است

«ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه در حساب کاربری خود در ایکس نوشت: «ما درخت افکن نه‌ایم آنها گروهی دیگرند با وجود صد تبر، یک شاخِ بی بَر نشکنیم!» روز جهانی زمین پاک" را گرامی می‌داریم. احترام به محیط زیست از ارزش‌ها و سنت‌های کهن ایرانی است.

وی ادامه داد: مقابله با فجایع طبیعی زیست محیطی و پیامد‌های مخرب آنها، مستلزم همکاری‌های مشترک منطقه‌ای و بین‌المللی است.

کنعانی گفت: دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه‌ای و همسایگان، اهتمام ویژه‌ای برای برنامه‌ریزی، همکاری و مقابله مشترک با چالش‌های زیست محیطی از جمله گرد و غبار، سیل و خشکسالی قائل است و در این زمینه آماده همکاری با سایر کشورهاست.

وی افزود: در سطح جهانی نیز جمهوری اسلامی ایران تلاش‌های جدّی در مسیر پیشبرد اهداف بین‌المللی مربوط به زمین پاک را در دست اقدام دارد.

سخنگوی وزارت خارجه تصریح کرد: شایسته است در روز جهانی زمین پاک، رفتار غیرانسانی و شرم‌آور رژیم صهیونیستی در تخریب سازمان‌یافته محیط زیست نوار غزه و کرانه باختری و استفاده از عملیات تخریبی برنامه‌ریزی شده و هدفمند به عنوان ابزار فشار علیه ملت مظلوم فلسطین را شدیداً محکوم کرد و از جامعه جهانی و سازمان‌های بین‌المللی خواست برای توقف فوری تمامی انواع جنایات و اقدامات ضدانسانی و ضد محیط زیستی رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فلسطینی، اقدام عاجل و شایسته داشته باشند.

منبع: مهر

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • نمایندگان خراسان رضوی دراردوی آماده سازی تیم ملی والیبال ناشنوایان
  • هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شد
  • آغاز اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان برای گزینشی المپیک
  • اعلام زمان اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای المپیک پاریس با حضور حسن یزدانی
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شدند
  • ایران آماده همکاری با سایر کشور‌ها در زمینه زیست محیطی است
  • پرونده سهمیه بسته شد: تیم رنگرز آماده فتح پاریس!
  • تیلور، برنامه های یزدانی را بهم ریخت!
  • دعوت از هندبالیست قمی به اردوی تیم ملی جوانان