Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@00:54:32 GMT

زندان برای 4 محکوم به آتش زدن عمدی کارخانه کک در طبس

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۵۷۱۷

زندان برای 4 محکوم به آتش زدن عمدی کارخانه کک در طبس

حوادث رکنا : دادستان عمومی و انقلاب شهرستان طبس از صدور رای قطعی محکومین به اِحراق عمدی در پرونده منتسب به کک خبر داد.

به گزارش رکنا ، حجت‌الاسلام و المسلمین زارع حسینی گفت: رای قطعی و لازم‌الاجرای ۴ محکوم به اِحراق عمدی و استفاده از شی آتش‌زا و اِعمال جرم خشن در پرونده کارخانه کک طبس که توسط شعبه ۴ دادگاه تجدیدنظر استان خراسان‌جنوبی تائید شده است روز‌های آینده اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: احکام صادره حبس برای ۴ نفر و بالای یک سال می‌باشد که دو نفر از این افراد روانه زندان می‌شوند و آرای حبس ۲ نفر دیگر به علت مداخله کمتر در موضوع پرونده به مدت ۴ سال معلق شده که در صورت ارتکاب جرمی در طی مدت تعلیق؛ رای آن‌ها اجرایی خواهد شد.

زارع‌حسینی با اشاره به جرم خشنی که در سنوات گذشته رخ داد و سال ۹۴ منجر به آتش‌سوزی خوردرو یکی از مدیران کک شد ادامه داد: در همان سال احراق عمدی تشخیص داده شد و این اَعمال خشونت‌آمیز با پرتاب سنگ به داخل جلسه هیئت مدیره کک؛ حمله به منزل یکی از مدیران این شرکت با شی آتش‌زا و نیز پرتاب شی آتش‌زا به منزل کارشناسان کک ادامه یافت تا اینکه در دام قانون گرفتار شدند.

او با اشاره به اینکه اگر کسی مطالبه‌ای دارد باید از مسیر قانونی پیگیری کند؛ تاکید کرد: طبس اَمن است و وظیفه ما حمایت از تولیدکننده و هرگاه بخواهند مدیرانی که باصلابت دنبال تولید بوده و اهل کار هستند را مورد حمله قرار دهند به طور یقین و جدی با خاطیان برخورد خواهیم کرد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: بنزین دلار یارانه جرم زندان منزل قانون اخبار حوادث پرونده تکلیف عمدی محکوم حوادث بیرجند طبس حوادث طبس اخبار خراسان جنوبی عکس فیلم دختر پسر حوادث تهران اخبار تهران تهران جنایت خانواده زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۵۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای حکم یک روزنامه‌نگار

پریسا صالحی، روزنامه‌نگار استان البرز و دانشجوی دانشگاه الزهرا خبر داد برای اجرا حکم زندان احضار شده است. او نوشت: «طبق ابلاغیه‌ای که دیروز به دستم رسید طی پنج روز آینده برای اجرای حکم باید خودم را به شعبه ۷ اجرای احکام کرج معرفی کنم.»

وی توضیح داده است: حکم اولیه من یک سال حبس، دوسال تبعید، دوسال ممنوع‌الخروجی و دو سال ممنوعیت عضویت در شبکه‌های اجتماعی بود که در دادگاه تجدیدنظر میزان حبس به پنج ماه کاهش پیدا کرد اما بقیه موارد همچنان پابرجاست.

خانم صالحی نوشته است حکم تجدیدنظر هرگز به دست من نرسیده و طبعا بدون حکم تجدیدنظر عملا امکان درخواست اعاده دادرسی نداشت.

منبع: باشگاه روزنامه‌نگاران ایران

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: درگذشت یک روزنامه نگار در تعطیلات نوروزی تایید محکومیت زندان مسعود کاظمی روزنامه نگار

دیگر خبرها

  • ایران حکم دادگاه کیفری فدرال آرژانتین درباره پرونده آمیا را محکوم کرد
  • نقش پررنگ سینما در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد
  • عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز به اعدام محکوم شدند
  • قاتل گربه ها به ۱۴ ماه زندان محکوم شد !
  • بزرگترین زندان اطلاعاتی
  • بزرگترین زندان اطلاعاتی دنیا + فیلم
  • اجرای حکم یک روزنامه‌نگار
  • طالبان حاضر است آب را هدر بدهد اما آب به ایران نرسد | ماجرای تلخ انحراف عمدی بخش عمده‌ای از آب‌های مشترک ایران و افغانستان به سمت شوره‌زارها!
  • درویش، کنشگر محیط زیست: شاهد کاهش شدید مشارکت مردم پس از بازداشت فعالان محیط زیست، بودیم
  • چین: با هر تحریکی در دریا مقابله خواهیم کرد