Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از اصفهان، مهتاب خاموشیان با بیان این خبر اظهار داشت: این نمایش از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که با هدف انتقال مفاهیم تربیتی با رویکرد ایجاد فضای شاد برای دانش آموزان و کودکان به صورت تعاملی و با استفاده از تکنیک بازی تماشا گران کودک در نمایش اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او در ادامه با بیان اینکه شیوه کار به صورت تعاملی و مشارکتی است گفت: در این نمایش تعدادی از بچه‌ها و تماشگران به عنوان شخصیت شاپرک وارد صحنه می‌شوند و در جریان نمایش قرار می‌گیرند و به ایفای نقش می‌پردازند.

کارشناس مسئول هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در ادامه با اشاره به محتوای نمایش افزود: این نمایش در ارتباط با مسئله دوست یابی و معیار‌های انتخاب دوست ونحوه ایجاد ارتباط بین دوستان نگارش و تهیه شده است و در این نمایش از تکنیک‌های آموزش مهارت‌های اجتماعی در زمینه دوست یابی استفاده شده است.

او ادامه داد: همچنین در این نمایش این افراد از مخاطب و بیننده بودن صرف خارج شده اند و موقعیتی برای آنان فراهم می‌شود تا تجربه شیرین رفتن روی صحنه را در کانون پرورش فکری کسب کنند و این موضوع باعث می‌شود تا کودکان و نوجوانان با شخصیت‌های نمایش ارتباط ذهنی بیشتری برقراری نمایند که این امر موجب تاثیرگذاری و همچنین انتقال مفاهیم آموزشی به صورت بهتر و بیشتر به روی کودکان و نوجوانان می‌شود.

کارشناس مسئول هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در ادامه با بیان اینکه اجرای این نمایش بسیار اثر گذار است گفت: متن و سبک نمایش به گونه‌ای تنظیم شده است که باعث تاثیرگذاری عمیق براساس موضوع و هدف به روی مخاطب شود.

مهتاب خاموشیان در ادامه افزود: این نمایش شاد و جذاب که نویسنده آن خانم منیر السادات سجادیان است و به کارگردانی خانم فاطمه لشنی تهیه شده از تاریخ ۱۷ آذر ماه در مجتمع فرهنگی هنری کانون اصفهان «پل فلزی» ویژه دانش آموزان اصفهانی به مدت ۳۰ روز روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نمایش عروسکی تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۵۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و هنری در موزه مردم شناسی ارومیه برای کودکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در بازدید خانواده ها از موزه ها، کانون برای  غنی سازی اوقات فراغت کودکان برنامه های متنوعی برای مخاطبین هدف اجرا شده است.

برپایی ایستگاه های مطالعه و نقاشی، روخوانی کتاب، کاغذ و تا و بازی با سرگرمی های سازنده کانون از  فعالیت هایی اجرایی در این ایام است.

موزه کودک ارومیه نیز   هر روز از ساعت ۸ تا ۱۴ پذیرای کودکان و نوجوانان مسافر است.

دیگر خبرها

  • پویش آمد بهار جان‌ها تا پایان فروردین تمدید شد
  • فرهنگسازی و ترویج کتابخوانی میان کودکان ضروری است
  • ۱۰۰۰ کودک سنندجی در حمایت از کودکان غزه گرد هم می‌آیند
  • تولید ۳۰۰ محصول هنری و سینمایی در کانون پرورش فکری کشور
  • آغاز اجرای طرح کانون مدرسه در آذربایجان غربی
  • مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان معرفی شد
  • اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و هنری در موزه مردم شناسی ارومیه برای کودکان
  • مدیر کل ارشاد قم رفتنی شد
  • مدیر کل ارشاد قم رفتنی شد 
  • سند فرهنگ نوجوان در همدان نگارش می‌شود