Web Analytics Made Easy - Statcounter

برند آمریکایی نایکی وارد بازار لباس شنا برای زنان مسلمان شده و از مجموعه جدید خود در دبی امارات رونمایی کرد.

به گزارش فرارو، این لباس شنا همه قسمت های بدن را می پوشاند و حتی یک کلاه که به راحتی موهای زنان در آن قرار می گیرد نیز در این لباس تعبیه شده است.

در مراسم رونمایی از این لباس شنا نوف العصیمی زن غواص عربستانی گفت من از شنیدن خبر طراحی این لباس بسیار خوشحال شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زهرا لاری اسکیت باز اماراتی نیز در این مراسم گفت: زنان مسلمان همواره برای شنا با مشکل مواجه می شوند چراکه مجبورند لایه های مختلفی از لباس بپوشند و درون آب بروند که این باعث می شود احساس سنگینی کنند. من فکر می کنم این لباس می تواند زندگی دختران زیادی را تغییر دهد.

لباس شنای نایکی بورکینی نیست اما تا حدودی شبیه بورکینی است.

قرار است مجموعه جدید لباس شنا برای زنان مسلمان از سوی برند نایکی 2 فوریه 2020 به بازارهای جهانی عرضه شود.

 

منبع: فرارو

کلیدواژه: نایکی لباس شنا بورکینی زنان مسلمان دبی امارات برندهای خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۶۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاسیس«ائتلاف مساجد، جمعیت‌ها و رهبران مسلمان اروپا» در فرانسه

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، نخستین نشست «ائتلاف مساجد، جمعیت‌ها و رهبران مسلمان در اروپا» به منظور تقویت و نشر ارزش‌های اسلام میانه رو و مبارزه با تبعیض علیه مسلمانان در روزهای جمعه و شنبه (31 فروردین ماه و اول اردیبهشت) در پاریس برگزار شد.

هدف از ایجاد این ائتلاف با مشارکت رهبران دینی از 17 کشور جهان، یکسان‌سازی تلاش‌ها از سوی موسسات و رهبران مسلمانان در اروپا برای معرفی وجهه نورانی اسلام و رفع شبهات از برخی بازنمایی‌های اشتباه در خصوص اسلام است.

این انجمن که مقر آن در پاریس خواهد بود، چندین دفتر در اروپا از جمله در مقر اتحادیه اروپا خواهد داشت و شامل گروهی از برجسته‌ترین شیوخ و نمایندگان مساجد و انجمن‌های اسلامی در اروپا می‌شود. 

شمس‌الدین حفیظ، تولیت مسجد پاریس که ریاست این ائتلاف را برعهده دارد، در این باره گفت: هدف از این اقدام حمایت از کرامت  شهروندان مسلمان در اروپا و تقویت ارزش همزیستی مشترک و حمایت از منافع عامه در میان بخش‌های مختلف قاره اروپا است.

وی در ادامه توضیح داد که نبود هماهنگی میان نهادهای اسلامی صدای مسلمانان را تضعیف کرده و موجب بروز خلأهایی می‌شود که محل ظهور اشکال مختلف افراط‌گرایی است.





 

دیگر خبرها

  • سلیمی نمین : ۹۹ درصد زنان با هر نوع الزام در حجاب حساسیت ویژه دارند/ جامعه را به سمت لجبازی نبریم
  • از رنجی که می‌برند...
  • اسنپ شاپ یا دیجی استایل؟ کدام برای خرید لباس بهتر است؟
  • حمله نژاد پرستان انگلیسی به زنان محجبه
  • مسلمان شدن ۳۰ زن استرالیایی با الهام از مقاومت زنان غزه
  • بهره برداری از ۵ مجموعه ورزشی ویژه زنان تا پایان اردیبهشت ماه
  • تاسیس«ائتلاف مساجد، جمعیت‌ها و رهبران مسلمان اروپا» در فرانسه
  • از خطر تمساح تا نگرانی برای زنان باردار؛ فجایع سیل جنوب کشور
  • حجاب مقوم عاملیت زن مسلمان
  • ماجرای مسلمان شدن یک دختر مسیحی + فیلم