Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@05:04:14 GMT

دستگیری عامل اصلی آتش سوزی یکی از بانک های شیراز

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۶۳۴۱

دستگیری عامل اصلی آتش سوزی یکی از بانک های شیراز

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار رهام بخش حبیبی اظهار داشت: مأموران انتظامی استان فارس پس از اغتشاشات و اقدامات خرابکارانه آشوبگران در شیراز، اقدامات خود را برای شناسایی و دستگیری عاملان تخریب اموال عمومی و دولتی آغاز کردند.

وی افزود: در این راستا، مأموران پلیس امنیت عمومی استان موفق شدند عامل اصلی آتش سوزی یکی از بانک های شعبه عادل آباد شیراز را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه وی را در اطراف شیراز دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: متهم در مواجهه با اسناد و مدارک موجود به تخریب و آتش زدن بانک ملت شعبه عادل آباد شیراز اعتراف کرد.

سردار حبیبی افزود: شناسایی و دستگیری عاملان بروز اغتشاشات، اقدامات خرابکارانه و تخریب و آتش سوزی اموال عمومی و دولتی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.

کد خبر 4794416

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی فارس اغتشاشات ایران انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان بارش برف قزوین ثبت نام کاندیداها تعطیلی مدارس بیرجند شهرکرد یاسوج خطبه های نماز جمعه ویروس آنفلوانزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۶۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهمترین عامل مرگ و میر افراد بالای ۵۰ سال

آفتاب‌‌نیوز :

دکتر شکیبا با بیان اینکه تشخیص زود هنگام سرطان‌ها و درمان به موقع آن‌ها می‌تواند معجزه‌ای برای باز پس گرفتن زندگی انسان‌ها باشد گفت: یکی از راه‌هایی که به تشخیص و شناسایی زودهنگام سرطان روده کمک می‌کند غربالگری است.

 به گفته وی معاون بهداشتی دانشگاه غربالگری سرطان روده توسط پایگاه‌های سلامت و مراکز خدمات جامع سلامت در مناطق شهری و خانه‌های بهداشت در روستا‌ها بر اساس انجام تست فیت برای جمعیت ۵۰ تا ۷۰ سال به صورت رایگان انجام می‌شود و در صورت مشکوک بودن فرد از نظر ابتلا به سرطان روده بزرگ، افراد جهت انجام آزمایشات تکمیلی به پزشکان متخصص ارجاع داده می‌شوند.

 وی در ادامه افزود:در سال گذشته، ۲۳ درصد جمعیت ۵۰ تا ۷۰ سال استان از نظر ابتلا به سرطان روده بزرگ غربالگری شدند که تعداد ۲۴ مورد بیمار شناسایی شدند.

 به گفته او با توجه به اینکه بیماران شناسایی شده از طریق برنامه غربالگری اکثراً فاقد علائم واضح بودند؛ بنابراین تشخیص زود هنگام هم در افزایش طول عمر ایشان و هم در موفقیت درمان بسیار موثر خواهد بود.

 دکتر شکیبا توصیه کرد: افراد می‌توانند با مراجعه بهنگام به خانه‌های بهداشت در روستا‌ها و پایگاه‌های سلامت و مراکز خدمات جامع سلامت در نقاط شهری از وضعیت سلامت خود آگاهی یابند و گام مهمی در راستای ارتقای سطح سلامت خود و جامعه بردارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • شناسایی ۳۰۰ تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور و دستگیری ۲۰ متهم
  • «آقای قاضی» جدید هفته آینده پخش می‌شود
  • افزایش ده برابری هوشمند سازی شبکه برق شیراز
  • بازداشت ۳ عامل تیراندازی در اهواز
  • مهمترین عامل مرگ و میر افراد بالای ۵۰ سال
  • اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع آتش‌سوزی در شرق تهران
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران 
  • شناسایی و دستگیری کلاهبرداری با ۱۸ شاکی در ورامین
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در اصفهان