Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم فوتبال استقلال بعد از حواشی به وجود آمده امروز در تمرین تیمش حاضر نشد هرچند گفته می شود این غیبت طولانی نخواهد بود.

جواد زرینچه سرپرست تیم استقلال چون فکر می کرده که علی فتح الله زاده امروز به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال معرفی می شود در تمرین امروز تیمش حضور پیدا نکرد. این خبری است که درباره غیبت کاپیتان سابق تیم استقلال مطرح شده هرچند فتح الله زاده امروز به عنوان مدیرعامل انتخاب نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیروز بعد از بازی استقلال برابر پیکان که بدون حضور استراماچونی و دیگر اعضای کادرفنی این تیم انجام شد جواد زرینچه در پاسخ به این سوال که آیا از تیم کنار می کشد گفت: "می مانم چون استقلال در حال حاضر به من نیاز دارد."

اما شب گذشته و در برنامه فوتبال برتر او و علی فتح الله زاده یکی از نامزدهای اصلی رسیدن به پست مدیرعاملی استقلال بحث جدی و جنجال آمیزی باهم داشتند. با توجه به اینکه از صبح امروز خبر مدیرعاملی فتح الله زاده در رسانه های مختلف منتشر و سپس او برای جلسه با وزیر به وزارت ورزش و جوانان رفت، این ذهنیت به وجود آمد که امروز نام مدیرعامل جدید باشگاه معرفی شود.

با این وجود اسماعیل خلیل زاده رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال به عنوان سرپرست موقت باشگاه انتخاب شد تا قضیه انتخاب مدیرعامل به زمان دیگری موکول شود. به نظر می رسد با توجه به این اتفاق زرینچه از فردا باردیگر در تمرینات استقلال حضور یافته و به عنوان سرپرست تیم فعالیتش را ادامه بدهد./ ورزش سه

بیشتر بخوانید:

صحبت‌های فتح الله‌زاده بعد از جلسه سرنوشت ساز با وزارت ورزش

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۶۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!

بهرام رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!

طرفداری | بهرام رضاییان که پیشتر به عنوان سرپرست باشگاه فولاد مشغول به کار بود، از شروع سال ۱۴۰۳ به عنوان مدیرعامل فعالیت انجام می‌دهد.

در دوم دی ماه سال ۱۴۰۲ بود که بهرام رضاییان به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان در این تیم شروع به کار کرد. او در مدت شروع به کارش و حضور به عنوان جانشین حمید شعبانی، در سمت سرپرستی فعالیت داشت که البته در این جایگاه تصمیمات مهمی برای فولادی‌ها گرفت که در راس آن برکناری ایگناسیو مارتینز و انتخاب عبدالله ویسی به عنوان سرمربی فولاد بود. 

رضاییان که به عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نیز فعالیت می‌کند، در گفتگویی که امروز با خبرنگاران داشت خبر از آغاز فعالیتش به عنوان مدیرعامل این باشگاه داد و گفت:

جایگاه من در هیات رییسه فدراسیون فوتبال یک جایگاه حقوقی است و من به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب شدم. مواردی که دوستان در فضای رسانه ذکر کردند اصلا شامل ما نمی‌شود و بعضی از دوستان در هیات فوتبال یا جاهای دیگر، با فدراسیون قرارداد مالی دارند و آقای تاج به درستی به این موضوع اشاره کردند که افراد نباید با سمت‌های متعدد از فدراسیون فوتبال پول بگیرند. 

وی افزود:

این موضوع شامل هیات رییسه فدراسیون فوتبال نمی‌شود و الان که من خدمت شما هستم هیچ قرارداد مالی با فدراسیون فوتبال ندارم. هر کسی یک روز سرپرست است و یک روز هم مدیرعامل که این چالش هم برای ما حل شده و من به عنوان مدیرعامل این باشگاه مشغول فعالیت هستم.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • استقلال و باز هم چالش تغییرات مدیریتی؛ مالک جدید با مدیرعامل جدید می‌آید؟
  • علی خطیر: امروز بزرگ‌ترین اتفاق برای باشگاه استقلال بعد از قهرمانی آسیا رقم خورد
  • خطیر:گرفتن حق امضای من درست نیست، بعضی دنبال هیجان هستند/ امروز بهترین اتفاق بعد از انقلاب برای استقلال بود+فیلم
  • کجایی آقای تنومند؟ | غیبت تاثیرگذار ستاره استقلال
  • واکنش شهرداری به تمرین مختلط در لواسان
  • تصاویر ورزش مختلط در لواسان که باعث برکناری شد
  • تصاویر ورزش مختلط دخترها در لواسان که باعث برکناری شد
  • (ویدئو) جنجال تمرین مختلط ورزش رزمی در لواسان
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟